Gå til innhold

Samletråd for tolking av eggløsningstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei alle eksperter på disse testene :ninuskapus: tok EL test i går kveld. Må jeg ta den til samme tid hver dag, eller kan jeg ta en nå, midt på dagen? 

Anonymkode: 3a735...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kjøpt digital el test, den med dobbel hormonindikator. Fikk 2 dager med blinkende smil (det betyr høy sjanse) og i går fikk jeg fast smil (det betyr maksimal). Tok en el-test i dag tidlig (strimmel), den er vel nesten positiv, men ikke heelt tror jeg. Tok en strimmel test til nå i kveld, den var svakere igjen, men mulig tisset var litt utvannet. Har også den andre digitale testen, som enten viser en runding eller et smil. Fikk runding på den i dag tidlig, når strimmelen var veldig sterk. Mulig det er for tidlig for denne digitale el-testen enda? Skal ta en strimmel test til i morgen for å se om den blir sterkere eller svakere. Blir den svakere har vel el vært. Mulig den var i går kanskje? Jeg tok ikke strimmel test i går, bare den ene digitale. Vært en del våt i trusa i 2 dager (hahah unnskyld detaljer), virker som det er el-slim. Men jeg fkk jo det faste smilet i går, så vil det bety at jeg haddde el i går da?? Eller er el idag da? Tenkte bare de to strimmel testene som ikke var positive :klo: Blir IKKE klok på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Cati skrev:

Ser positiv ut!

Takk for svar! Ganske enig forsåvidt 😬 burde jeg ta en ny test i kveld? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, plastfolien skrev:

Jeg tok ny test morgenen etter positiv test bare for å se at den ble negativ igjen. Viste seg tvert imot å bli sterkere positiv neste morgen...🤔så endte opp med å legge inn flere aksjer den kvelden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, plastfolien skrev:

Ville testet igjen i morgen 😊 og den over her ser positiv ut :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Aryamili skrev:

Ville testet igjen i morgen 😊 og den over her ser positiv ut :Nikke:

Takk for svar 😊 når tenker du det vil være mest gunstig å legge inn aksjer?:humpe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, plastfolien skrev:

Takk for svar 😊 når tenker du det vil være mest gunstig å legge inn aksjer?:humpe:

NÅ 😁 neida, men det tar jo tid for svømmerne å komme frem. Så hvis egget slipper i morgen så bør dere legge inn aksjer i dag. Skulle testen være positiv i morgen også, er det jo bare å peise på 😊 

Jeg ville skyndet meg å legge inn aksjer :nigo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har ett spørsmål ang eggløsningssymptomer 😊 Har lite eller ingen eggløsningsslim til vanlig- og mellom 28-31 dagers sykluser. Denne mnd tok jeg utgangspunkt i 28dagers syklus, da det er det jeg har hatt de siste 2 mnd. Men igår, på syklusdag 17 hadde jeg eggløsningsslim. Vil det da si at eggløsning var igår? Og jeg da er tilbake på 30 dagers syklus? Greit å vite ift når jeg kan teste (gr .tester) 😁 

Endret av StrekJakt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

F155E937-2480-493F-B7F3-844B01F0C6FB.thumb.jpeg.8c2215e1ccd8e0dd766a2ab01e57b9b3.jpeg

Den blir vel sterkere denne? Når bør jeg teste neste gang?

Anonymkode: 9fa4f...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
5 minutter siden, Silfen skrev:

De er hva jeg ville hatt hele syklusen. Hvor er du hen i syklusen og hvor lang er den?

Forventet eggløsning søndag ifølge appen Flo. Har hatt litt smerter nederst i magen de siste 1-2 dagene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
2 minutter siden, Silfen skrev:

Apper determinerer ikke EL. 

No shit Sherlock :fnise: Men er dag 16 i syklusen og appen gir meg Ca kontroll på når det er da. :) bare dobbeltsjekker med test

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvor lang er syklusen din? Jeg har feks el på dag 18 til 19 i en 30 dagers syklus. Får da positiv dag 17. Og veldig negative før det. Men alle er ulike og har ulik lutealfase selv om det er et snitt på 14 dager der. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Silfen skrev:

Men hvor lang er syklusen din? Jeg har feks el på dag 18 til 19 i en 30 dagers syklus. Får da positiv dag 17. Og veldig negative før det. Men alle er ulike og har ulik lutealfase selv om det er et snitt på 14 dager der. 

Alt fra 29-33 dager, litt lengre enn gjennomsnittet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da må du nesten bare teste. Eller tempe for å si ting sikkert. En positiv eltest betyr ikke nødvendigvis el. Så derfor er det helt umulig å anta noe ut fra tester som ikke er positive. Du kan få positiv test så sent som cd22 for alt jeg vet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...