AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #1 Skrevet 6. mars 2019 Vi skal ha konfirmasjon og 35 gjester. Vi skal ha tapas til middag (varm og kald). Vi og gjestene er ikke vanligvis veldig glad i kaker, men noe må vi ha. Gjestene er flest i alder 15-25. En god del i alder 25-55 og en liten andel 55-90. Hva bør jeg servere? Tenkte makroner, dronning Mauds pudding, karamellpudding, sjokoladekake også hva? Tenkte et kake/dessertbord der man forskyner seg selv. Tenker folk vil ha litt forskjellige småting. Ingen, selv de eldre er kakefolk til vanlig. Anonymkode: a072f...df4
Meadow Skrevet 6. mars 2019 #2 Skrevet 6. mars 2019 Jeg synes pavlova med masse bær gjør seg på et kakebord, eventuelt en frisk ostekake. Eller en stor bolle med fruktsalat og vaniljesaus.
Wonders Skrevet 8. mars 2019 #3 Skrevet 8. mars 2019 https://www.bakehuset.no/kakemakeren/ Disse har så mye fleksibilitet og skikkelig gode kaker. Jeg vil alltid ha marsipankake.
Gjest Jaská Skrevet 8. mars 2019 #4 Skrevet 8. mars 2019 (endret) Sjokoladekake. Jeg elsker sjokoladekake! Tror det er mange sin favoritt. Endret 8. mars 2019 av Jaská
_popcorn_ Skrevet 8. mars 2019 #5 Skrevet 8. mars 2019 Pavlova, suksessterte/gulkake, Kvæfjordkake/verdens beste, og ostekake er ganske standard kaker i konfirmasjon iallefall
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #7 Skrevet 8. mars 2019 Ville valgt noe med frukt/bær, som noe litt friskt og syrlig siden mye av det andre kan være litt tungt/søtt. Pavlova som foreslått over, evt. små fruktterter eller eplekake. Anonymkode: 4aaed...af2
AnonymBruker Skrevet 8. mars 2019 #8 Skrevet 8. mars 2019 Og små begere med noe salt(som gjestene kan ha ved siden kakefatet sitt). Popcorn, potetgull etc... Alltid en slager her og blir alltid tomt. Anonymkode: dc893...4db 1
Pal Fungi Skrevet 9. mars 2019 #10 Skrevet 9. mars 2019 Marsipankake er jo en klassiker ved sånne anledninger 🙂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå