Gjest Anonymous Skrevet 14. april 2005 #1 Skrevet 14. april 2005 Hvordan er deres? - smak - storrelse - tasjer - pris, osv
carina81 Skrevet 14. april 2005 #3 Skrevet 14. april 2005 Vi har ikke bestemt oss helt enda, men blir marsipankake. Har lyst på bringebær fyll tror vi. Blir 3etagers til 66 personer.
Trampe Skrevet 14. april 2005 #4 Skrevet 14. april 2005 Vi har ikke bestemt oss helt enda, men blir marsipankake. Har lyst på bringebær fyll tror vi. Blir 3etagers til 66 personer. Slenger meg på denne
Gjest Gjesta Skrevet 14. april 2005 #5 Skrevet 14. april 2005 Jeg laget vår selv, dvs mamma laget og fyllte tre hjerteformede bløtkakebunner, mens jeg la på marsipanlokk og pyntet. For å være ærlig aner jeg ikke hva hun hadde i den, jeg spiste bare den obligatoriske munnfullen. Men den var altså i tre etasjer, hjerteformet, og pyntet med marsipanroser, sukkerhjerter, fredsduer, kjærestepar på benk, og annen nydelig pynt Er svært fornøyd, og en av gjestene våre skal (eller to av gjestene våre da) skal gifte seg til sommeren og da skal jeg lage kaken deres
søndagsengel? Skrevet 14. april 2005 #6 Skrevet 14. april 2005 Tror det blir pasjonsfruktmousse. Vet ikke mer enn det foreløpig. Vil ha minst tre etasjer, selv om vi bare blir ca 20 pers.
Gjest Madam Felle Skrevet 14. april 2005 #7 Skrevet 14. april 2005 Vår blir halve marsipankake og andre halve sjokoladekake. Ca 50-60 biter, og den koster det råvarene koster. Min søster skal lage vår
TeddyToria Skrevet 14. april 2005 #8 Skrevet 14. april 2005 Vi skal antakelig ha en noe "spesiell" kake, satt sammen av flere kuverter, bestående av både sjokolade, frukterte og marsipankake...noe ala dette (de største enhetene - finner ikke noe bedre bilde på nett). Hvis ikke går vi for en Pascal, eller denne friske favoritten!
søndagsengel? Skrevet 14. april 2005 #9 Skrevet 14. april 2005 Vi skal antakelig ha en noe "spesiell" kake' date=' satt sammen av flere kuverter, bestående av både sjokolade, frukterte og marsipankake...noe ala dette (de største enhetene - finner ikke noe bedre bilde på nett). Kjempestilig måte å gjøre det på!! :-) Hvis ikke går vi for en Pascal' date= Det er denne pasjonsfruktmoussen vi har tenkt på. Samboeren til sambos forlover hadde lærlingtiden sin på Pascal (og ble Norgesmester ), og det er hun som skal lage kake til oss!
linky Skrevet 14. april 2005 #10 Skrevet 14. april 2005 Vi skal ha Marsipan med jordbærfyll, 3 etasjer, ca. 60 biter. 1200 kr.
Gjest Brud2005 Skrevet 14. april 2005 #11 Skrevet 14. april 2005 Pascals creme brule (sjokoladekake) med sukkerblåste svaner på toppen, 5 etg. 3600kr.
Maxine Grey Skrevet 14. april 2005 #12 Skrevet 14. april 2005 legg merke til cup cakes her... http://www.breezycakes.co.uk/order_wedding...es_online.shtml
linky Skrevet 14. april 2005 #13 Skrevet 14. april 2005 legg merke til cup cakes her... http://www.breezycakes.co.uk/order_wedding_cakes_online.shtml Det var virkelig noen lekre kaker..
TeddyToria Skrevet 14. april 2005 #14 Skrevet 14. april 2005 legg merke til cup cakes her... http://www.breezycakes.co.uk/order_wedding_cakes_online.shtml Åh, takk! Det var nesten noe sånt... Har bilde av akkurat den kaken jeg tenker på i et blad - men skal søren meg se om ikke jeg kan få tatt et bilde av det bildet. Det er bare så stilig!!!
kariannemor Skrevet 14. april 2005 #15 Skrevet 14. april 2005 Sjokolade 3 etg til 100 pers. Skal ha kransekake, ostekake, kringle, gulerotkake og marsipankake i tillegg! ! Nam nam
Martha Stewart Skrevet 15. april 2005 #16 Skrevet 15. april 2005 Pascals creme brule (sjokoladekake) med sukkerblåste svaner på toppen, 5 etg. 3600kr. Samme her, utvilsomt! (Bare at vi skal ha en mindre strl, til færre gjester). Både jeg og min kjære er sjokomane! Vi lurte litt et øyeblikk på å velge bryllupskaken med bringebærmousse, men bestiller heller den som liten kake i tillegg.
aprilbrud Skrevet 15. april 2005 #17 Skrevet 15. april 2005 Vi skal ha fem etasjer, annenhver med nøttebunn med pasjonsfruktmousse, og sjokoladebunn med sjokolademousse og bringebærmousse. Rundt kanten på alle skal det være hvit sjokolade, slik at hele kaken ser hvit ut. Den skal pyntes med rosa tulipaner (ekte, samme som i bukett og bordpynt), og små blader laget av hvit sjokolade med limegrønn farge. Ikke noe brudepar el. svaner. Vi betaler 2500 kr. Gleder meg! Håper jeg har nok konsentrasjon til å klare å nyte den!
Lia Skrevet 15. april 2005 #18 Skrevet 15. april 2005 Vi hadde en med sjokolademousse, 3 etasjer. Helt fantastisk god!
Gjest Gjesta Skrevet 15. april 2005 #19 Skrevet 15. april 2005 To-etasjes marsipankake, pyntet med hvite marsipanroser. Vet ikke hva slags fyll det blir inni jeg - antakelig bringebær. K
Tinema Skrevet 15. april 2005 #20 Skrevet 15. april 2005 Vi skal nok ha 3 etg sjokoladekake, dekket med hvit glasurdeig, så den ligner litt en tradisjonell bryllupskake, pyntet med roser. Vi skal betale omkring 2000kroner for den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå