Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Karmelia skrev (3 timer siden):

Ja jeg ville gjettet at den er på vei ned igjen da. Men vanskelig å si. Jeg hadde nok testet 2-3 ganger daglig i den perioden med stigning for å se om en fanger toppen. Hvis 3 ganger,  f.eks kl 10, 15 og 20. 

Vi er jo alle forskjellige,  jeg tok ut hormonspiral tidligere i år og opplevde at eggløsningene oppførte seg annerledes enn før i 3 mnd ca.  Men mistenker at jeg er ekstra vár på hormoner. Var samme med ammeslutt i sommer, da kom det plutselig masse symptomer ved eggløsning jeg ikke hadde hatt siden før jeg fikk første barn 😅. En del opplever at kroppen må omstille seg litt etter uttak av hormonspiral, med mindre du er en av de heldige der det sitter på første forsøk 😁. Finnes jo en god del som bare går rett over i vanlige sykluser også! Krysser fingrene ❤️

Tusen takk❤️ Jeg har ingen tro på det klaffer så fort å er innstilt at det kan gå tid pga alderen min nå etc. Har tidligere blitt raskt gravid + veldig stabil syklus. Jeg er på dagen if til hvordan syklusen var før. Småblødde litt dagene før jeg fjernet spiralen som nok var mensen. Symtomene har vært veldig tydelige men så kjenner man jo ekstra godt etter når man prøver også😅 Jeg hadde veldig sterke eggløsningsmerter frem til på dagen i går å nå er de borte. Brystene er bittelitt ømme igjen eller ingen symtomer så satser på egget slapp ila gårsdagen/natten🤷🏼‍♀️☺️

Anonymkode: 80066...143

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tusen takk❤️ Jeg har ingen tro på det klaffer så fort å er innstilt at det kan gå tid pga alderen min nå etc. Har tidligere blitt raskt gravid + veldig stabil syklus. Jeg er på dagen if til hvordan syklusen var før. Småblødde litt dagene før jeg fjernet spiralen som nok var mensen. Symtomene har vært veldig tydelige men så kjenner man jo ekstra godt etter når man prøver også😅 Jeg hadde veldig sterke eggløsningsmerter frem til på dagen i går å nå er de borte. Brystene er bittelitt ømme igjen eller ingen symtomer så satser på egget slapp ila gårsdagen/natten🤷🏼‍♀️☺️

Høres veldig sånn ut! Krysser fingrene ❤️. Vi prøver vi også,  jeg er 39 så er innforstått med at det kan gå ganske lang tid. Hadde eggløsning fredag ish, så er i dpo land nå 😊

• Hjerte 1
Skrevet
Karmelia skrev (1 time siden):

Høres veldig sånn ut! Krysser fingrene ❤️. Vi prøver vi også,  jeg er 39 så er innforstått med at det kan gå ganske lang tid. Hadde eggløsning fredag ish, så er i dpo land nå 😊

Ikke gi opp håpet💕 Har dere vudert ivf etter hvert dersom det ikke klaffer? Jeh fødte sist når jeg var 39. Nå er jeg et par år eldre og har ny kjæreste som ikke har barn. Vi vuderer kun 1 forsøk med ivf eventuelt med senes oppstart jan. Jeg tenker dersom det er meningen skjer det. Skulle ønske vi hadde bedre tid.. Du har nå flere gode år igjen💕

Skrevet
Karmelia skrev (1 time siden):

Vi er omtrent likt i syklusen vi da nå☺️

• Hjerte 1
Skrevet

Tok denne nå for å bare begynne å tracke, men ser den ikke veldig positiv ut? Ble litt overrasket for et på dag 9 i syklusen bare. Estimert eggløsning om 5 dager egentlig 

IMG_4468.jpeg

Anonymkode: 4951d...1d3

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tok denne nå for å bare begynne å tracke, men ser den ikke veldig positiv ut? Ble litt overrasket for et på dag 9 i syklusen bare. Estimert eggløsning om 5 dager egentlig 

IMG_4468.jpeg

Jo, jeg ville kalt denne positiv. Men ta en til i ettermiddag og se om den er sterkere eller svakere.

Anonymkode: 9c621...2ca

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

IMG_4468.jpeg

Jeg og synes denne ser positiv ut!

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

IMG_4468.jpeg

Tok en ny test nå i dag og da så den sånn ut. I dag er dag 10 i syklusen så nå er jeg enda mer forvirret😅 

Betydelig svakere enn i går altså, så litt usikker på hvordan jeg skal tolke det

IMG_4486.jpeg

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Tok en ny test nå i dag og da så den sånn ut. I dag er dag 10 i syklusen så nå er jeg enda mer forvirret😅 

Betydelig svakere enn i går altså, så litt usikker på hvordan jeg skal tolke det

IMG_4486.jpeg

Da har eggløsning mest sannsynlig allerede vært. Resultatene blir svakere fort generelt sett etter eggløsning.

Eggløsning kan komme tidligere enkelte måneder, og senere evt. 

Endret av Karmelia

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...