malla1989 Skrevet 22. november 2017 #1041 Del Skrevet 22. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Juhu! legger ved bilde av den positive fra i går (nederst), en fra i dag tidlig (midterst) og en fra nå i kveld (øverst).. ser ut til at eggløsning var i går kveld/i natt da eller? Syns den fra i dag tidlig også virker positiv, men den fra i kveld negativ. Holder det at vi la inn aksjer i går kveld? 🙈 Anonymkode: 19587...bd9 Den midterste ville jeg nok også tolket som positiv. Jeg kan ofte få positiv to dager på rad 😊 Uansett var den positiv i går, så det var et bra tidspunkt å legge inn aksjer i går 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 26. november 2017 #1042 Del Skrevet 26. november 2017 Positiv? Tatt nå nettopp Dag 17 i syklusen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktuss Skrevet 26. november 2017 #1043 Del Skrevet 26. november 2017 Positiv? Snart positiv? Negativ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilletulle Skrevet 27. november 2017 #1044 Del Skrevet 27. november 2017 Heisann dere. 🙂 Idag testet jeg postiv på clearblue digital eggløsningstest. Men jeg lurer... jeg har en !!forferdelig!! uregelmessig syklus. Jeg begynte å teste med CB digital på dag 9 etter mens, og idag når jeg testa positiv er jeg på dag 31 etter mens... dvs, 22 tester skulle det ta før den slo ut positiv. Skal også sies at jeg har tatt en clomifen-kur denne gang.. noen i samme sko med slike uregelmessigheter? Har det gått bra med dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2017 #1045 Del Skrevet 27. november 2017 Hei, Skulle teste om jeg hadde eggløsning og tenkte jeg liksågreitt kunne teste for graviditet i samme slengen siden vi har prøvd å bli gravide en stund. Begge er jo positive om jeg ikke ser helt feil, men jeg får ikke dette til å stemme siden jeg hadde mens 14 - 18 november og da blødde jeg som vanlig, ikke mindre. Graviditetstesten jeg har brukt er Rfsu test ofte, og eggløsningstesten er to ulike fra billige tester kjøpt på nett. Får ikke dette helt til å stemme. Noen erfaringer? Anonymkode: f9d07...cb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roseslime Skrevet 27. november 2017 #1046 Del Skrevet 27. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei, Skulle teste om jeg hadde eggløsning og tenkte jeg liksågreitt kunne teste for graviditet i samme slengen siden vi har prøvd å bli gravide en stund. Begge er jo positive om jeg ikke ser helt feil, men jeg får ikke dette til å stemme siden jeg hadde mens 14 - 18 november og da blødde jeg som vanlig, ikke mindre. Graviditetstesten jeg har brukt er Rfsu test ofte, og eggløsningstesten er to ulike fra billige tester kjøpt på nett. Får ikke dette helt til å stemme. Noen erfaringer? Anonymkode: f9d07...cb8 Gratulerer! Sånn så testene mine ut med første☺️☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #1047 Del Skrevet 28. november 2017 Negativ, sant? Er første gang jeg prøver meg med tester, de har vært negative så langt og denne er vel egentlig også det, men det nærmer seg kanskje? Anonymkode: f85ee...aa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malla1989 Skrevet 28. november 2017 #1048 Del Skrevet 28. november 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Negativ, sant? Er første gang jeg prøver meg med tester, de har vært negative så langt og denne er vel egentlig også det, men det nærmer seg kanskje? Anonymkode: f85ee...aa3 Negativ ja, men ser ut som det er like før 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november 2017 #1049 Del Skrevet 28. november 2017 16 minutter siden, malla1989 skrev: Negativ ja, men ser ut som det er like før 😊 I dag fikk jeg masse EL-slim så satser på den blir positiv snart. Takk for svar 😊 Anonymkode: f85ee...aa3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 28. november 2017 #1050 Del Skrevet 28. november 2017 (endret) Hmm, jeg tror ikke jeg hadde positiv el-test på dag 17 alikevell? (se lenger opp) Fikk denne nå: + at jeg hadde en del slim på papiret når jeg var på do i stad. Dag 19: Er denne positiv? Dag 17:Den grønne er jo ikke positiv, men usikker på den babyplan sin. Dette er fra dag 17. Fikk svakere strek i går på dag 18. Hmmmm, skjønner ikkeno. Endret 28. november 2017 av Sitronmelis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 29. november 2017 #1051 Del Skrevet 29. november 2017 7 timer siden, Sitronmelis skrev: Hmm, jeg tror ikke jeg hadde positiv el-test på dag 17 alikevell? (se lenger opp) Fikk denne nå: + at jeg hadde en del slim på papiret når jeg var på do i stad. Dag 19: Er denne positiv? Dag 17:Den grønne er jo ikke positiv, men usikker på den babyplan sin. Dette er fra dag 17. Fikk svakere strek i går på dag 18. Hmmmm, skjønner ikkeno. Syns ikke den ser positiv ut, er sånn mine har sett ut nå rett før (forhåpentligvis) EL. Er ikke enkelt med disse testene, man ser seg litt blind på de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseligvanskelig Skrevet 29. november 2017 #1052 Del Skrevet 29. november 2017 Sitat Hei dere! Dette trodde jeg var en positiv test...men dere som er så erfarne i dette, hva tror dere om denne? Jeg har bestilt digitale nå, haha, for jeg orker ikke tolke dette mer🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nethieo Skrevet 30. november 2017 #1053 Del Skrevet 30. november 2017 Hvor tidlig begynner dere å ta EL-tester? Som dere ser, begynte jeg igår på CD7. Jeg ser at begge er negative, men jeg lurer på: når i syklusen begynner dere å teste? når tester dere to ganger om dagen? Jeg har CB Digital (den mest sensitive med to typer smilefjes) liggende, 7 tester gjenstår. Når i syklusen ville dere brukt disse? Har som dere sikkert skjønner, aldri brukt EL-tester før. Er i PP5 nå og har hatt regelmessig syklus på rundt 30 dager, men litt kluss i oktober. Og sist men ikke minst: hvor ofte legger dere inn aksjer? Tro meg når jeg sier jeg har lest og lest, er det hver dag som gjelder, eller er det best med annenhver? Hilsen håpløs Plannergirl 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 30. november 2017 #1054 Del Skrevet 30. november 2017 På 29.11.2017 den 20.22, Plutseligvanskelig skrev: Hei dere! Dette trodde jeg var en positiv test...men dere som er så erfarne i dette, hva tror dere om denne? Jeg har bestilt digitale nå, haha, for jeg orker ikke tolke dette mer🙈 Syns den ser negativ ut. Ligner veldig på den jeg fikk i dag.. Jeg skal kjøpe inn noen digitale som jeg tar hvis streken blir enda litt sterkere. Når tester du? Hørt at det er best å gjøre det på ettermiddagen, og ikke på morgenen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 30. november 2017 #1055 Del Skrevet 30. november 2017 20 minutter siden, Nethieo skrev: Hvor tidlig begynner dere å ta EL-tester? Som dere ser, begynte jeg igår på CD7. Jeg ser at begge er negative, men jeg lurer på: når i syklusen begynner dere å teste? når tester dere to ganger om dagen? Jeg har CB Digital (den mest sensitive med to typer smilefjes) liggende, 7 tester gjenstår. Når i syklusen ville dere brukt disse? Har som dere sikkert skjønner, aldri brukt EL-tester før. Er i PP5 nå og har hatt regelmessig syklus på rundt 30 dager, men litt kluss i oktober. Og sist men ikke minst: hvor ofte legger dere inn aksjer? Tro meg når jeg sier jeg har lest og lest, er det hver dag som gjelder, eller er det best med annenhver? Hilsen håpløs Plannergirl 😅 Jeg har også nettopp begynt å teste, jeg begynte tidlig siden dette er første gang jeg tester. Har lang syklus på rundt 40 dager, men eggløsning skal vanligvis likevel være 14 dager før mens, så begynte en uke før det, for har hørt at noen får EL en del før, og mine sykluser kan variere litt. For meg blir jo dette syklusdag 19, kjipt med lange sykluser når man prøver.. I følge kalenderen skal jeg ha EL kommende tirsdag, så "etter boka" bør jeg få positiv EL-test i helgen eller mandag. Har testet to ganger hele tiden nå, tester på morgenen og en gang på kvelden. Er ingen ekspert så vet ikke om det er optimalt, har bare gjort det sånn. Er visst ikke best å teste på morgenurin for LH skilles som regel ut urinen senere på dagen mener jeg å ha lest. Vi begynte å legge inn aksjer en uke før forventet EL og gjør det annen hver dag i hele EL-perioden, da det skal sikre at det er sædceller klare til å befrukte egget til en hver tid, samtidig som de har god kvalitet. Det optimale er visst å ha sex en til to dager før EL da de trenger tid på å svømme opp, og egget bruker tid på å komme ned. Blir veldig teknisk denne prøvingen merker jeg, nå som jeg beskriver dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember 2017 #1056 Del Skrevet 1. desember 2017 3 timer siden, Nethieo skrev: Hvor tidlig begynner dere å ta EL-tester? Som dere ser, begynte jeg igår på CD7. Jeg ser at begge er negative, men jeg lurer på: når i syklusen begynner dere å teste? når tester dere to ganger om dagen? Jeg har CB Digital (den mest sensitive med to typer smilefjes) liggende, 7 tester gjenstår. Når i syklusen ville dere brukt disse? Har som dere sikkert skjønner, aldri brukt EL-tester før. Er i PP5 nå og har hatt regelmessig syklus på rundt 30 dager, men litt kluss i oktober. Og sist men ikke minst: hvor ofte legger dere inn aksjer? Tro meg når jeg sier jeg har lest og lest, er det hver dag som gjelder, eller er det best med annenhver? Hilsen håpløs Plannergirl 😅 Jeg skal teste for første gang nå, og tenkte å begynne på cd 8. Jeg har sykluser som går ned i lengde, varierer mellom 26 og 28. Tenkte å teste kl. 12 og kl. 18. Vanligvis har vi sex annenhver eller hver dag (før vi begynte å prøve), men det varierer om det er morgen eller kveld, så vet ikke helt hva vi skal gjøre nå. Hadde en uplanlagt graviditet i fjor, som kom etter vi møttes på en ons Mistet, så vi vet jo egentlig at det skal gå. Men nå et år senere da vi er et par og ønsker å prøve, så går det visst ikke like lett.. PP3 nå, men tror jeg har hatt kjemisk to ganger på rad nå, første pp hadde jeg en positiv test, andre pp hadde jeg tre svakt positive, men mensen kom likevel. Tror vi skal prøve hver dag nå, og skal jo også teste etter el for første gang. Litt usikker på når jeg har, selv om jeg har kraftige elsmerter vanligvis, så har ikke ting vært som de skal etter jeg kuttet pilla for fire måneder siden. Anonymkode: 42ca6...3de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #1057 Del Skrevet 2. desember 2017 Hva tenker dere om denne? Hvis ikke det kommer klart frem på bildet: teststreken er tynnere enn kontrollstreken, men den har en sterkere farge.. Anonymkode: d8981...4f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nethieo Skrevet 2. desember 2017 #1058 Del Skrevet 2. desember 2017 On 11/30/2017 at 10:22 PM, Aryamili said: Jeg har også nettopp begynt å teste, jeg begynte tidlig siden dette er første gang jeg tester. Har lang syklus på rundt 40 dager, men eggløsning skal vanligvis likevel være 14 dager før mens, så begynte en uke før det, for har hørt at noen får EL en del før, og mine sykluser kan variere litt. For meg blir jo dette syklusdag 19, kjipt med lange sykluser når man prøver.. I følge kalenderen skal jeg ha EL kommende tirsdag, så "etter boka" bør jeg få positiv EL-test i helgen eller mandag. Har testet to ganger hele tiden nå, tester på morgenen og en gang på kvelden. Er ingen ekspert så vet ikke om det er optimalt, har bare gjort det sånn. Er visst ikke best å teste på morgenurin for LH skilles som regel ut urinen senere på dagen mener jeg å ha lest. Vi begynte å legge inn aksjer en uke før forventet EL og gjør det annen hver dag i hele EL-perioden, da det skal sikre at det er sædceller klare til å befrukte egget til en hver tid, samtidig som de har god kvalitet. Det optimale er visst å ha sex en til to dager før EL da de trenger tid på å svømme opp, og egget bruker tid på å komme ned. Blir veldig teknisk denne prøvingen merker jeg, nå som jeg beskriver dette Takk for grundig svar! Da venter vi EL rundt samme tidspunkt! Er på CD10 nå, regner med at EL dukker opp innen neste torsdag. Torsdag ifølge app, så tirsdag i realiteten? 🤔 Igår tok jeg to EL-tester, en negativ om morgenen men med lik strek som de jeg postet på bilde tidligere oppi her, og en på kvelden hvor jeg såvidt fikk strek nummer to i det hele tatt 😳 ble redd for at jeg hadde hatt veldig tidlig EL og gått glipp av det, men heldigvis var streken sterkere (fortsatt negativ) idag. Sambo har vært utrolig travel med jobb den siste uken, så ingenting har vært så regelmessig som det burde være! Fra og med imorgen blir det full fokus 🤞🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 2. desember 2017 #1059 Del Skrevet 2. desember 2017 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere om denne? Hvis ikke det kommer klart frem på bildet: teststreken er tynnere enn kontrollstreken, men den har en sterkere farge.. Anonymkode: d8981...4f5 Akkurat sånn er min i dag! Jeg er usikker. Noen andre som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malla1989 Skrevet 2. desember 2017 #1060 Del Skrevet 2. desember 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere om denne? Hvis ikke det kommer klart frem på bildet: teststreken er tynnere enn kontrollstreken, men den har en sterkere farge.. Anonymkode: d8981...4f5 Jeg tenker at den er positiv 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå