AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #1 Skrevet 6. mars 2019 Jeg er AVHENGIG av singleter 🤪 Og har en kroppsfasong der det er mer flatterende å putte skjortekanter osv ned i buksekanten. Derfor ønsker jeg meg singleter i bodyform. Slik som disse: https://www.zalando.no/zalando-essentials-2-pack-body-za881s004-c11.html?selectedsizes=40%2C85C%2CL%2CCup C%2CCup D Det må være vanlig «rumpe», altså ikke string og jeg bruker str L. Har kikket rundtomrking men finner lite. Hvor kan jeg lete? 🤔 Anonymkode: 24d8e...d85
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #3 Skrevet 6. mars 2019 Fordi de ikke har størrelsen inne. 🙄 Og de størrelsen de har inne er med g-streng 😖Grøss Anonymkode: 24d8e...d85
Nerine_ Skrevet 6. mars 2019 #4 Skrevet 6. mars 2019 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi de ikke har størrelsen inne. 🙄 Og de størrelsen de har inne er med g-streng 😖Grøss Anonymkode: 24d8e...d85 Skriv inn mailen din, så får du beskjed når de er på lager igjen.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #5 Skrevet 6. mars 2019 Ja. Det er jeg klar over du, og har gjort det også. Man vet aldri om når/hvis de kommer inn da. Men får jeg ikke spørre om noen har kommet over noen noe annet sted liksom? 🤷🏼♀️ Anonymkode: 24d8e...d85
Nerine_ Skrevet 6. mars 2019 #6 Skrevet 6. mars 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja. Det er jeg klar over du, og har gjort det også. Man vet aldri om når/hvis de kommer inn da. Men får jeg ikke spørre om noen har kommet over noen noe annet sted liksom? 🤷🏼♀️ Anonymkode: 24d8e...d85 Jo værsågod. Men som du sier, så har du lett uten resultat. Og det er noen år siden body var populært igjen, så det er sikkert ikke lett å finne. Har du sett i undertøysbutikker?
Puff Skrevet 23. mars 2019 #7 Skrevet 23. mars 2019 Kjøper mine hos Levis store, Carlings og Bikbok. Noen har string, noen har ikke string
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå