AnonymBruker Skrevet 27. desember 2017 #1081 Del Skrevet 27. desember 2017 Hei alle eksperter på disse testene tok EL test i går kveld. Må jeg ta den til samme tid hver dag, eller kan jeg ta en nå, midt på dagen? Anonymkode: 3a735...f5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 27. desember 2017 #1082 Del Skrevet 27. desember 2017 Har kjøpt digital el test, den med dobbel hormonindikator. Fikk 2 dager med blinkende smil (det betyr høy sjanse) og i går fikk jeg fast smil (det betyr maksimal). Tok en el-test i dag tidlig (strimmel), den er vel nesten positiv, men ikke heelt tror jeg. Tok en strimmel test til nå i kveld, den var svakere igjen, men mulig tisset var litt utvannet. Har også den andre digitale testen, som enten viser en runding eller et smil. Fikk runding på den i dag tidlig, når strimmelen var veldig sterk. Mulig det er for tidlig for denne digitale el-testen enda? Skal ta en strimmel test til i morgen for å se om den blir sterkere eller svakere. Blir den svakere har vel el vært. Mulig den var i går kanskje? Jeg tok ikke strimmel test i går, bare den ene digitale. Vært en del våt i trusa i 2 dager (hahah unnskyld detaljer), virker som det er el-slim. Men jeg fkk jo det faste smilet i går, så vil det bety at jeg haddde el i går da?? Eller er el idag da? Tenkte bare de to strimmel testene som ikke var positive Blir IKKE klok på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 30. desember 2017 #1083 Del Skrevet 30. desember 2017 Første gang jeg driver med El testing..er denne positiv?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cati Skrevet 30. desember 2017 #1084 Del Skrevet 30. desember 2017 6 minutter siden, plastfolien skrev: Første gang jeg driver med El testing..er denne positiv?? Ser positiv ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 30. desember 2017 #1085 Del Skrevet 30. desember 2017 30 minutter siden, Cati skrev: Ser positiv ut! Takk for svar! Ganske enig forsåvidt 😬 burde jeg ta en ny test i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutta23 Skrevet 30. desember 2017 #1086 Del Skrevet 30. desember 2017 2 timer siden, plastfolien skrev: Takk for svar! Ganske enig forsåvidt 😬 burde jeg ta en ny test i kveld? Jeg tok ny test morgenen etter positiv test bare for å se at den ble negativ igjen. Viste seg tvert imot å bli sterkere positiv neste morgen...🤔så endte opp med å legge inn flere aksjer den kvelden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 30. desember 2017 #1087 Del Skrevet 30. desember 2017 2 timer siden, plastfolien skrev: Takk for svar! Ganske enig forsåvidt 😬 burde jeg ta en ny test i kveld? Ville testet igjen i morgen 😊 og den over her ser positiv ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
plastfolien Skrevet 30. desember 2017 #1088 Del Skrevet 30. desember 2017 27 minutter siden, Aryamili skrev: Ville testet igjen i morgen 😊 og den over her ser positiv ut Takk for svar 😊 når tenker du det vil være mest gunstig å legge inn aksjer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 30. desember 2017 #1089 Del Skrevet 30. desember 2017 9 minutter siden, plastfolien skrev: Takk for svar 😊 når tenker du det vil være mest gunstig å legge inn aksjer? NÅ 😁 neida, men det tar jo tid for svømmerne å komme frem. Så hvis egget slipper i morgen så bør dere legge inn aksjer i dag. Skulle testen være positiv i morgen også, er det jo bare å peise på 😊 Jeg ville skyndet meg å legge inn aksjer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
StrekJakt Skrevet 5. januar 2018 #1090 Del Skrevet 5. januar 2018 (endret) Hei! Har ett spørsmål ang eggløsningssymptomer 😊 Har lite eller ingen eggløsningsslim til vanlig- og mellom 28-31 dagers sykluser. Denne mnd tok jeg utgangspunkt i 28dagers syklus, da det er det jeg har hatt de siste 2 mnd. Men igår, på syklusdag 17 hadde jeg eggløsningsslim. Vil det da si at eggløsning var igår? Og jeg da er tilbake på 30 dagers syklus? Greit å vite ift når jeg kan teste (gr .tester) 😁 Endret 5. januar 2018 av StrekJakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #1091 Del Skrevet 5. januar 2018 På vei eller har vært? Anonymkode: 9fa4f...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 5. januar 2018 #1092 Del Skrevet 5. januar 2018 Umulig å si. alle tester er slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #1093 Del Skrevet 5. januar 2018 Den blir vel sterkere denne? Når bør jeg teste neste gang? Anonymkode: 9fa4f...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 5. januar 2018 #1094 Del Skrevet 5. januar 2018 De er hva jeg ville hatt hele syklusen. Hvor er du hen i syklusen og hvor lang er den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #1095 Del Skrevet 5. januar 2018 5 minutter siden, Silfen skrev: De er hva jeg ville hatt hele syklusen. Hvor er du hen i syklusen og hvor lang er den? Forventet eggløsning søndag ifølge appen Flo. Har hatt litt smerter nederst i magen de siste 1-2 dagene. Anonymkode: 9fa4f...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 5. januar 2018 #1096 Del Skrevet 5. januar 2018 Apper determinerer ikke EL. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #1097 Del Skrevet 5. januar 2018 2 minutter siden, Silfen skrev: Apper determinerer ikke EL. No shit Sherlock Men er dag 16 i syklusen og appen gir meg Ca kontroll på når det er da. bare dobbeltsjekker med test Anonymkode: 9fa4f...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 5. januar 2018 #1098 Del Skrevet 5. januar 2018 Men hvor lang er syklusen din? Jeg har feks el på dag 18 til 19 i en 30 dagers syklus. Får da positiv dag 17. Og veldig negative før det. Men alle er ulike og har ulik lutealfase selv om det er et snitt på 14 dager der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2018 #1099 Del Skrevet 5. januar 2018 2 minutter siden, Silfen skrev: Men hvor lang er syklusen din? Jeg har feks el på dag 18 til 19 i en 30 dagers syklus. Får da positiv dag 17. Og veldig negative før det. Men alle er ulike og har ulik lutealfase selv om det er et snitt på 14 dager der. Alt fra 29-33 dager, litt lengre enn gjennomsnittet. Anonymkode: 9fa4f...cd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 5. januar 2018 #1100 Del Skrevet 5. januar 2018 Da må du nesten bare teste. Eller tempe for å si ting sikkert. En positiv eltest betyr ikke nødvendigvis el. Så derfor er det helt umulig å anta noe ut fra tester som ikke er positive. Du kan få positiv test så sent som cd22 for alt jeg vet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå