AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #1 Skrevet 6. mars 2019 Ikke misforstå, synes alle katter er fine. Men disse gatekattene, eller bastardene synes jeg er så mye søtere! De har større øyne, rundere trekk uansett alder, virker bløtere i pelsen(fordi den er kortere ofte?🤔) Disse skogkattene og ragdollene har ikke noe fin pels synes jeg. Den virker litt ustelt uansett hvor flink eier er der. Anonymkode: 5cce0...dcc 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #2 Skrevet 6. mars 2019 Du sier jo selv at du liker pelsen på blandingskatter med kortere pels? Det finnes utallige rasekatter med kort, bløt pels. Synes de fleste katter er klin like jeg... Anonymkode: b8bcf...2cf 1
Kontormus Skrevet 6. mars 2019 #3 Skrevet 6. mars 2019 Det finnes mange typer rasekatter, og jeg kan love deg at mange er søte. Sider du liker runde former, har du sett Britisk Korthår? Det finnes mange typer pels også. Det finnes raser med krøller i lang og kort pels
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #4 Skrevet 6. mars 2019 Disse kattene har alt du ser etter i en søt katt, og rasen er Britisk korthår. Det er mange korthårede raser. BS golden shade, de øverste her, er den søteste katterasen jeg har sett noen sinne. Skal definitivt få meg en sånn en dag. Så poenget mitt er at jeg ikke er enig i at gatemixkatter generelt sett er finere, selv om noen av dem er finere enn noen rasekatter. Anonymkode: bacce...853 6
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #5 Skrevet 6. mars 2019 Jeg er overhodet ikke enig. Har en "gatemix" og en skogskatt. Ingen tvil om hvem som er penest selv om jeg er like glad i begge to ❤️ Anonymkode: eb1c6...2fb
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #6 Skrevet 6. mars 2019 Kommer an på øyet som ser. For min del er rasekatter søtere enn gatemix Anonymkode: 145ee...6eb 2
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #7 Skrevet 6. mars 2019 Jeg er enig med deg, ts. Vanlige huskatter er etter min mening de absolutt peneste kattene uansett farge. Jeg har også to katter, en huskatt og en skogkatt, og selv om jeg elsker begge to høyt og inderlig er det ikke mye tvil om hvem av dem jeg synes er søtest rent utseendemessig, og det er huskatten. Britisk korthår synes jeg ser litt feilproposjonert ut, og en del av de ser dessuten veldig sure ut. Når det er sagt velger jeg ikke katter etter utseende, men etter lynne og huskattene vinner etter min mening som oftest ut der også. Anonymkode: 0bcda...e30 5
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #8 Skrevet 6. mars 2019 Jeg syns ikke Britisk korthår er søtere enn blandingskatter. De ser inavlet ut med for korte neser og for lite hode. Anonymkode: 9fc6f...514 6
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #9 Skrevet 6. mars 2019 Næh! Jeg liker best grøftekatter. Anonymkode: d7241...0f0
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #10 Skrevet 6. mars 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er enig med deg, ts. Vanlige huskatter er etter min mening de absolutt peneste kattene uansett farge. Jeg har også to katter, en huskatt og en skogkatt, og selv om jeg elsker begge to høyt og inderlig er det ikke mye tvil om hvem av dem jeg synes er søtest rent utseendemessig, og det er huskatten. Britisk korthår synes jeg ser litt feilproposjonert ut, og en del av de ser dessuten veldig sure ut. Når det er sagt velger jeg ikke katter etter utseende, men etter lynne og huskattene vinner etter min mening som oftest ut der også. Anonymkode: 0bcda...e30 Hvordan kan du velge en kattunge etter lynne når du skal ha en huskatt? De har jo gener fra hytt og pine, så man vet ikke særlig mye om hvordan de blir som voksen. Selv hadde jeg flaks og fikk en rolig frøken som er glad i å skravle. Broren hennes er bare ute, og gir veldig lite selskap til de som fikk han. Anonymkode: bacce...853 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #11 Skrevet 6. mars 2019 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan kan du velge en kattunge etter lynne når du skal ha en huskatt? De har jo gener fra hytt og pine, så man vet ikke særlig mye om hvordan de blir som voksen. Selv hadde jeg flaks og fikk en rolig frøken som er glad i å skravle. Broren hennes er bare ute, og gir veldig lite selskap til de som fikk han. Anonymkode: bacce...853 Barn har også en personlighet, både to- og firbente. Men hvem har sagt jeg velger kattunger? Anonymkode: 0bcda...e30
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #12 Skrevet 6. mars 2019 Jeg tror du misforstår litt her nå... en huskatt (det du kaller for gatekatt 🙄 ) er ikke en rase. Det blir litt som å si "Jeg elsker kvinner... men ikke blondiner". Så da elsker du alle andre kvinner som ikke er blondiner, også de som er tynne, feite, høye, lave, brune øyne, blå øyne, brunt hår, grønt hår, mørk hud, hvit hud, etc. Kvinner kan med andre ord deles inn i mer enn bare kvinner og blondiner. Så når du sier du liker huskatter og ikke rasekatter så sier du at det er en gedigen stor andel FORSKJELLIGE katter som du faktisk liker, og mange av disse, er veldig like rasekatter. Fordi en huskatt er ikke en rase og de kan variere noe ekstremt. Anonymkode: 8eb82...2f9
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2019 #13 Skrevet 7. mars 2019 Har to huskatter. Den ene er rund, korthåret og svart/hvit. Han er så nydelig Han andre er hvit/brun og rund som en ball fordi han er bare en liten fluff❤️❤️ Han er så nydelig Har ellers hatt skogkatt, nydelig pus❤️ Sibirkatt, Maine coon, munchkies, somali, Scottish fold, manx osv osv er også nydelige rasekatter😻😻 Anonymkode: 47c0c...591
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå