Gå til innhold

Er det vanlig at menn bare er følsom på penishodet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De fleste menn jeg har vært borti kommer når jeg runker dem ved å holde i skaftet. Men nå har jeg truffet en fyr som kun kommer når jeg holder i penishodet ved runking. Er dette vanlig? Det er ihvertfall helt nytt for meg. Han bruker også veldig lang tid på å komme under sex, noen ganger ikke i det hele tatt.

Anonymkode: 4275b...6d6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Folk er forskjellige.

Det kan vel sammenlignes med kvinner som kun kommer av klitorisstimulering.

Som forøvrig er det mest vanlige.

Det virker nesten som du prøver å trekke en parallell?

Anonymkode: 6f945...fb2

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De fleste menn jeg har vært borti kommer når jeg runker dem ved å holde i skaftet. Men nå har jeg truffet en fyr som kun kommer når jeg holder i penishodet ved runking. Er dette vanlig? Det er ihvertfall helt nytt for meg. Han bruker også veldig lang tid på å komme under sex, noen ganger ikke i det hele tatt.

Penishodet er veldig følsomt, så det er nok noen som har det sånn. Især hvis de er omskåret, tror jeg. 

Anonymkode: af996...0b4

Skrevet

Penishodet er det mest følsomme puntet på mannens kropp. Det er på en måte mannens klitoris. ;) Noen er mer følsomme enn andre, og selv om mange har mye følelse i resten av penis også, så er dette som alt annet helt individuelt. :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Penishodet er veldig følsomt, så det er nok noen som har det sånn. Især hvis de er omskåret, tror jeg. 

Hvorfor i all verden skulle omskjæring ha noe som helst å si for følsomheten i penishodet? tro om igjen.

Anonymkode: 9a21d...e05

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor i all verden skulle omskjæring ha noe som helst å si for følsomheten i penishodet? tro om igjen.

Ja, skjønner at det har noe med tro å gjøre.  😇

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Omskjæring har påvirkning på penishodets følsomhet, men motsatt vei av det den du siterer tror.

Når penishodet ikke har en forhud som beskytter det, blir huden bittelitt "hardnet", ved f.eks gnissing mot undertøy mens man beveger seg gjennom dagen, og man mister derfor noe av følelsen.

Anonymkode: 5330a...dbc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Omskjæring har påvirkning på penishodets følsomhet, men motsatt vei av det den du siterer tror.

Når penishodet ikke har en forhud som beskytter det, blir huden bittelitt "hardnet", ved f.eks gnissing mot undertøy mens man beveger seg gjennom dagen, og man mister derfor noe av følelsen.

Akkurat,  og derfor må nettopp penishodet få kraftig stimulering for at orgasmen skal komme! 😠

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat,  og derfor må nettopp penishodet få kraftig stimulering for at orgasmen skal komme! 😠

Åja, ser nå at jeg leste innlegget ditt feil :) 

Skrevet (endret)

Tror det fleste menn er ganske så følsomme i rundt 20 cm i diameter rundt nevnte hodet.Da mener jeg innsiden av lår, pungen etc.

Endret av MortenMinstelønn
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Tror det fleste menn er ganske så følsomme i rundt 20 cm i diameter rundt nevnte hodet.Da mener jeg innsiden av lår, pungen etc.

Den likte jeg! 🙉

• Liker 2
Skrevet (endret)
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den likte jeg! 🙉

Hvorfor det? Glad du likte det:) Noen pene kvinnehender der ned nede.. Vi er stort sett ganske takknemlige dyr;)  (Menn)  ;)

Endret av MortenMinstelønn
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Hvorfor det? Glad du likte det:) Noen pene kvinnehender der ned nede.. Vi er stort sett ganske takknemlige dyr;)  (Menn)  ;)

Beklager,  den skjønte jeg ikke. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Beklager,  den skjønte jeg ikke. 

At menn blir kåte av kvinnehender der nede? Eller hva annet forsto du ikke?

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

At menn blir kåte av kvinnehender der nede? Eller hva annet forsto du ikke?

Ja, kvinnehender, og munn også gjør underverker enten hodet er bart eller ei! 

• Liker 1
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Nei. Tvert i mot. Omskåret betyr vel i de flest fall at kukhodet blir ligget blottet, og utsatt for berøring, så det blir mindre følsomt, enn de karene som bare får kukhodet blottet når huden blir trukket bakover. Men vi mannfolk er alle veldig forskjellige. Jeg har prøvd mye, men tenner veldig på jenter som liker å suge,- og hvis hun har masse "saft" som spruter.

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, pegasus444 skrev:

Nei. Tvert i mot. Omskåret betyr vel i de flest fall at kukhodet blir ligget blottet, og utsatt for berøring, så det blir mindre følsomt, enn de karene som bare får kukhodet blottet når huden blir trukket bakover. Men vi mannfolk er alle veldig forskjellige. Jeg har prøvd mye, men tenner veldig på jenter som liker å suge,- og hvis hun har masse "saft" som spruter.

Er det blottet hele tiden, går følsomheten ned og det trengs hardere behandling som feks. kraftige håndbevegelser rett mot den bare glansen. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei han er ikke omskåret, så det har ingentung med saken å gjøre. Hilsen Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...