Gå til innhold

Asiatiske damer

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vaginaens størrelsevariasjon handler visstnok først og fremst om størrelsen på barnets hode som skal komme ut derfra. Så sorry menn, her kommer dere i andre rekke. Afrikanske barn har mindre hodeomkrets når de blir født enn hvite og latina. 

Men nå lurer jeg på om hvordan det er rundt i Asia. Fordi når trådstarter skriver «asiatiske» så tenker jeg han mener thai og filippinske eller koreanske. Altså sør-øst Asiatiske. Men hva med de som er typisk kraftigere, som mongolske for eksempel? De har jo mye kraftigere hofter...hmmm

Anonymkode: dbb1a...62d

TS tenkte først og fremst på japanske og kinesiske. 

Anonymkode: 88b7f...33d

Videoannonse
Annonse
Gjest NotYou
Skrevet

Dette var ungdomsskolesnakk :ler: Og ja. Alle damer fra heeeeeele Asia er selvfølelig akkurat lik nedentil. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, NotYou skrev:

Dette var ungdomsskolesnakk :ler: Og ja. Alle damer fra heeeeeele Asia er selvfølelig akkurat lik nedentil. 

Ja, akkurat som alle andre? 

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er de ikke tent på dere. Derfor strammer de. Ønsker damen sex med dere så blir de våte og ikke så trange. Så dumme dere er!!

Anonymkode: 63e73...783

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja om du er pedofil så. 

Håper i beste fall du er fryktelig ung. 

Anonymkode: b74bb...085

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Håper i beste fall du er fryktelig ung. 

Er noe pedofilt over voksne gamle menn som ønsker thai kvinne pga de er lave og små. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er noe pedofilt over voksne gamle menn som ønsker thai kvinne pga de er lave og små. 

🤣

AnonymBruker
Skrevet

Da aner du lite om hva pedofili er😯.  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet hva det er. Tråden her lyser jo det. Er ikke vaginaen det kommer an på om man blir forelsket. Var en ekkel tråd. Og  nedlatende. Regner med de menna som finner asiatisk kvinne er forelsket i henne. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner hva vedkommede mener. Det er ganske sært å gå etter jenter som ser ut som barn, spesielt når man selv er langt oppi årene.

Anonymkode: 85f28...84d

• Liker 1
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner hva vedkommede mener. Det er ganske sært å gå etter jenter som ser ut som barn, spesielt når man selv er langt oppi årene.

Anonymkode: 85f28...84d

Hvordan kan du skjønne hva han mener, pedofili er å bli seksuelt opphisset av barn. 

Det er overhode ikke sammenlignbart med en ung dame og en eldre mann. Eller omvendt.

Det spiller vel fint liten rolle om den ene er asiatisk, europeisk eller fra en annen verdensdel. Da er det aldersforskjellen man reagerer på. 

Så kan man snakke om at de er golddiggers, men de finner du uansett etnisk bakgrunn. 

Men tenk om folk kunne svare på spørsmålene og ikke være usaklige og ufine. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De føder da barn i Asia og. Må dere slutte å forherlige dem. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De føder da barn i Asia og. Må dere slutte å forherlige dem. 

Ingen foherliger. Her var det snakk om kvinnene der har trangere skjede enn kvinner her hjemme. Hilsen TS. 

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet hva det er. Tråden her lyser jo det. Er ikke vaginaen det kommer an på om man blir forelsket. Var en ekkel tråd. Og  nedlatende. Regner med de menna som finner asiatisk kvinne er forelsket i henne. 

Om du vet hva pedofili er så burde du også vite at du bruker det feil. Ordet bør forbeholdes de som virkelig er det. Hvis ikke så mister det sin kraft og ufarliggjøres.

Anonymkode: d7ec1...c5f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bodd og arbeidet i asia i mange år. Har aldri tenkt over dette, faktisk. Det varierer fra person til person, akkurat som i Norge.

Dette med pedofili er noe av det dummeste jeg noensinne har lest. Kunnskapsnivået ditt er ekstremt lavt (og fordomsnivået ekstremt høyt) om du trur noe sånt. Patetisk.

Ellers kan jeg nevne at kvinnene her er bedre enn de i Norge på alle måter jeg kan tenke meg. Bare utseende alene er nok til å aldri mer ta til takke med nordiske kvinnfolk.

Anonymkode: ccd40...cfd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bodd og arbeidet i asia i mange år. Har aldri tenkt over dette, faktisk. Det varierer fra person til person, akkurat som i Norge.

Dette med pedofili er noe av det dummeste jeg noensinne har lest. Kunnskapsnivået ditt er ekstremt lavt (og fordomsnivået ekstremt høyt) om du trur noe sånt. Patetisk.

Ellers kan jeg nevne at kvinnene her er bedre enn de i Norge på alle måter jeg kan tenke meg. Bare utseende alene er nok til å aldri mer ta til takke med nordiske kvinnfolk.

Anonymkode: ccd40...cfd

TS takker, skjønt han ikke er helt enig når det gjelder kvinner hjemmefra.  Men din reaksjon på dette pedofiltullet, var en fulltreffer! 

Skrevet

Disse trådene er så sinnsykt barnslige, og så lett gjennomsskuelige. Her er det norske foesmådde menn og kvinner som prøver å fornærme hverandre mest mulig i hensikt av å få det andre kjønnet mest mulig sjalu. Det er rasisme i annenhver kommentar. Alt fra objektiviseringen og fetisjeringen av asiatiske kvinner som petite og trange, til antagelser om at asiatiske kvinner bare kan kjøpes for sex, eller at det utelukkende er penger de er ute etter i forhold. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker said:

:icon_frown:    :sukk:  :cry3:  :grine:

Anonymkode: bf80e...648

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, K.B. skrev:

Helt utrolig at flere i denne tråden kategorisk putter en syvendedel av verdens kvinner i en gruppe, basert på sin egen erfaring, som oftest basert på en erfaring...  Jeg vil anta at det er omtrent så mye variasjon blant asiatiske kvinner som det er variasjon i andre folkegrupper. 

Nei, der tar du rett og slett feil. Damer fra sydøstasia er generelt mindre og smalere bygget enn kaukasiste og sorte kvinner, og har derfor naturlig nok også mindre kjønnsorgan. At det finnes individuelle variasjoner innenfor gruppen rokker selvfølgelig ikke ved dette faktum. 

Anonymkode: a8d2f...b91

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, der tar du rett og slett feil. Damer fra sydøstasia er generelt mindre og smalere bygget enn kaukasiste og sorte kvinner, og har derfor naturlig nok også mindre kjønnsorgan. At det finnes individuelle variasjoner innenfor gruppen rokker selvfølgelig ikke ved dette faktum. 

Anonymkode: a8d2f...b91

Stakkars de om mannen har kjempestor da. Er ikke det å bunne veldig viktig?? 

AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars de om mannen har kjempestor da. Er ikke det å bunne veldig viktig?? 

Vil anta at når de gifter seg med Asia damer så er det ikke bare er for sex.

Anonymkode: 50ddf...20f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...