Moens Skrevet 6. mars 2019 #1 Skrevet 6. mars 2019 (endret) Jeg håper jeg poster dette i riktig kategori, da jeg opplever noen skikkelig frustrerende innloggings/registreringsproblemer hos denne leverandøren av "sosiale tjenester"🤪 Problemet lyder som så: For en god stund siden slettet jeg instagramkontoen min. I dag skulle jeg laste ned appen igjen og lage meg en ny bruker. Hvorfor jeg ikke bare deaktiverte kontoen er et godt spørsmål, men jeg gjør som regel det jeg føler der og da 💁♀️ Dette får jeg kanskje svi for nå. For ingen av mine e-mailer funker å registrere. Det står at de allerede finnes. Når jeg prøver å gjenopprette passord, finnes ikke noen av diss mailene/brukerkontoene. Så ble jeg så irritert at jeg opprettet en ny mailadresse bare for å se om det gikk. Men nei. Jeg har prøvd å logge inn/registrere på Pc, ipad og iphone, og har til og med slettet alle cookies på pc for å se om det gjorde susen. Edit: Jeg må også legge til at jeg kom så langt at jeg fikk registreringskod på til, med da jeg la denne inn funket ikke det heller. Har heller ikke mottatt noen mailer om at noen nye kontoer er registrert. Finnes det noen som er litt glupere på dette feltet? Endret 6. mars 2019 av Moens La til mer informasjon
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #2 Skrevet 6. mars 2019 Du må tømme tlf og gå til fabrikk innstillinger, for så å stille inn tlf på nytt til slik du har den nå. Da skal du kunne opprette en ny instagram konto. Dersom det ikke hjelper må du sende mail til instagram. Anonymkode: b74fc...ae7 1
Moens Skrevet 6. mars 2019 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2019 Ja, der gikk det plutselig. Gjorde ingenting anerledes heller... Men takk for forslaget!
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #4 Skrevet 6. mars 2019 Veldig tungvindt å måtte ta fabrikkinnstillign på telefonen kun for instagram! Det må jo være en enklere måte. Har du prøvd å lage ny bruker via pc? Ville sendt de en mail om det ikke funker. Anonymkode: 2ce82...315
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå