AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #1 Skrevet 6. mars 2019 Hei. Jeg er mann i slutten av 20 åra og har avstandsforhold med dama, vi treffes hver 2-3 uke og gjort dette i 2 år snart, bodde sammen i 2 år før hun flyttet pga skole. Har vært litt krangling pga hus.arb men alt i alt så er det mange bedre dager enn dårlige. Snakkes hver kveld på tlf men i det siste så har hun tatt mindre kontakt på kveld pga mye skole og studie (Kan nevne at hun har lavt stoffskifte) (Men da har jeg tatt kontakt) Vi får det til å gå begge veier egentlig. Alltid vært jeg som har tatt initiativ til sex og hun har alltid vært med/ eller fått lyst de fleste av gangene men nå når jeg prøver blir jeg mye mer avvist enn før. Dette har pågått det siste året. Hun mastruberer når hun er borte fra meg og gjort dette også når hun har vært sammen med meg i stedet for sex. Vi er veldig glad i hverandre og hun elsker meg (sier hun) (jeg elsker henne og) men når vi snakket om det sist hun var hos meg, gråt hun (og jeg) i flere timer. Hun vil ikke føle det slik sier hun, hun føler vi har blitt mer venner enn kjærester. Vi hadde sex sist gang hun var til meg (før praten tok sted), mest for at hun ikke vil si nei når vi treffes «såppas sjeldent» men da kom hun mens jeg slikket henne...Har hatt «pause» i 3 uker nå uten mye kontakt på tlf...Vi koser oss og ligger sammen hele tiden når vi treffes og kysser på hverandre. Men det er ikke lik intensiv klining og sex som før. Har sagt jeg kan flytte dit hun bor men hun trives veldig godt i kollektivet der hun bor nå og det er siste året på skolen så det er mye stress til henne. Noen som har noen tanker om dette?? Anonymkode: f4d40...093
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #2 Skrevet 6. mars 2019 Tenker at det er veldig veldig vanskelig å gå fra én man er veldig glad i, men som man har mistet de romantiske og seksuelle følelsene for. Og at det er det hun sliter med nå. Trist, men virker dessverre ganske åpenlyst utfra hvordan du beskriver situasjonen. Anonymkode: 585e2...d75
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #3 Skrevet 6. mars 2019 Men når man er såppas glad i hverandre som vi er og forstår hverandre med små blikk, er det mulig å finne tilbake? Vi er veldig like som som personer og fra vi traff hverandre de første gangene tok det ikke lang tid før hun bodde hos meg. Mener det vi har er såppas sterkt, men at vi har fått lite tid til å pleie forholdet de siste årene... Anonymkode: f4d40...093
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå