AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7941 Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hva tenker dere om denne? 😊 Anonymkode: 07ef0...5bf Den er ikke helt positiv ennå, men hvis den neste testen blir svakere igjen hadde jeg vurdert denne som positiv, hvis du skjønner Den er sterk nok til at det tyder på eggløsning, men om man har kort peak er det vanskelig å få testet akkurat når den er 100% positiv. Anonymkode: 9c621...2ca
AnonymBruker Skrevet 4 timer siden #7942 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Den er ikke helt positiv ennå, men hvis den neste testen blir svakere igjen hadde jeg vurdert denne som positiv, hvis du skjønner Den er sterk nok til at det tyder på eggløsning, men om man har kort peak er det vanskelig å få testet akkurat når den er 100% positiv. Anonymkode: 9c621...2ca Takk for svar ❤️ Her er de tre testene jeg har tatt, de to i går og den siste i dag tidlig. De stiger jo bittelitt men går jo veldig sakte😅 Anonymkode: 07ef0...5bf
HeleneHS Skrevet 4 timer siden #7943 Skrevet 4 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva tenker dere om denne? 😊 Anonymkode: 07ef0...5bf Negativ, men hvis du har korte topper ville jeg testet i gjen senere i dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå