AnonymBruker Skrevet 27. februar 2018 #1281 Del Skrevet 27. februar 2018 2 timer siden, Ede skrev: Er allerede to dager forbi venter EL så jeg håper den snart dukker opp! Slik så testen ut etter 4 minutter. (Sånn passe utvannet urin) Ble sterkere etter tiden var gått ut men det teller vel ikke... Den er negativ...? Var så minimal forskjell. Noen som har fått lignende uten at EL er på gang? Ikke helt positiv nei, men like rundt hjørnet nå tror jeg. Anonymkode: 9c7fb...c6d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
purplepizza Skrevet 27. februar 2018 #1282 Del Skrevet 27. februar 2018 På 25.2.2018 den 13.59, purplepizza skrev: Hei! Jeg tok min siste p-pille (Cerazette) 15. februar etter å ha gått på hormonell prevensjon i ca 12 år. Aldri kjent syklusene mine ordentlig før, da jeg var ung da jeg startet på prevensjon. Uansett, nå på fredag og lørdag oppdaget jeg endel slim når jeg tørket meg, og tanken streifet meg at dette kunne være det såkalte eggløsningsslimet + at jeg kjente stikninger fra høyre side. Jeg tok eggløsningsstest på morgenurin lørdag og i dag tidlig (er det viktig egentlig?). Er dagens (nederst) helt positiv eller ikke? Takk for svar! Jammen er det spennende å bli kjent med kroppen sin på nytt! Den nederste fra søndag må ha vært positiv Jeg kjente tydelige smerter i høyre side natt til mandag. Og i ettermiddag (tirsdag) var testen helt negativ! Mannen er på jobbreise, men uansett kjekt å vite at kroppen er i gang så fort etter prevensjon. Det gjenstår å se om syklusene blir regelmessige da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ede Skrevet 28. februar 2018 #1283 Del Skrevet 28. februar 2018 @purplepizza Din EL test ser ca ut som min fra i går! Jeg satser også på at noe er på gang. Testen din er desverre ikke positiv men om det gikk mange timer mellom hver test kan toppen ha vært nådd uten at du fanget det opp. Testet du mandag? Noen har veldig kort topp andre har flere dager. Så du kan ikke utelukke EL selv om du ikke har hatt positiv test. Du bør forresten aldri teste morgenurin da kan du lett få falsk positivt. De gangene jeg har fått sånn "nesten positiv" og jeg vet EL er rett om hjørnet, har jeg testet to ganger i døgnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ede Skrevet 28. februar 2018 #1284 Del Skrevet 28. februar 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke helt positiv nei, men like rundt hjørnet nå tror jeg. Anonymkode: 9c7fb...c6d Stemte det! Fikk tydelig positiv neste morgen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2018 #1285 Del Skrevet 28. februar 2018 4 minutter siden, Ede skrev: Stemte det! Fikk tydelig positiv neste morgen! Har tatt mange av de testene 😂 Hopp til køys! Anonymkode: 9c7fb...c6d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
purplepizza Skrevet 28. februar 2018 #1286 Del Skrevet 28. februar 2018 16 timer siden, Ede skrev: @purplepizza Din EL test ser ca ut som min fra i går! Jeg satser også på at noe er på gang. Testen din er desverre ikke positiv men om det gikk mange timer mellom hver test kan toppen ha vært nådd uten at du fanget det opp. Testet du mandag? Noen har veldig kort topp andre har flere dager. Så du kan ikke utelukke EL selv om du ikke har hatt positiv test. Du bør forresten aldri teste morgenurin da kan du lett få falsk positivt. De gangene jeg har fått sånn "nesten positiv" og jeg vet EL er rett om hjørnet, har jeg testet to ganger i døgnet. Jeg tok en som var sånn ca likedan på mandag kl. 14.00. Jeg brydde meg ikke om å ta flere om dagen da mannen uansett ikke var hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ede Skrevet 1. mars 2018 #1287 Del Skrevet 1. mars 2018 8 timer siden, purplepizza skrev: Jeg tok en som var sånn ca likedan på mandag kl. 14.00. Jeg brydde meg ikke om å ta flere om dagen da mannen uansett ikke var hjemme Da er begge negative, mest sannsynlig har du ikke hatt EL enda. Håper den dukker opp når mannen din er kommet hjem igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
purplepizza Skrevet 1. mars 2018 #1288 Del Skrevet 1. mars 2018 2 timer siden, Ede skrev: Da er begge negative, mest sannsynlig har du ikke hatt EL enda. Håper den dukker opp når mannen din er kommet hjem igjen! Skjønner ikke dette jeg! Alle tegnene på EL som var i forkant av søndag og mandag. Pluss negativ EL-test på tirsdag? Kan jo være at jeg hadde fått en positiv test om jeg testet x 4? Hvis jeg får mensen ca 14 dager etter antatt EL, betyr det at jeg hadde EL da? Haha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 1. mars 2018 #1289 Del Skrevet 1. mars 2018 9 timer siden, purplepizza skrev: Skjønner ikke dette jeg! Alle tegnene på EL som var i forkant av søndag og mandag. Pluss negativ EL-test på tirsdag? Kan jo være at jeg hadde fått en positiv test om jeg testet x 4? Hvis jeg får mensen ca 14 dager etter antatt EL, betyr det at jeg hadde EL da? Haha Ja, ca. Lutealfasen varierer jo litt, men gjennomsnittlig er den 14 dager, uavhengig av sykluslengde. 😊 Men tror den kan variere fra 11-18 dager, eller noe sånt. Men ut fra når du får mensen og når du vanligvis har EL så vil du vel kunne få en grei pekepinn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 2. mars 2018 #1290 Del Skrevet 2. mars 2018 Hallo kloke damer Denne testen synes jeg var litt vanskelig å tolke, så da legger jeg ut bilde her Like før kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 2. mars 2018 #1291 Del Skrevet 2. mars 2018 Den er enda negativ. Prøv igjen i ettermiddag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bolla! Skrevet 2. mars 2018 #1292 Del Skrevet 2. mars 2018 Den nederste er vel positiv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 2. mars 2018 #1293 Del Skrevet 2. mars 2018 Ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeline1 Skrevet 6. mars 2018 #1294 Del Skrevet 6. mars 2018 Er denne positiv? I såfall er det akkurat det samme som skjedde forrige syklus.. hadde lang Lh topp (2-3 dager) så ble den negativ, og morgenen etterpå var den positiv igjen.. hva skjer? Når skal jeg liksom begynne på wild yam nå da? Tenkte jo å begynne i dag siden jeg i utgangspunktet skal være 1 dpo. hadde MEGA sterk positiv på søndag, så ble den sakte men sikkert svakere og var negativ i går kl 13, og enda svakerer i går kl 21. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 6. mars 2018 #1295 Del Skrevet 6. mars 2018 11 timer siden, Tuppeline1 skrev: Er denne positiv? I såfall er det akkurat det samme som skjedde forrige syklus.. hadde lang Lh topp (2-3 dager) så ble den negativ, og morgenen etterpå var den positiv igjen.. hva skjer? Når skal jeg liksom begynne på wild yam nå da? Tenkte jo å begynne i dag siden jeg i utgangspunktet skal være 1 dpo. hadde MEGA sterk positiv på søndag, så ble den sakte men sikkert svakere og var negativ i går kl 13, og enda svakerer i går kl 21. Syns den ser negativ ut med sliter med det samme... Er i tvil om de testene som er sånn. Jeg hadde megapositiv på lørdag og så ymse tester søndag, mandag og i dag. Kan de ikke bare bli "supernegative" så det ikke er tvil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 7. mars 2018 #1296 Del Skrevet 7. mars 2018 Den er ikke positiv. Selv om streken er sterk og helere enn kontrollstreken, så ser du at kontrollstreken har en mye mørkere, dypere farge. Så teststreken må matche den eller mer i intensitet. Som jeg alltid sier: dobbeltsjekk med digital om usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuppeline1 Skrevet 7. mars 2018 #1297 Del Skrevet 7. mars 2018 15 timer siden, Aryamili skrev: Syns den ser negativ ut med sliter med det samme... Er i tvil om de testene som er sånn. Jeg hadde megapositiv på lørdag og så ymse tester søndag, mandag og i dag. Kan de ikke bare bli "supernegative" så det ikke er tvil Så godt å høre at den kanskje ikke er positiv da! Synes bare det er så rart at den var rimelig negativ dagen før, det er så utrolig frustrerende! Ja, ikke sant.. kan de ikke bare bli supernagativ?! Lykke til med prøvingen 2 timer siden, Silfen skrev: Den er ikke positiv. Selv om streken er sterk og helere enn kontrollstreken, så ser du at kontrollstreken har en mye mørkere, dypere farge. Så teststreken må matche den eller mer i intensitet. Som jeg alltid sier: dobbeltsjekk med digital om usikker. Det ble jeg glad for å høre! For jeg var sikker på at den var positiv. Nå er jeg tom for tester, har tørket inn å tappen har lukket seg. Så da får jeg bare krysse fingrene på at jeg hadde eggløsning Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oliviam Skrevet 7. mars 2018 #1298 Del Skrevet 7. mars 2018 Er det noen her som har brukt CB eggløsningstest med dobbel hormonindikator og fått blinkefjes veldig mange dager på rad (10) men allikevel er sikre på å ha hatt eggløsning? Jeg tror selv jeg har hatt det, men ville ikke testen vist tom sirkel i etterkant da? Eller er det mulig at jeg har gått klipp av LH toppen og da får blinkende smilefjes på alle testene? Har testet fra dag 7 (26/27 dagers syklus). Har en mann som jobber 14 dager på sjøen og så er 14 dager hjemme, så har havnet i en dårlig sirkel der jeg har mensen når han er hjemme og eggløsning (forhåpentligvis) rett etter han har dratt. Huff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2018 #1299 Del Skrevet 9. mars 2018 Klart negativ test i går, med en svak teststrek. Denne er tatt nå, vil dere si at den er positiv eller bare nesten? Anonymkode: 4ce9a...5b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 9. mars 2018 #1300 Del Skrevet 9. mars 2018 Jeg vil si nesten og test igjen om noen timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå