Gå til innhold

Leiter etter en artikkel

Anbefalte innlegg

Gjest AlphaApodis
Skrevet (endret)

Leiter etter en artikkel som handlet om en mann som "jobbet" med å hente lik i en innsjø. Mener det var en populær selvmordsplass og det var derfor det var mange lik der. Mener også å huske at mannen fisket lik ut av innsjøen 1 gang i uken. Var en lengre artikkel som handlet om han mannen og innsjøen/stedet, og som nevnte noen av dødsfallene som var hendt der. Det var bilde av mannen, da sto han oppreist i båten med en åre/stake eller lignende som han brukte for å fiske opp likene. Har prøvd både google og duckduck go, men finner ikke igjen den artikkelen. Kom over den i fjor. 

(Nei, jeg har ikke tenkt å ta selvmord!)

(Har dog vært sammen med en psykopat, som nå bruker ting fra den artikkelen for å påstå at jeg har truet med selvmord i den og den formen. Tenker at hvis eg finner igjen artikkelen, og beskrivelsen av det ene selvmordet der, så kan jeg bevise hvor han har idéen fra... Han bruker bl.a dette i et forsøk på å ta fra meg omsorgen for barnet mitt..) Setter veldig stor pris på hjelp fra dere!!

Endret av AlphaApodis
AnonymBruker
Skrevet

Husker du om den var på norsk eller engelsk?

Anonymkode: 38c0c...b15

Gjest AlphaApodis
Skrevet

Sliter litt med å huske om den var på norsk eller engelsk. Leser aaaltfor mye og klikker meg fra link til link på begge språk...

Men tror kanskje den var på norsk. 

Har googlet ting jeg mente å huske på begge språk. Bl.a var det skrevet om en dame som hadde tatt livet av både seg selv og barnet samtidig, surret tau rundt begge to før hun hoppet uti.. (psykopaten har sagt jeg har truet med å drukne meg og barnet. Regner med han fikk idéen når jeg leste fra den artikkelen. Jeg vet ikke detaljer om hva han har sagt, men kjenner han altfor godt...han er god til å bruke idéer hentet fra andre steder/andres meninger)

AnonymBruker
Skrevet

I Hvilket land foregikk dette?

Anonymkode: f5d59...588

Gjest AlphaApodis
Skrevet

Det husker jeg heller ikke, men det var hvertfall ike i Norge...

Tror kanskje et asiatisk land? Tenkte litt på Japan når jeg googlet, siden det er veldig høy selvmordstatistikk der, men fant bare artikler om Suicide forest da..

Artikkelen vinklet historien fra mannen sin side, der han fortalte at han var opptatt av å få de døde hjem til familiene, at det var mange døde som ikke var funnet og diverse historier om noen av de døde han hadde hentet opp i løpet av årene han hadde drevet med dette.

Gjest AlphaApodis
Skrevet

Takk, du fikk meg på rette veier i tankerekken nå! Det var en elv, ikke en innsjø. Er mange artikler ser jeg... men har ikke hatt hell med å finne historien om hun som surret tau rund seg selv og barnet.... Trenger enda hjelp til å finne akkurat den historien!

Her er 1 artikkel jeg fant, om Yellow River.

https://www.google.com/amp/s/amp.mcclatchydc.com/news/nation-world/world/article24593404.html

Det stemmer med alt jeg husker om artikkelen...bortsett fra akkurat det jeg leter etter..

Gjest AlphaApodis
Skrevet

https://www.dagbladet.no/nyheter/lever-av-likfiske-pa-den-gule-flod/64749659

Fant en norsk artikkel som stemmer godt...

MEN her mangler også historien om mor/barn surret sammen med tau.

Kan det være at jeg blander 2 artikler..?

Jakter på historien om en mor som hadde surret barnet/babyen foran på kroppen med tau, og så hoppet i døden.

Den hører til en større artikkel som handlet om mange fler selvmord/døde..

(Vet, fæl historie!)

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke om det vil tale til din fordel at du leser slike artikler heller....kan du ikke bare si at han fantaserer?

Anonymkode: c5152...39a

AnonymBruker
Skrevet

Og du burde skrive som anonym, så du ikke får for mye om dette på postingshistorien til nicket ditt.

Gjest AlphaApodis
Skrevet

Skjønner hva dere sier.

Saken er at han allerede er blitt trodd på løgnene, og det offentlige har fortalt løgnene videre. Barnet mitt er også tatt fra meg og plassert hos han. Hun er under 1 år og trenger langt mere omsorg enn han kan gi henne!

Har faktisk greid å bevise endel andre løgner fra han, men siden han er så overbevisende så blir han fortsatt trodd. Prøver nå å finne bevis for ALLE løgnene.

Derfor vil jeg finne den historien.

Alt jeg vet er at han har sagt jeg har truet med det. Men siden jeg kjenner han, og vet han må ha en lengre historie om det for å bli trodd, så tenker jeg at hvis jeg finner den historien, der han sannsynligvis har hentet detaljer fra, så ser de at det er løgn. Litt som når man blir tatt for å skrive av en annen sin oppgave fra Internett på skolen.. 

Om brukernavnet mitt får en slik historikk, får bare være. 

AnonymBruker
Skrevet

Men det vil jo egentlig ikke bevise noe? Du kunne jo ha lest den artikkelen og blitt inspirert av akkurat det selvmordet, liksom. Og så truet med det.

• Liker 1
Gjest AlphaApodis
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det vil jo egentlig ikke bevise noe? Du kunne jo ha lest den artikkelen og blitt inspirert av akkurat det selvmordet, liksom. Og så truet med det.

Du har nok helt rett. Tenkte ikke på det sånn. Tenkte mer i retning av at hvis han tilnærmet ordrett siterte en artikkel, så kanskje det kunne vise at det ikke kom fra meg... Eg er bare max fortvilet og griper etter halmstrå. 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AlphaApodis said:

Du har nok helt rett. Tenkte ikke på det sånn. Tenkte mer i retning av at hvis han tilnærmet ordrett siterte en artikkel, så kanskje det kunne vise at det ikke kom fra meg... Eg er bare max fortvilet og griper etter halmstrå. 

Høres ikke ut som det egentlig kan bil verre, så om du har flere ting som tilsier at han dikter kan kanskje summen av dem vise et annet bilde enn det han prøver å gi.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...