Gå til innhold

Samletråd for tolking av eggløsningstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser denne positiv ut?

Første gang jeg bruker el tester.

Øverste test er 2 dager siden. Nederste i dag.

Hadde sex for 2 dager siden, er det størst sjangs for graviditet om jeg har sex i dag?

20180206_070637.jpg

Anonymkode: 088f2...a06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser denne positiv ut?

Første gang jeg bruker el tester.

Øverste test er 2 dager siden. Nederste i dag.

Hadde sex for 2 dager siden, er det størst sjangs for graviditet om jeg har sex i dag?

20180206_070637.jpg

Anonymkode: 088f2...a06

Den siste er veldig positiv, ja 😊👍🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

image.thumb.jpg.5c2edfc5262c527426f03cead36fc600.jpgFørste gang jeg prøver meg på EL-tester. Elendig på tolkning. Hva sier denne?

Anonymkode: fe480...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, Silfen skrev:

Den sier nesten positiv.

Takk!

Anonymkode: fe480...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Disse er tatt i dager, fra øverst: 1 morgenurin, 2 i to-tre tiden 3 sju.

Den blir altså sterkere utover dagen. Har testet hver dag fra syklusdag 6 (17 idag, vanligvis syklus på 30-35 dager)og de har kun vært som nr 1 og 2.. Har lest litt om disse  at noen sliter med å få de positive, og jeg ser de er negative.. Burde jeg ta een test til idag eller vente til imorgen? 

Utflod har det kommet mer av idag og. :sulosi:

Er det vanlig at EL-tester blir gradvis sterkere? 

77A7A53D-210D-47DA-9023-43DE20059FA6.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Gravid2018 skrev:

Disse er tatt i dager, fra øverst: 1 morgenurin, 2 i to-tre tiden 3 sju.

Den blir altså sterkere utover dagen. Har testet hver dag fra syklusdag 6 (17 idag, vanligvis syklus på 30-35 dager)og de har kun vært som nr 1 og 2.. Har lest litt om disse  at noen sliter med å få de positive, og jeg ser de er negative.. Burde jeg ta een test til idag eller vente til imorgen? 

Utflod har det kommet mer av idag og. :sulosi:

Er det vanlig at EL-tester blir gradvis sterkere? 

77A7A53D-210D-47DA-9023-43DE20059FA6.jpeg

Dette kan se ut som stigning mot positiv (selv om de er negative). Ville tatt én til om 3-4 timer f.eks.

Anonymkode: bc053...6a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette kan se ut som stigning mot positiv (selv om de er negative). Ville tatt én til om 3-4 timer f.eks.

Anonymkode: bc053...6a9

Jaa, vet de er negative, men aldri blitt sterkere. Eggløsning skal jo nærme seg!

Sånn her er forøvrig Clearblue monitor sticksa, teststreken blir svakere :fnise:Er faktisk skuffa over CBFM, vist høy siden dag 6..

280DDF6A-34DE-4AA2-8A6B-BB695971ADCE.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Er denne positiv???

IMG_20180216_105746.jpg

Anonymkode: 96174...ddd

Prøver å få mobilen til å ta klarere bilde, men får ikke bedre enn dette... Hva tror dere? Har ikke funnet EL før.. 

IMG_20180216_123442.jpg

IMG_20180216_123325.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Prøver å få mobilen til å ta klarere bilde, men får ikke bedre enn dette... Hva tror dere? Har ikke funnet EL før.. 

IMG_20180216_123442.jpg

IMG_20180216_123325.jpg

Positiv :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Gravid2018 said:

Positiv :) 

Tror du?? Å jeg håper det klaffer denne mnd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror du?? Å jeg håper det klaffer denne mnd!

Ja. T er sterkere enn C? :) Streken skal være like sterk eller sterkere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er første jeg bruker El test så kan noen hjelpe meg ? 

Er det sånn at de slår ut før EL, eller kan det komme to streker etter EL også? 

Ifølge appen min skal jeg ikke ha EL før mandag men mistenker den kommer før. Merker på kroppen at det skjer noe. 

Denne er jo ifølge esken negativ siden streken ikke er like sterk eller sterke enn kontroll streken, har jeg fortatt tid da ? 

830A4221-BDD1-45A1-93A1-619CE5864F11.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, BethD skrev:

Ifølge appen min skal jeg ikke ha EL før mandag men mistenker den kommer før. Merker på kroppen at det skjer noe. 

Denne er jo ifølge esken negativ siden streken ikke er like sterk eller sterke enn kontroll streken, har jeg fortatt tid da ? 

Mine er sånn både før og etter EL. Bare å fortsette teste. :sFun_sleeping:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
3 minutter siden, BethD skrev:

Den er fremdeles negativ ja. Positiv slår ikke ut før EL skal skje, altså 1-2 dager før:) Kan hende du merker det på kroppen allerede, men fortsett å test for den kan fort bli positiv i morgen kveld feks. Det skjedde med meg. Jeg gikk også ut i fra en app, men jeg hadde EL 3-4 dager før da jeg testet med de testene. Og dt var første gang jeg brukte de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Jasmine88 skrev:

Den er fremdeles negativ ja. Positiv slår ikke ut før EL skal skje, altså 1-2 dager før:) Kan hende du merker det på kroppen allerede, men fortsett å test for den kan fort bli positiv i morgen kveld feks. Det skjedde med meg. Jeg gikk også ut i fra en app, men jeg hadde EL 3-4 dager før da jeg testet med de testene. Og dt var første gang jeg brukte de.

Okei så mest sannsynlig har jeg fortsatt tid da. Får ikke hatt sex før søndag. Så den kan godt drøye litt altså !!! ☺️ 

Er så usikker.... er så redd jeg har missa den. Siden symptomene er så sterke. Har dog alltid hatt sterke EL symptom men har aldri prøvd å bli gravid på denne måten før så jeg vet liksom ikke når egget slippes. Er streken sterkere imorgen om jeg ikke har missa EL?

Endret av BethD
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg positiv EL test....
Etter litt googling så ser jeg at noen sier egget slippes nå og noen sier det varsler bare om at EL er nært forestående. Hva er rett ???
Bruker A1 sine om det har noe å si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, BethD skrev:

Nå fikk jeg positiv EL test....
Etter litt googling så ser jeg at noen sier egget slippes nå og noen sier det varsler bare om at EL er nært forestående. Hva er rett ???
Bruker A1 sine om det har noe å si?

Egget slippes som regel rundt da testene blir negative igjen. Fra positiv test 12-36 timer. :) Fortsette å teste, jeg testet hver gsng jeg var på do, testene var positive i Ca 15. timer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...