Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er denne positiv? 

Er bare 1 dpo.. 

IMG_1988.JPG

Anonymkode: fcd0a...985

Mente 1 dag etter mens, ikke dpo 😂

Videoannonse
Annonse
Skrevet
21 minutter siden, Silfen skrev:

Ja. 

Hvordan kan den være positiv på CD7? 😏

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan den være positiv på CD7? 😏

Litt tidlig, med mindre du har syklus på under 25 dager. Har du tatt graviditetstest?

Anonymkode: bc053...6a9

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt tidlig, med mindre du har syklus på under 25 dager. Har du tatt graviditetstest?

Har tatt graviditetstest, den var negativ..  

Har syklus på 24-26 dager 😊 Så det er vel fysisk mulig at det stemmer? Kan jo hente el ikke er før i morgen/onsdag? 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har tatt graviditetstest, den var negativ..  

Har syklus på 24-26 dager 😊 Så det er vel fysisk mulig at det stemmer? Kan jo hente el ikke er før i morgen/onsdag? 

Da kan det stemme ja:). Testen din er ca like sterk som kontrollstreken, så mulig den vil bli enda sterkere men med så kort syklus som 24 er det dag 7-9 som er mest sannsynlig å få positiv test, dag 7-11 for deg siden du har lengre sykluser også, så dette kan absolutt stemme bra. 

Skrevet

Æææ, blir denne positiv allerede i morgen (CD14)?🤔 Hadde positiv test CD17 forrige syklus..

IMG_5113.JPG

IMG_5510.JPG

Anonymkode: 2682b...782

Skrevet

Denne er positiv?🤔🙈

IMG_5513.JPG

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Denne er positiv?🤔🙈

IMG_5513.JPG

Litt vanskelig å se, men så godt som i alle fall, ville satt i gang prøving på den.

Skrevet

Ser ikke helt positiv ut ennå, kanskje i kveld.

Skrevet
31 minutter siden, Silfen skrev:

Ser ikke helt positiv ut ennå, kanskje i kveld.

Ta en ny nå, eller senere?

Skrevet

IMG_5520.JPG

Skrevet

Ser ikke helt positiv ut der heller, men definitivt i løpet av natten vil jeg gjette.

Skrevet

Kan jeg spørre hva DC står for? Ser mye DC14 DC7 osv her.. Er nybegynner innen dette :fnise:  Og er det slik at positiv eggløsningstest vises med to sterke streker? Skal streken være like sterk som kontrollstreken eller mer??

Skrevet
Just now, Sitronmelis said:

Kan jeg spørre hva DC står for? Ser mye DC14 DC7 osv her.. Er nybegynner innen dette :fnise:  Og er det slik at positiv eggløsningstest vises med to sterke streker? Skal streken være like sterk som kontrollstreken eller mer??

CD = cycle day

Altså hvilken dag man er i syklusen.

Skrevet
Akkurat nå, Blådiamant skrev:

CD = cycle day

Altså hvilken dag man er i syklusen.

Aah :) Takk! :) Jeg har en syklus på 25-26 dager. Er på CD5 nå. Mensen er på vei til å bli borte nå. Når ca vil jeg ha eggløsning da? Hvis jeg får det da.. Har endelig fått min første mens nå siden jeg slutta på pillen i juli. Har hatt 2 blødninger på 24 timer bare siden jeg slutta. Men fikk endelig ordentlig mensen denne uka :)  

Har kjøpt eggløsningstester fra ebay, men fant ut att jeg kjøpte feil, så de har 40mIU, skulle vel hatt noen med litt mer sensitivitet..? :klo: Eller funker de like bra?

Skrevet
5 timer siden, Sitronmelis skrev:

Aah :) Takk! :) Jeg har en syklus på 25-26 dager. Er på CD5 nå. Mensen er på vei til å bli borte nå. Når ca vil jeg ha eggløsning da? Hvis jeg får det da.. Har endelig fått min første mens nå siden jeg slutta på pillen i juli. Har hatt 2 blødninger på 24 timer bare siden jeg slutta. Men fikk endelig ordentlig mensen denne uka :)  

Har kjøpt eggløsningstester fra ebay, men fant ut att jeg kjøpte feil, så de har 40mIU, skulle vel hatt noen med litt mer sensitivitet..? :klo: Eller funker de like bra?

Ville testet alt fra 8 på så kort syklus. Positiv test er mest sannsynlig et sted mellom CD 9 og 11. Du vil få to streker på alle tester vanligvis, men positiv test er når teststreken er like sterk eller sterker en kontrollstreken.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ville testet alt fra 8 på så kort syklus. Positiv test er mest sannsynlig et sted mellom CD 9 og 11. Du vil få to streker på alle tester vanligvis, men positiv test er når teststreken er like sterk eller sterker en kontrollstreken.

Ok, takk for svar :)

Skrevet

Når dere får en positiv EL test, tenker dere da å ha sex samme dag eller dagen etter? Det sie jo at EL er 24-36 timer etter en positiv test. Og så leger egget i 24 timer etter det også. Så hvordan regner dere?

Skrevet (endret)

Sex fortrinnsvis før positiv eltest, senest samme dag som positiv test. De færreste vil ha utbytte av sex dagen etter positiv test da sæden bruker en tid opp. 

Egget lever i 24 timer ca ja, fra det slipper. Men det bruker også ca 12 timer ned for å møte sæden, så er man av dem som har el 12 timer etter positiv test så bør man jo ha sæden ventende. 

Endret av Silfen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...