Gå til innhold

Samletråd for tolking av eggløsningstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er det kanskje litt enklere å tyde?  Nederst er fra onsdag, altså første dagen jeg testet.  Og øverst er i dag.  Så EL må jo ha vært på en av dagene i midten?

IMG_9049.JPG

Anonymkode: ff147...a51

Jeg syntes alle ser negativ ut🙈 sikker på at det er el nå? Og det kan være mnd der en ikke har el i det hele tatt. Bestill på billig-tester, babyplan sin strimler. De er rimlige og veldig lett å tyde😊👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

10 minutter siden, nøtta skrev:

Jeg syntes alle ser negativ ut🙈 sikker på at det er el nå? Og det kan være mnd der en ikke har el i det hele tatt. Bestill på billig-tester, babyplan sin strimler. De er rimlige og veldig lett å tyde😊👌

Var såå sikker🙈  Hatt EL slim, EL smerter og hele pakka. Mulig det bare er dårlige tester.  Skal gjøre det! Takk for tipset 🙂 

Anonymkode: ff147...a51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Klokkeblomst90 skrev:

Dag 13. Andre runde med femar. 

Har aldri fått el før..  Er den positiv?

20180828_123036.jpg

Nei, teststreken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Ta en ny ikveld eller imorgen tidlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klokkeblomst90
2 minutter siden, tuppa skrev:

Nei, teststreken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Ta en ny ikveld eller imorgen tidlig :)

Ok, krysser fingrene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde positiv EL test tidlig den 22.08 og negativ senere på dagen. Hvor mange dpo er jeg nå i dag (29.08)?

Anonymkode: b7f8c...0a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde positiv EL test tidlig den 22.08 og negativ senere på dagen. Hvor mange dpo er jeg nå i dag (29.08)?

7 dpo:) Teller fra 23:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, nøtta skrev:

7 dpo:) Teller fra 23:)

Ååå gu, klarer jeg å vente med å teste en dag til?! 🤪 Fikk positiv test 8 dpo begge forrige graviditeter. Har mye mer sensitiv tester nå enn den gang. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fra normal, en fra babyplan. Samme urin. Vet begge er negative , men synes det var rart det var så stor forskjell. Går for babyplan sine framover 😜

E793BEA0-75BD-48C7-869F-B1BBF73BAE46.jpeg

Anonymkode: af804...247

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Klokkeblomst90 skrev:

Dag 14. Tatt i morges

20180829_095223.jpg

Negativ

Anonymkode: b439f...972

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Klokkeblomst90

Endelig eggløsning, eller? Jeg har aldri fått teststreken så mye sterkere enn kontrollstreken. 

Den nederste er tatt nettopp. Er på dag 15. 

20180830_111648.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Klokkeblomst90 skrev:

Endelig eggløsning, eller? Jeg har aldri fått teststreken så mye sterkere enn kontrollstreken. 

Den nederste er tatt nettopp. Er på dag 15. 

20180830_111648.jpg

Vil si positiv ja😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klokkeblomst90
3 minutter siden, Febmamma skrev:

Vil si positiv ja😄

Er du helt sikker😀😀😀 Jeg har aldri fått utslag før, og jeg har drevet på i nesten 2 år.. 

Kan det være at testen ikke stemmer? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er du helt sikker😀😀😀 Jeg har aldri fått utslag før, og jeg har drevet på i nesten 2 år.. 

Kan det være at testen ikke stemmer? 

Teststreken er tydeligere enn kontrollstreken , så for meg er den positiv ja! (Kontrollstreken er jo den nederste...?)

kan være feil med tester , men jeg tviler på det . Den ser helt fin ut! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klokkeblomst90
1 minutt siden, Febmamma skrev:

Teststreken er tydeligere enn kontrollstreken , så for meg er den positiv ja! (Kontrollstreken er jo den nederste...?)

kan være feil med tester , men jeg tviler på det . Den ser helt fin ut! 

Endelig!!!! 😁Bør jeg få samboer til å komme hjem en tur nå, hadde ikke sex i går kveld og jeg drar på jobb etterpå fram til klokken 11 i kveld. Er så redd for at denne sjansen skal dra ifra meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig!!!! 😁Bør jeg få samboer til å komme hjem en tur nå, hadde ikke sex i går kveld og jeg drar på jobb etterpå fram til klokken 11 i kveld. Er så redd for at denne sjansen skal dra ifra meg. 

Kan trygt vente til i kveld :) el tester blir positive FØR egget slipper . Alt fra 12-36 timer så dere har god tid ! Lykke til 😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Klokkeblomst90
7 minutter siden, Febmamma skrev:

Kan trygt vente til i kveld :) el tester blir positive FØR egget slipper . Alt fra 12-36 timer så dere har god tid ! Lykke til 😘

Takk! Herregud så moro😁 Håper virkelig det blir denne måneden!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...