Gå til innhold

Klapper og beføler menn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det hender rett som det er at kvinner tar for seg. Dulter de borti meg, klasker meg på rumpa. Disse gestene luret jeg på hva betyr, det er en ting å putte hånden på skrittet mitt, eller tungen ned i gapet mitt.

Men hva betyr det at treneren min klasker meg på rumpa på dansegulvet, eller at en ung jente løper opp bak meg og klasker meg. Eller at en jente jeg snakker med kommer helt opp til meg bakfra mens hun snakker flørtende og dulter borti meg. At en venninne tar på meg hele tiden mens vi snakker sammen, og spessielt når hun ler. 

At kona til broren til en venninne jokker på meg med rumpa si når jeg står bøyd over stereoen. 

Hva er greia?! Dette er flere episoder gjennom livet. Når menn gjør dette så er det jo av interesse og også i mange tilfeller seksuell interesse, er det det samme for kvinner?! 

Beføler man menn uten å ha noen som helst interesse? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De prøver sikkert bare å være hyggelig med deg...

Anonymkode: 51110...79b

AnonymBruker
Skrevet
11 hours ago, Luciddreamer said:

Vil du at de skal ha det?

Anonymkode: e4b20...b12

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

De prøver sikkert bare å være hyggelig med deg...

Anonymkode: 51110...79b

Hyggelig, hyggelig.. tja.. det er en merkelig måte å være hyggelig. 

Skrevet (endret)
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vil du at de skal ha det?

Anonymkode: e4b20...b12

Det er ikke poenget. Poenget er at kvinner aldri greier å si ting rett ut, og man blir forvirret og sliten av alle spillene. 

Endret av Luciddreamer
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, Luciddreamer skrev:

Det hender rett som det er at kvinner tar for seg. Dulter de borti meg, klasker meg på rumpa. Disse gestene luret jeg på hva betyr, det er en ting å putte hånden på skrittet mitt, eller tungen ned i gapet mitt.

Men hva betyr det at treneren min klasker meg på rumpa på dansegulvet, eller at en ung jente løper opp bak meg og klasker meg. Eller at en jente jeg snakker med kommer helt opp til meg bakfra mens hun snakker flørtende og dulter borti meg. At en venninne tar på meg hele tiden mens vi snakker sammen, og spessielt når hun ler. 

At kona til broren til en venninne jokker på meg med rumpa si når jeg står bøyd over stereoen. 

Hva er greia?! Dette er flere episoder gjennom livet. Når menn gjør dette så er det jo av interesse og også i mange tilfeller seksuell interesse, er det det samme for kvinner?! 

Nei vet ikke. Av samme grunn som menn gjør det mot kvinner?

Anonymkode: 2f410...94b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...