AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #1 Skrevet 6. mars 2019 Jeg føler alltid en sterk trang til å drikke når jeg spiser, omtrent som jeg må gulpe nedpå mellom hver eneste bit. Jeg ender som oftest opp med et ganske stort volum til hvert måltid. Hva er egentlig normalt? Hvor mye drikker dere til maten? Drikker dere underveis eller mest før/etter? Jeg føler jeg må skylle ned hver eneste munnfull Anonymkode: b620e...460
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #2 Skrevet 6. mars 2019 Drikker gjerne 1 stort glass. Halve underveis, også drikker jeg det siste halve når jeg er ferdig å spise. Drikker absolutt ikke mellom hver bit. Anonymkode: 63d41...cff
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #3 Skrevet 6. mars 2019 Drikker når jeg føler behovet. Ikke noe jeg tenker over akkurat. Men om det er sterk krydder eller brennvarmt. Drikker vann da. Ikke noe annet. Har du sjekket om drikke reaksjonen varierer ettersom hva du drikker? Før når jeg drakk Solo, kunne jeg føle at jeg måtte drikke og drikke. Med vann er det bare passelige munnfuller. Anonymkode: 2a90b...b5b
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #4 Skrevet 6. mars 2019 Drikker som regel et "vanlig" glass med noe. Hvis det er sterk eller tørr mat drikker jeg mer. Ofte har jeg igjen en del drikke når jeg har spist ferdig, så da bare drikker jeg det til slutt. Jeg syns det er ekkelt å skylle ned mat med vann, for det forandrer hele konsistensen Anonymkode: c412f...f5c
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #5 Skrevet 6. mars 2019 Drikker kun mye til mat om jeg ikke har vært flink til å drikke gjennom dagen. Er nok fordi kroppen "endelig" får smake vann, og bare vil ha mer og mer, fordi jeg egentlig er dehydrert. Har jeg drukket en del gjennom dagen er det kun små slurker, et lite glass til et måltid. Anonymkode: 25b26...a6e
Million Skrevet 6. mars 2019 #6 Skrevet 6. mars 2019 (endret) Hvor mye jeg drikker til maten, synes jeg avhenger en del av hvor sterk maten er, hva maten er laget av (tørr, bløt, konsistens). Er det f.eks. pasta med mye saus og kjøttboller, drikker jeg lite til. Men som regel drikker jeg noen slurker etter at maten er oppspist, liksom for "å skylle ned alt". Vanligvis drikker jeg bare et knapt glass til maten. Er det sterk mat, er det melk jeg drikker, er det vanlig mat, er det stort sett brus (Pepsi Max). Jeg drikker nesten aldri vann. Og jeg tar ikke slurker med drikke mellom hver munnfull. Endret 6. mars 2019 av Million
Gjest BearMama Skrevet 6. mars 2019 #7 Skrevet 6. mars 2019 Drikker som oftest er glass vann til hvert måltid(sånt stort, nesten en halv liter)
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #8 Skrevet 6. mars 2019 Jeg drikker alltid etter måltidet. Vet ikke hvorfor jeg gjør det. Det er det som virker mest naturlig for meg. Anonymkode: 2f2c9...7eb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå