AnonymBruker Skrevet 12. september 2018 #1761 Del Skrevet 12. september 2018 1 minutt siden, Febmamma skrev: Den er negativ. Teststreken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Det vil alltid bli to streker for kroppen har alltid litt lh i omløp Ok. Tusen takk for svar! 😊 Anonymkode: 00812...58d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaiana Skrevet 18. september 2018 #1762 Del Skrevet 18. september 2018 Nå blei jeg litt forvirra. Jeg pleier å ha svake EL tester rundt nå og positiv EL test i to-tre dager fra CD 14-16. Nå er jeg på CD 12, kan eggeløsning plutselig komme så mye tidligere? Pleier alltid være på dagen når TR skal komme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september 2018 #1763 Del Skrevet 18. september 2018 5 timer siden, Vaiana skrev: Nå blei jeg litt forvirra. Jeg pleier å ha svake EL tester rundt nå og positiv EL test i to-tre dager fra CD 14-16. Nå er jeg på CD 12, kan eggeløsning plutselig komme så mye tidligere? Pleier alltid være på dagen når TR skal komme. Jeg har ikke været bort i forkortelse CD før? Skjønner hva TR betyr, men hva mener du med «pleier alltid å være dagen TR skal komme»? Sånn generelt hvis du tenker på at EL kommer tidlig- så kan det jo hende at syklusen er litt forskjellig fra måned til måned. Anonymkode: ae851...fb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaiana Skrevet 18. september 2018 #1764 Del Skrevet 18. september 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ikke været bort i forkortelse CD før? Skjønner hva TR betyr, men hva mener du med «pleier alltid å være dagen TR skal komme»? Sånn generelt hvis du tenker på at EL kommer tidlig- så kan det jo hende at syklusen er litt forskjellig fra måned til måned. Anonymkode: ae851...fb6 Mener at TR alltid kommer helt presis på den dagen den er forventet å komme. Slik har det vært i flere måneder. CD = Cycle Day (syklusdag), CD1 er f.eks den første dagen i syklusen Har aldri hatt så sterk EL test så tidlig før, så var litt flaks jeg tester, for pleier ikke teste før CD 14. Har lang syklus og EL kommer senere en snittet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kim91 Skrevet 19. september 2018 #1765 Del Skrevet 19. september 2018 Hei Dette er første syklus hvor jeg tester med en tester. jeg skal i følge Flo ha eggløsning i dag, men jeg synes streken er blitt svakere enn den var i går. Er det normalt? Kan jeg ha hatt eggløsning i går? Hadde smerter i venstre side av magen, var kvalm og hadde mye elslim. Eller kan det være den enda skal komme. Poster bilde av de siste dagene.( bilde kom opp ned). Det er den midterste jeg lurer på om kanskje er positiv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bams1 Skrevet 19. september 2018 #1766 Del Skrevet 19. september 2018 Hei! Helt blank på dette. Noen som kan hjelpe meg å tyde disse? Er noen av dem positive? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondekone Skrevet 19. september 2018 #1767 Del Skrevet 19. september 2018 2 minutter siden, Bams1 skrev: Hei! Helt blank på dette. Noen som kan hjelpe meg å tyde disse? Er noen av dem positive? Ingen er positive nei😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bams1 Skrevet 19. september 2018 #1768 Del Skrevet 19. september 2018 4 timer siden, Kim91 skrev: Hei Dette er første syklus hvor jeg tester med en tester. jeg skal i følge Flo ha eggløsning i dag, men jeg synes streken er blitt svakere enn den var i går. Er det normalt? Kan jeg ha hatt eggløsning i går? Hadde smerter i venstre side av magen, var kvalm og hadde mye elslim. Eller kan det være den enda skal komme. Poster bilde av de siste dagene.( bilde kom opp ned). Det er den midterste jeg lurer på om kanskje er positiv? Hei! I mine øyne kan den se positiv ut ja. Men er helt fersk selv, så ville ikke stolt på meg 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bams1 Skrevet 19. september 2018 #1769 Del Skrevet 19. september 2018 1 minutt siden, bondekone skrev: Ingen er positive nei😊 Okei. Takk for svar ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kim91 Skrevet 19. september 2018 #1770 Del Skrevet 19. september 2018 1 time siden, Bams1 skrev: Hei! I mine øyne kan den se positiv ut ja. Men er helt fersk selv, så ville ikke stolt på meg 🙈 Hehe. Takk for svar. Det er ikke lett dette her. Og så synes jeg kontrollstreke er så mye svakere enn de jeg ser bildet av her inne også 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2018 #1771 Del Skrevet 20. september 2018 Disse er vel ikke positive? Ser ut som det er nesten.. Jeg går på p-sprøyte som skal hindre eggløsning, så da skal de vel ikke teststreken bli så sterk? Sikkert et skikkelig dumt spørsmål 😛 Anonymkode: 04e54...412 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 20. september 2018 #1772 Del Skrevet 20. september 2018 På 18.9.2018 den 15.20, Vaiana skrev: Nå blei jeg litt forvirra. Jeg pleier å ha svake EL tester rundt nå og positiv EL test i to-tre dager fra CD 14-16. Nå er jeg på CD 12, kan eggeløsning plutselig komme så mye tidligere? Pleier alltid være på dagen når TR skal komme. Denne ser positiv ut ja Håper dere la inn mange "aksjer" 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 20. september 2018 #1773 Del Skrevet 20. september 2018 Eksempler på positiv og negativ ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaiana Skrevet 20. september 2018 #1774 Del Skrevet 20. september 2018 8 timer siden, kvinne35+ skrev: Denne ser positiv ut ja Håper dere la inn mange "aksjer" 😎 Tror den faktisk enda er positiv. Hva syns du om den nederste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequel Skrevet 20. september 2018 #1775 Del Skrevet 20. september 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Disse er vel ikke positive? Ser ut som det er nesten.. Jeg går på p-sprøyte som skal hindre eggløsning, så da skal de vel ikke teststreken bli så sterk? Sikkert et skikkelig dumt spørsmål 😛 Anonymkode: 04e54...412 Ikke positive nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 20. september 2018 #1776 Del Skrevet 20. september 2018 1 time siden, Vaiana skrev: Tror den faktisk enda er positiv. Hva syns du om den nederste? er det opp under IKM eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaiana Skrevet 20. september 2018 #1777 Del Skrevet 20. september 2018 8 minutter siden, kvinne35+ skrev: er det opp under IKM eller? Niks. Dag 12-14 i syklusen er disse tatt. IKM er dag 31 i syklusen ca. Men pleier ofte å ha positiv EL test i 2-3 dager. Satser på den blir negativ imorgen! 🤞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 20. september 2018 #1778 Del Skrevet 20. september 2018 (endret) 11 minutter siden, Vaiana skrev: Niks. Dag 12-14 i syklusen er disse tatt. IKM er dag 31 i syklusen ca. Men pleier ofte å ha positiv EL test i 2-3 dager. Satser på den blir negativ imorgen! 🤞 Du har ikke PCOS eller PCO da? Det var lenge med 2-3dager var det ikke? Endret 20. september 2018 av kvinne35+ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaiana Skrevet 20. september 2018 #1779 Del Skrevet 20. september 2018 1 time siden, kvinne35+ skrev: Du har ikke PCOS eller PCO da? Det var lenge med 2-3dager var det ikke? Nei, har ikke det Har lest at det er normalt jeg så bekymrer meg ikke over det. Har blitt gravid lett tidligere. Men har endometriose. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vaiana Skrevet 21. september 2018 #1780 Del Skrevet 21. september 2018 Nå fikk jeg masse slim og litt rosa på papiret, kan det være tegn på at egget har sluppet? Får teste når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå