Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har erfaring med CVguru? Er det verdt pengene?

Har søkt en del uten napp, og lurte på om det er verdt å investere i søknad og Cv fra CVguru?

Anonymkode: 4e3f2...a06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror det ligger såpass mange gode maler og gode gratis råd der ute.

AnonymBruker
Skrevet

Ikke bruk penger på dette, er nok av eksempler på nett.

Alt kommer annpå hvilke bransje du søker i. Selv sender jeg bare korte konkrete søknader på 3-4 linjer. Dette er nok for å komme til intervju for meg.

Jobbhistorikken er også viktig, har man 15-20år fast sammenhengende så stiller man sterkere.

Anonymkode: 88c8b...060

AnonymBruker
Skrevet
8 hours ago, AnonymBruker said:

Alt kommer annpå hvilke bransje du søker i. Selv sender jeg bare korte konkrete søknader på 3-4 linjer. Dette er nok for å komme til intervju for meg.

Jobbhistorikken er også viktig, har man 15-20år fast sammenhengende så stiller man sterkere.

De som spør etter hjelp til CV og slikt her inne har neppe 20 år med sammenhengende arbeidserfaring. 

Jeg har aldri brukt penger på CV, kun brukt maler fra nett. Men fikk taps fra bekjent som jobber med rekruttering om å endre på den, og det gjorde virkelig susen!

Anonymkode: 46109...d15

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Søknad er noe annet enn CV. 

For de fleste er det for øvrig ikke nok med en søknad på 3-4 linjer. Det er egentlig en vits. 

Anonymkode: 18650...481

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Kan du gi et eksempel på hva du ville skrevet i de 3-4 linjene?

Anonymkode: d6df2...531

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...