Gå til innhold

Singletbody til oss damer. Hvor kjøpe?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er AVHENGIG av singleter 🤪 Og har en kroppsfasong der det er mer flatterende å putte skjortekanter osv ned i buksekanten. Derfor ønsker jeg meg singleter i bodyform. Slik som disse:

https://www.zalando.no/zalando-essentials-2-pack-body-za881s004-c11.html?selectedsizes=40%2C85C%2CL%2CCup C%2CCup D

Det må være vanlig «rumpe», altså ikke string og jeg bruker str L. 

Har kikket rundtomrking men finner lite. Hvor kan jeg lete? 🤔

Anonymkode: 24d8e...d85

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke bare kjøpe den du linket til? 

AnonymBruker
Skrevet

Fordi de ikke har størrelsen inne. 🙄 Og de størrelsen de har inne er med g-streng 😖Grøss

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fordi de ikke har størrelsen inne. 🙄 Og de størrelsen de har inne er med g-streng 😖Grøss

Skriv inn mailen din, så får du beskjed når de er på lager igjen. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Det er jeg klar over du, og har gjort det også. Man vet aldri om når/hvis de kommer inn da. 

Men får jeg ikke spørre om noen har kommet over noen noe annet sted liksom? 🤷🏼‍♀️

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Det er jeg klar over du, og har gjort det også. Man vet aldri om når/hvis de kommer inn da. 

Men får jeg ikke spørre om noen har kommet over noen noe annet sted liksom? 🤷🏼‍♀️

Jo værsågod. Men som du sier, så har du lett uten resultat. Og det er noen år siden body var populært igjen, så det er sikkert ikke lett å finne.

Har du sett i undertøysbutikker? 

• 3 uker senere...
Skrevet

Kjøper mine hos Levis store, Carlings og Bikbok. Noen har string, noen har ikke string

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...