Luciddreamer Skrevet 6. mars 2019 #1 Skrevet 6. mars 2019 (endret) Alikevell står hun på trappen til utesteedet med hånden på kuken min, hun ser meg dypt inn i øynene og sier jeg er deilig. Så kliner vi. Hun smakte jordbær.. før jeg rekker å gjøre noe annet en å nyte det, kommer en kamerat å sier til meg at det er dama til en kamerat av han. Jeg respekterer kompisen min, og begynner å trekke meg unna. Men er det mitt ansvar? Ja hun har type, men hun løper etter meg og spør hvor jeg skal. Om hun kan bli med. Jeg valgte å sette opp tempoet og prate med en venninne. Angret egentlig ganske mye på at jeg ikke benyttet sjansen til å ta henne med hjem. Hun var en helt grei 7 er. Og hadde sikkert vært et godt ligg. Jeg fant uansett ut at hun hadde fått seg ny type noen måneder senere. I mine øyne så er ikke slike damer noe å spare på, er de villige til å være utro mot han så er de det med deg også. Men hva mener dere, har jeg noe som helst ansvar? Var jeg dum som ikke benyttet sjansen? Tanker? Endret 6. mars 2019 av Luciddreamer
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2019 #2 Skrevet 6. mars 2019 Hun har et ansvar for å holde seg unna når hun har kjæreste, uansett om hun har planer om å gjøre det slutt eller ikke... Du har et ansvar for å behandle folk slik du vil bli behandlet selv. Anonymkode: dedbd...b22
Luciddreamer Skrevet 6. mars 2019 Forfatter #3 Skrevet 6. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun har et ansvar for å holde seg unna når hun har kjæreste, uansett om hun har planer om å gjøre det slutt eller ikke... Du har et ansvar for å behandle folk slik du vil bli behandlet selv. Anonymkode: dedbd...b22 Ja, sant nok! Og det har jo vært en livs filosofi. Men samtidig tenker jeg at i slike tilfeller har den utro kjæresten alt ansvaret.
anno1 Skrevet 6. mars 2019 #4 Skrevet 6. mars 2019 Ikke ditt ansvar så lenge du ikke kjenner/omgås typen hennes. For alt du eller andre vet, kan de ha gitt hverandre tillatelse til å leke med andre. Var nok ikke det her, siden det forekommer for det meste i lange og bunnsolide forhold. Men som sagt, det kan ikke du vite. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå