AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #1841 Del Skrevet 21. oktober 2018 Hvor får du tak i de testene? Har ikke noen svar å komme med fordi jeg skjønner ikke hva du skriver. Anonymkode: c8121...b36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #1842 Del Skrevet 21. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor får du tak i de testene? Har ikke noen svar å komme med fordi jeg skjønner ikke hva du skriver. Anonymkode: c8121...b36 På eBay. Hva mener du?😂 Anonymkode: 5bd31...323 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #1843 Del Skrevet 21. oktober 2018 Ja EL tester kan slå ut på menstruasjon Anonymkode: fb299...bba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #1844 Del Skrevet 21. oktober 2018 De øker og duker gjennom syklus naturlig. Men om den blir helt positiv kan det tyde på at EL er forsinket eller graviditet. Eller hormontull. Anonymkode: c241b...cdc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi2018 Skrevet 23. oktober 2018 #1845 Del Skrevet 23. oktober 2018 Første gang jeg tester for eggløsning. Skjønner jo at ikke disse er positive, men det ser ut som det er mørkere strek i dag enn i går. Vil det si at det nærmer seg, eller er det tilfeldig? Jeg har veldig ustabil syklus og er på dag 37 idag. Lengste syklusen min har vært på 51 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequel Skrevet 23. oktober 2018 #1846 Del Skrevet 23. oktober 2018 20 minutter siden, Tussi2018 skrev: Første gang jeg tester for eggløsning. Skjønner jo at ikke disse er positive, men det ser ut som det er mørkere strek i dag enn i går. Vil det si at det nærmer seg, eller er det tilfeldig? Jeg har veldig ustabil syklus og er på dag 37 idag. Lengste syklusen min har vært på 51 dager. Jeg tolker de som at det kan nærme seg, at kroppen i alle fall forbereder seg til eggløsning. Så jeg ville testet de neste dagene også og prøvd å følge med 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hotfudge Skrevet 24. oktober 2018 #1847 Del Skrevet 24. oktober 2018 Positiv eller negativ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #1848 Del Skrevet 24. oktober 2018 1 time siden, hotfudge skrev: Positiv eller negativ? Positiv Anonymkode: ff147...a51 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kim91 Skrevet 25. oktober 2018 #1849 Del Skrevet 25. oktober 2018 Cd 17 Nå begynner det vel å nærme seg noe ( ååpnet ny pakke, så den grønne er i dag) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequel Skrevet 25. oktober 2018 #1850 Del Skrevet 25. oktober 2018 6 minutter siden, Kim91 skrev: Cd 17 Nå begynner det vel å nærme seg noe ( ååpnet ny pakke, så den grønne er i dag) Kan se sånn ut ja! Krysser fingrene for positiv test i morgen 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kim91 Skrevet 27. oktober 2018 #1851 Del Skrevet 27. oktober 2018 Cd 19 Nr 3 ble tatt i går ettermiddag og siste nå nettopp. Kan det være jeg har el nå? Synes den ble utrolig svak i forhold til de siste dagene. Eller bør jeg ta ny om noen timer tilfelle urinen var uvannet. Har bare drukket en kopp kaffe så trodde jeg var safe. Kommer sikkerttil å ta en ny en uansett når jeg tenker meg om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #1852 Del Skrevet 27. oktober 2018 1 time siden, Kim91 skrev: Cd 19 Nr 3 ble tatt i går ettermiddag og siste nå nettopp. Kan det være jeg har el nå? Synes den ble utrolig svak i forhold til de siste dagene. Eller bør jeg ta ny om noen timer tilfelle urinen var uvannet. Har bare drukket en kopp kaffe så trodde jeg var safe. Kommer sikkerttil å ta en ny en uansett når jeg tenker meg om. Nei, alle er jo negative. Anonymkode: b439f...972 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 28. oktober 2018 #1853 Del Skrevet 28. oktober 2018 20 timer siden, Kim91 skrev: Cd 19 Nr 3 ble tatt i går ettermiddag og siste nå nettopp. Kan det være jeg har el nå? Synes den ble utrolig svak i forhold til de siste dagene. Eller bør jeg ta ny om noen timer tilfelle urinen var uvannet. Har bare drukket en kopp kaffe så trodde jeg var safe. Kommer sikkerttil å ta en ny en uansett når jeg tenker meg om. test streken skal være STERKERE enn kontrollstreken på EL tester de har ellers alltid to streker og fungerer helt annerledes enn graviditetstester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 28. oktober 2018 #1854 Del Skrevet 28. oktober 2018 Her er eksempler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2018 #1855 Del Skrevet 30. oktober 2018 Hva tror dere, kan dette være en tidlig babystrek(8 dpo)? Jeg har tidligere testet positiv like tidlig.. Anonymkode: 31103...009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 30. oktober 2018 #1856 Del Skrevet 30. oktober 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva tror dere, kan dette være en tidlig babystrek(8 dpo)? Jeg har tidligere testet positiv like tidlig.. Anonymkode: 31103...009 Feil tråd. Dette er om eggløsningstester kun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katteelskeren Skrevet 4. november 2018 #1857 Del Skrevet 4. november 2018 Fikk positiv eggløsningstest i dag, og hadde samleie i dag. Vil det si at eggløsning skjer i morgen, og er det innafor med samleie samme dag som positiv eggløsningstest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 4. november 2018 #1858 Del Skrevet 4. november 2018 13 timer siden, Katteelskeren skrev: Fikk positiv eggløsningstest i dag, og hadde samleie i dag. Vil det si at eggløsning skjer i morgen, og er det innafor med samleie samme dag som positiv eggløsningstest? Eggløsning inntreffer 12-42timer etter at testen blir negativ igjen etter å ha vært positiv dvs innen 48 timer fra nå +/-. Når vi ble gravid nå så hadde vi samleie hver eneste dag 10-11dager på rad. Altså fire fem dager før EL og fire fem dager etter EL. Så bare kjør på som kaniner. Sædcellen lever inntil 72timer. Eggcellen lever i 24timer. Befruktningen skjer i egglederen. Så det må skje ganske snart etter at egget slippes. Sædcellene venter i egglederen. Sædcellene vet ikke om det er høyre eller venstre eggleder så det er 50/50 om de velger rett retning. Så bare legg inn haugevis med aksjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katteelskeren Skrevet 4. november 2018 #1859 Del Skrevet 4. november 2018 1 time siden, kvinne35+ skrev: Eggløsning inntreffer 12-42timer etter at testen blir negativ igjen etter å ha vært positiv dvs innen 48 timer fra nå +/-. Når vi ble gravid nå så hadde vi samleie hver eneste dag 10-11dager på rad. Altså fire fem dager før EL og fire fem dager etter EL. Så bare kjør på som kaniner. Sædcellen lever inntil 72timer. Eggcellen lever i 24timer. Befruktningen skjer i egglederen. Så det må skje ganske snart etter at egget slippes. Sædcellene venter i egglederen. Sædcellene vet ikke om det er høyre eller venstre eggleder så det er 50/50 om de velger rett retning. Så bare legg inn haugevis med aksjer. Takk for et utfyllende svar. Visste faktisk ikke det at sædcellene kan reise til «feil» eggleder. Vi får dessverre ikke hatt samleie før på tirsdag igjen, så da håper jeg at samleie samme dag som positiv el-test er tilstrekkelig😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Goodwibes88 Skrevet 4. november 2018 #1860 Del Skrevet 4. november 2018 Regner med denne er negativ? Tatt på ettermiddag, nesten 4 timer siden sist dobesøk;p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå