Gå til innhold

Samletråd for tolking av eggløsningstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Positiv? Eller snart? 

33AB896E-F6DC-430F-B51A-68A0610F330B.jpeg

Anonymkode: 862b0...87f

Nja,snart :) fortsett å teste !

Anonymkode: d1984...7a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nja,snart :) fortsett å teste !

Kan det holde med sex i morgen formiddag i forhold til denne testen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan det holde med sex i morgen formiddag i forhold til denne testen? 

Ville absolutt hatt sex idag også om du har mulighet. Kan du ikke idag ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville absolutt hatt sex idag også om du har mulighet. Kan du ikke idag ?

Nei, leverandøren er ikke hjemme før i morgen formiddag 😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, leverandøren er ikke hjemme før i morgen formiddag 😩

Da har du jo ikke særlig med valg :) Kjør på imorgen :)

Eggløsningstestene sier ifra en tid før egget slipper og din er ikke positiv enda... når du har fått positiv test har du 12-24 (?) timer på deg til å kose deg med leverandøren,hehe :) Så du har absolutt mulighet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da har du jo ikke særlig med valg :) Kjør på imorgen :)

Eggløsningstestene sier ifra en tid før egget slipper og din er ikke positiv enda... når du har fått positiv test har du 12-24 (?) timer på deg til å kose deg med leverandøren,hehe :) Så du har absolutt mulighet :)

Nei, har jo ikke det. Vil ikke satse på postmannen liksom 😂 jeg bruker egentlig ha to dager med positiv før neg så håper det holder i morgen når mannen kommer hjem, blir ikke snakk om å pakke ut eller slappe av når han kommer inn døra 😄han skal rett i seng 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Positiv? 

IMG_20180319_192859.jpg

Anonymkode: f29eb...c45

Ikke helt, men nærmer seg. Ville testet to ganger om dagen fremover og hatt sex i dag.

Anonymkode: f85ee...aa3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Meg ovenfor her.. 

IMG_20180320_201250.thumb.jpg.07fbc72a34ed82ee56c564de7ee83b91.jpg jeg syns nr. 2 her er positiv og nr 3 vertfall negativ. Kan det stemme, eller er alle negative. Burde jeg være bekymret for at alle sammen er ganske sterke? 

Anonymkode: f29eb...c45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er helt ny på forumet og relativt ny med eggløsningstester,og blir ikke helt klok ;)

Er denne positiv eller negativ? Testlinjen ser ørlite svakere ut enn kontrollinjen. Men resultatet har vært likt den siste uken jeg har testet. vanlig at de ikke endrer seg?

20180320_205823.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
22 timer siden, lurifaks87 skrev:

Hei.

Jeg er helt ny på forumet og relativt ny med eggløsningstester,og blir ikke helt klok ;)

Er denne positiv eller negativ? Testlinjen ser ørlite svakere ut enn kontrollinjen. Men resultatet har vært likt den siste uken jeg har testet. vanlig at de ikke endrer seg?

20180320_205823.jpg

Denne er klart positiv, den er jo sterkere enn kontrollstreken, folk som ikke klarer å se det må jo skaffe seg briller :P 

Anonymkode: ace0b...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg vet at denne er klart negativ, men allikevel overrasket over såpass mye farge såpass tidlig i syklus. CD 8. Jeg har testet med eggløsningstester en god stund og de har aldri vært såpass sterke så tidlig. Håper på litt tidligere eggløsning denne runden, får fortsette å teste de neste dagene ☺️

3224B635-90D1-44FF-B19A-35468F3DC017.jpeg

Anonymkode: f2b2e...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at denne er klart negativ, men allikevel overrasket over såpass mye farge såpass tidlig i syklus. CD 8. Jeg har testet med eggløsningstester en god stund og de har aldri vært såpass sterke så tidlig. Håper på litt tidligere eggløsning denne runden, får fortsette å teste de neste dagene ☺️

3224B635-90D1-44FF-B19A-35468F3DC017.jpeg

mine ser sånn ut så og si hele syklusen, aner ikke hvorfor. En dag er de kjempe sterk, så helt negativ så klart positiv. og sånn er det hele tiden, tror vi har en viss mengde lh i systemet hele tiden :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, Forever22 skrev:

mine ser sånn ut så og si hele syklusen, aner ikke hvorfor. En dag er de kjempe sterk, så helt negativ så klart positiv. og sånn er det hele tiden, tror vi har en viss mengde lh i systemet hele tiden :) 

Ja, klar over det. Eggløsningstester viser kun LH-topp. Men mine pleier å være varierende svake helt inntil eggløsning, da blir de kort positive i to dager og så varierende svake igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, klar over det. Eggløsningstester viser kun LH-topp. Men mine pleier å være varierende svake helt inntil eggløsning, da blir de kort positive i to dager og så varierende svake igjen.

hmm, da er det sikkert eggløsning som er på vei noe tidlig da :fnise: spennende å se når den blir positiv da :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

El test på IKM dagen

Hadde kjempepositiv EL test på dag 14 i syklusen.  I dag var EL testen positiv på IKM. Har ikke g test tilgjengelig før i morgen. Litt usikker på IKM, vært vanlig med 27 dagers syklus, men Clue appen sier 28 dager som da blir i dag. 

Er denne EL testen tatt på IKM en indikasjon på graviditet?

20180325_112640.jpg

Anonymkode: e92af...bdd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

El test på IKM dagen

Hadde kjempepositiv EL test på dag 14 i syklusen.  I dag var EL testen positiv på IKM. Har ikke g test tilgjengelig før i morgen. Litt usikker på IKM, vært vanlig med 27 dagers syklus, men Clue appen sier 28 dager som da blir i dag. 

Er denne EL testen tatt på IKM en indikasjon på graviditet?

20180325_112640.jpg

Anonymkode: e92af...bdd

Det kan være det. hCG og LH er ganske like, og EL-testene slår ut på den delen av hCG-hormonet som er felles for de. Men du vet det ikke med sikkerhet før du tar en g-test. Jeg tror du er gravid:)

Anonymkode: f85ee...aa3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen hjelpe meg å tolke denne...? Må melde klinikk ved positiv test, men synes det er vanskelig å tolke!

7C250A7A-02DB-40A1-A33A-73024CA1B825.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...