Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er ultra frekt hvordan dere bare tar dere til rette med oss kvinner. Adder helt randomer damer på snap og sender bilde av pikken deres, eller messenger og instagram! Legger ei dame ut bilde av seg selv hvor hun er litt lettkledd så betyr det ikke at hun vil se pikken din eller ha sex med deg. Er dere såå skada? Klarer dere ikke å se på oss noe annet enn bare objekter? Skam dere. Jeg mister troa rett og slett!

Fikk en haug av menn som kom inn i meldingsforespørslene mine her om dagen og addet meg på snap. Fikk tilsendt dickpics og andre upassende snapper. Dette kun fordi jeg hadde lagt ut et bilde av meg i syden hvor jeg var i shorts og jeg hadde på meg veldig kort topp, så jeg var lettkledd... Dette synes jeg ikke er greit. Tenk om vi bare kunne fått gå i fred og kledd oss som vi ville uten å måtte frykte å få seksuelle henvendelser eller kommentarer.. Menn slipper dette!

Jeg blir så forbanna... Måtte bare få noen ord her altså!!

Anonymkode: 9ef02...6e8

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tragiske oppi det hele er hvor få som vet at det faktisk ikke er lovlig heller å blotte seg. Det er seksuell trakassering. Synes det er skremmende å se alle de mennene der ute som driver med dette mot oss

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hjelper ikke hva du har på deg av klær. Du trenger egentlig bare å være av hunkjønn og i noenlunde fertil alder, så er det "Hei! Knulle nå!"

Anonymkode: 84dd2...26c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hjelper ikke hva du har på deg av klær. Du trenger egentlig bare å være av hunkjønn og i noenlunde fertil alder, så er det "Hei! Knulle nå!"

Ja... tragisk

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er ultra frekt hvordan dere bare tar dere til rette med oss kvinner. Adder helt randomer damer på snap og sender bilde av pikken deres, eller messenger og instagram! Legger ei dame ut bilde av seg selv hvor hun er litt lettkledd så betyr det ikke at hun vil se pikken din eller ha sex med deg. Er dere såå skada? Klarer dere ikke å se på oss noe annet enn bare objekter? Skam dere. Jeg mister troa rett og slett!

Fikk en haug av menn som kom inn i meldingsforespørslene mine her om dagen og addet meg på snap. Fikk tilsendt dickpics og andre upassende snapper. Dette kun fordi jeg hadde lagt ut et bilde av meg i syden hvor jeg var i shorts og jeg hadde på meg veldig kort topp, så jeg var lettkledd... Dette synes jeg ikke er greit. Tenk om vi bare kunne fått gå i fred og kledd oss som vi ville uten å måtte frykte å få seksuelle henvendelser eller kommentarer.. Menn slipper dette!

Jeg blir så forbanna... Måtte bare få noen ord her altså!!

Jeg tviler på at alle menn i verden er slik du beskriver her.

Anonymkode: 8c40f...938

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg tviler på at alle menn i verden er slik du beskriver her.

Sa jeg ikke, men en økende mengde er slik. Skremmende!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sa jeg ikke, men en økende mengde er slik. Skremmende!

Doubt!

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Doubt!

Hvorfor tviler du?

Det er jo en økende mengde som gjør dette, det er blitt mer og mer en greie om å være såpass utagerende overfor jenter og kvinner, og både på nett og ellers er seksuelle overgrep økende. Ja, overgrep - å bli ufrivillig utsatt for andres blotting er i straffeloven betegnet som "seksuelt krenkende adferd".

Denne blottingen er én ting, i tillegg opplever mange å få meldinger og andre henvendelser av tilsvarende slag.

• Liker 1
Skrevet

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Forslag til obligatorisk fag fra ungdomsskoletrinnet og videre:

"Flørting/sjekking". På læreplanen står det om "å respektere andre mennesker", og "hvordan man viser interesse for andre uten å være en total idiot". I tillegg læres det om "å takle et avslag uten å bli et rasshøl". Kjernepensum inneholder tema som "nei, du kan ikke få alle du vil ha".

• Liker 1
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forslag til obligatorisk fag fra ungdomsskoletrinnet og videre:

"Flørting/sjekking". På læreplanen står det om "å respektere andre mennesker", og "hvordan man viser interesse for andre uten å være en total idiot". I tillegg læres det om "å takle et avslag uten å bli et rasshøl". Kjernepensum inneholder tema som "nei, du kan ikke få alle du vil ha".

Er vel i praksis sånn det er nå. Viktig å skremme mest mulig gutter fra å ta kontakt med jenter. 

På et eller annet punkt i de fleste menns liv lærer man å forstå at dette funker dårlig når man er på damejakt. Problemet er at for enkelte så blir det litt for mye. 

Viktigste er å normalisere forhold mellom kjønnene, og respektere grenser. De fleste skjønner hvor disse går, men enkelte drifter i dem. Frustrasjonen som går utover enkelte damer, fordi mannen lykkes dårlig på kjønnsmarkedet. 

Feminister er dessverre medskyldige ved å stille kjønnene opp mot hverandre hele tiden. Nei, det er ikke mitt ansvar at andre menn oppfører seg som idioter. Akkurat som at ikke alle kvinner er horer, fordi en del velger å selge sex for penger. 

Må nevnes at seksualitet er noe som elever på ungdomsskolen allerede har mye om. Både i naturfag, krle og samfunnsfag. 

AnonymBruker
Skrevet

Aldri kjent en mann som driver på slik. Det ryktet hadde spredd seg som ild i tørt gress for han. Tar for gitt at disse er misfits, som ikke har så mye sosial anseelse å tape. 

Anonymkode: 33c0e...62f

AnonymBruker
Skrevet

Blokker dem.

Anonymkode: fa879...b24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...