tps_0709 Skrevet 26. august 2002 #1 Skrevet 26. august 2002 7 september nærmer seg med stormskritt, og jeg føler "alt" er kaos. Når jeg så setter meg ned og tenker meg om så er egentlig atl under kontroll. Vi har igjen: *Samtale hos presten (skal ringe han denne uken) *Siste finpuss på bordoversikten (noen frafall den siste uken grunnet sykdom og personlige problemer ) *Bekrefte antall gjester til cateringen *Gi beskjed til bakeren hvordan kaka skal være (pynt osv) *Prøve brudepikekjolen til datteren vår *Prøving av brudgommens klær ( time for dette nå på torsdag) Tror ellers alt er iorden. *mine klær er Ok, *fotografen er bestilt og dobbeltsjekket *bryllupsbil er OK *Har vært og kikket i lokalet og bestemt hvor bord og slikt skal stå *Ordnet hjelp på kjøkkenet (blir koldtbord, så vi trenger ingen til å servere) *Drikke er kjøpt inn *Blomstene er iorden (bukett, bordoppsatser, osv) *fordelt kakebake-oppgaven rundt i familen. Så nå kan jeg bare fortsette å pusse opp huset.... Litt slitsomt å drive opp-pussing parallellt med bryllups-planlegging, men alt går! Dere andre september bruder, hvordan går planleggingen deres da?
Sannasol Skrevet 26. august 2002 #2 Skrevet 26. august 2002 Hei hei! Hjææælp bare 18 dager igjen, kan jo jeg si som gifter meg 14. september. I dag har jeg vært å bestilt brudebuketten og tilbehør. Hele herligheten kom på 2500,-. Ja, det ble litt dyrt, men sånn er det. Synes fremdeles det er MASSE som står igjen å ordne. Jeg er egentlig ikke så bekymret for akkurat det, men for at alt skal gå som smurt den dagen!! Det er noe å tenke på synes jeg. Likeledel at jeg får med meg noen dagen før til å ordne slik at jeg føler at kontrollen er der. Hater å delegere, ikke fordi jeg tror jeg gjør alt best selv, men rett og slett fordi jeg synes det er litt pinlig å "plage" folk med mine gjøremål. Men, de fleste holder jo på å tilby seg selv, så det er vel bare å slappe av. Uansett, masse oppgaver gjenstår, men har vel heldigvis noen dager til. Ønsker deg LYKKE TIL, og håper du sender et lite referat før jeg skal i ilden da.
Gjest Augustbrud02_ Skrevet 26. august 2002 #3 Skrevet 26. august 2002 Dere har garantert kontroll begge to. Men husk og sjekke absolutt alle bestillinger 1-2 uker før selve bryllupet! Vi hadde massevis av slike småproblemer, og ved å sjekke noen ekstra ganger (og i god tid) slipper man unødvendig stress. Forøvrig råder jeg dere også til å snakke med alle som skal hjelpe dere i forbindelse med dagen slik at absolutt alle er klar over hva de skal gjøre (dette ble det nemlig tull med hos oss). Ellers er det lurt å gå gjennom en bryllupsplanlegger (som det finnes ørten av på nettet) og atter en gang krysse av for alle de tingene dere er ferdig med. Viktig å få dobbeltsjekket alt mulig. Dessuten er det greit å begynne å sette opp ordentlige tidsplaner både for hele dagen og for gjennomføringen av middagen. Dette er nyttig både for toastmaster og de som skal hjelpe til på kjøkkenet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå