Gå til innhold

Samletråd for tolking av eggløsningstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan i alle dager skal jeg tolke dette da? Har jeg ikke eggløsning i det hele tatt? :( 

CC7625C4-199E-4986-B151-7949BF8112E2.jpeg

Anonymkode: 565dc...e7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan i alle dager skal jeg tolke dette da? Har jeg ikke eggløsning i det hele tatt? :( 

CC7625C4-199E-4986-B151-7949BF8112E2.jpeg

Tester du 1 gang om dagen? Mulig du har kort fase hvor der slår ut, og at du ikke har truffet skikkelig. Prøv igjen neste mnd hvis du ikke ble gravid, og evt. hør med legen / ta en privat time hos gyn :)

Anonymkode: ac297...26a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tester du 1 gang om dagen? Mulig du har kort fase hvor der slår ut, og at du ikke har truffet skikkelig. Prøv igjen neste mnd hvis du ikke ble gravid, og evt. hør med legen / ta en privat time hos gyn :)

På de sterkeste testene har jeg testet 2-3 ganger til - som har vært svakere.. Hvor kort kan fasen være? 

Temper også, har ikke hatt noe stigning... :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På de sterkeste testene har jeg testet 2-3 ganger til - som har vært svakere.. Hvor kort kan fasen være? 

Temper også, har ikke hatt noe stigning... :( 

Det vet jeg ikke, men er sikkert noen som vil svare deg som vet 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er dette en positiv eggløsningstest ?? Jeg sluttet på p-piller for 4-5 dager siden og ikke fått noe blødning enda . Kanskje jeg er heldig ? 😄

B984CEAE-B443-46FC-A729-1330614034CA.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, helene89 skrev:

Er dette en positiv eggløsningstest ?? Jeg sluttet på p-piller for 4-5 dager siden og ikke fått noe blødning enda . Kanskje jeg er heldig ? 😄

B984CEAE-B443-46FC-A729-1330614034CA.jpeg

Denne er negativ. Teststreken skal være like sterk, eller sterkere, som kontrollstreken :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sequel skrev:

Denne er negativ. Teststreken skal være like sterk, eller sterkere, som kontrollstreken :) 

Okey 🤔 da skjønte jeg det litt bedre 😂 men takk for svar. Er vel kanskje ikke helt vanlig å få eggløsning rett etter p-pille slutt heller 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

038813fd-fe37-4e86-b2d8-27158193bed8

Shit, hadde ikke trodd den skulle være så sterk så tidlig i syklusen, forventa ikke EL før søndag/mandag! Har ikke hatt sex siden lørdag, men det er vel fortsatt håp om vi tar en runde i kveld og i mårra? Kommer til å bli en snegledag på jobb merker jeg! 

-----------------------

-Josefine

Anonymkode: e76d0...4d8

Eggløsning inntreffer 12-42 timer etter at denne positive testen blir til en negativ test. Dvs at elske som bare det de neste 4døgna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, helene89 skrev:

Okey 🤔 da skjønte jeg det litt bedre 😂 men takk for svar. Er vel kanskje ikke helt vanlig å få eggløsning rett etter p-pille slutt heller 😊

hehe det er vel egentlig ikke det men som med alt annet som har med kvinnekroppen og gjøre så finnes det alltid unntak og ulogiske ting

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde jeg hadde EL på mandag. Men måtte ta en ny test før jeg tar progesteron.  Øverst fra i går, nederst i dag formiddag.  Kan se ut som om kroppen ikke fikk til EL på mandag og prøver igjen?

IMG_3915.JPG

Anonymkode: 87c68...28d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Trodde jeg hadde EL på mandag. Men måtte ta en ny test før jeg tar progesteron.  Øverst fra i går, nederst i dag formiddag.  Kan se ut som om kroppen ikke fikk til EL på mandag og prøver igjen?

IMG_3915.JPG

Edit: vet den er negativ. Men sterk til å være rett etter elEL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, jenta98 skrev:

Ser det ut som at den nærmer seg? Vet den er negativ nå👍

image.jpg

Ja :):):) Nærmer seg tror jeg :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Mine tester har sett sånn ut i over lengere tid. Hva skal det bety?

2839D9D1-79E1-49C6-AEA7-98C3ADD7190C.jpeg

Anonymkode: a054a...92e

Kanskje du allerede er gravid?

Anonymkode: 17217...89c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du allerede er gravid?

Anonymkode: 17217...89c

Hei og takk for svar. 

Tok graviditetstest sist syklus å da var dem veldig negativ så det tror jeg ikke.. fikk jo mensen etter hvert og 🤭 skulle hatt eggløsning for 2-3 dager siden🤷🏼‍♀️

Anonymkode: a054a...92e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...