HeleneHS Skrevet 3. august #7822 Skrevet 3. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Positiv? Anonymkode: 6f57a...caa Ja
mintgrønn Skrevet 3. august #7823 Skrevet 3. august Tok en eggløsningstest i dag kl11 og kl20 og der er en ganske stor økning. Men den er vel ikke helt positiv enda? Når ville dere tenkt den er positiv? Må melde positiv test ifm fryseforsøk og skal egentlig bare teste på morgenurin men turte ikke å risikere å gå glipp av peaken.
AnonymBruker Skrevet 3. august #7824 Skrevet 3. august mintgrønn skrev (17 minutter siden): Tok en eggløsningstest i dag kl11 og kl20 og der er en ganske stor økning. Men den er vel ikke helt positiv enda? Når ville dere tenkt den er positiv? Må melde positiv test ifm fryseforsøk og skal egentlig bare teste på morgenurin men turte ikke å risikere å gå glipp av peaken. Ja den ser 95% positiv ut. Så tipper at du i morgen kan melde inn positiv test. Veldig mange kvinner får sin første LH test på kveldstid, men klinikkene bruker allikevel resultatet fra morgenenurinen når de regner seg fram til tidspunkt for innsett. Du kan bruke clearblue sine smiley-tester for å være helt sikker på at testen er positiv. Det anbefaler min klinikk ihvertfall. Anonymkode: d123e...b52 1
mintgrønn Skrevet 5. august #7825 Skrevet 5. august AnonymBruker skrev (På 3.8.2025 den 20.28): Ja den ser 95% positiv ut. Så tipper at du i morgen kan melde inn positiv test. Veldig mange kvinner får sin første LH test på kveldstid, men klinikkene bruker allikevel resultatet fra morgenenurinen når de regner seg fram til tidspunkt for innsett. Du kan bruke clearblue sine smiley-tester for å være helt sikker på at testen er positiv. Det anbefaler min klinikk ihvertfall. Anonymkode: d123e...b52 Tusen takk for svar! Jeg tok ny test dagen etterpå og den var så positiv som det går an å bli så nå blir det innsett på lørdag:) kjente jeg hadde eggløsning i dag så virker som om det stemte helt med testen!
Lena12345 Skrevet 6. august #7827 Skrevet 6. august Lena12345 skrev (Akkurat nå): denne er negativ eller? var positiv i går ett til
HeleneHS Skrevet 6. august #7828 Skrevet 6. august Lena12345 skrev (3 minutter siden): ett til Ser negativt ut, ja.
HeleneHS Skrevet 11. august #7830 Skrevet 11. august Mello skrev (23 minutter siden): Er denne positiv eller negativ? Vanskelig å se på bilde, men jeg ville sagt den er neste positiv. Ta en ny på kvelden! Hvis du ikke har PCOS, og får negativ test i morgen, ville jeg antatt at den var positiv, men også mulig at du får en tydelig positiv i kveld eller i morgen!
Hjulvisp Skrevet 11. august #7831 Skrevet 11. august Mello skrev (8 timer siden): Er denne positiv eller negativ? Enig med HeleneHS. Hadde dette vært min test hadde jeg tenkt at den er negativ, men nærmer seg, og derfor testet to-tre ganger i dag og i morgen i håp om å fange opp lh-topp 😊
AnonymBruker Skrevet 13. august #7832 Skrevet 13. august Positiv test etter halvtime, er det ugyldig?Avlesnings tiden er 5 minutter. Men testen er positiv etter halvtime. Anonymkode: 83d67...edf
HeleneHS Skrevet 13. august #7833 Skrevet 13. august AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Positiv test etter halvtime, er det ugyldig?Avlesnings tiden er 5 minutter. Men testen er positiv etter halvtime. Anonymkode: 83d67...edf Du kan ikke stole på test som er avlest for sent dessverre. Bare å ta en ny test 😀
AnonymBruker Skrevet 14. august #7834 Skrevet 14. august Hei gjengen! vi prøver å bli gravide, men jeg har ikke hatt mensen siden 18 juni.. i går merket jeg en del slim når jeg var på toalettet. Tenkte kanskje det var eggløsning så tok en test i dag og denne ser sånn ut (bilde lenger ned. jeg bare skjønner ikke når man skal ha samleie for å klaffe.. hah! Hadde ikke i går, men over i går og da i dag. Anonymkode: 8c6ea...2f4
AnonymBruker Skrevet 14. august #7835 Skrevet 14. august Litt ny på el tester.. og når man skal ha samleie for å klaffe.. haha! Unnskyld. Anonymkode: 34624...57b
AnonymBruker Skrevet 14. august #7836 Skrevet 14. august Da tror jeg du treffer ganske bra. Kan ha igjen i morgen. Da eggløsning mest sannsynlig er i morgen. Anonymkode: 42184...5f8 1
AnonymBruker Skrevet 14. august #7837 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da tror jeg du treffer ganske bra. Kan ha igjen i morgen. Da eggløsning mest sannsynlig er i morgen. Anonymkode: 42184...5f8 Takk!🥹 Anonymkode: 8c6ea...2f4
AnonymBruker Skrevet 14. august #7838 Skrevet 14. august AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Litt ny på el tester.. og når man skal ha samleie for å klaffe.. haha! Unnskyld. Anonymkode: 34624...57b Det sies at eggløsning finner sted mellom 12-36 timer etter eggløsning! Men det er vel en pekepinn å ha samleie 5 dager før positiv eggløsningstest og 1 dag etter. Sånn ca annenhver dag. Sædceller kan leve noen dager så det er ikke krise hvis man ikke treffer på dagen, bare ha det litt jevnlig🙈 Anonymkode: 3a9cf...023
HeleneHS Skrevet 14. august #7839 Skrevet 14. august Hvis du ikke har lyst å teste for EL (som strengt tatt ikke er nødvendig og kan oppleves stressende for noen), så er det best å ha samleie annenhver dag , da har man høy sannsynlighet for å treffe riktig. Hvis du har EL i dag eller i morgen, så har du allerede gjort "alt riktig" - lykke til og håper at det klaffer med en gang 🤗 1
AnonymBruker Skrevet 14. august #7840 Skrevet 14. august HeleneHS skrev (Akkurat nå): Hvis du ikke har lyst å teste for EL (som strengt tatt ikke er nødvendig og kan oppleves stressende for noen), så er det best å ha samleie annenhver dag , da har man høy sannsynlighet for å treffe riktig. Hvis du har EL i dag eller i morgen, så har du allerede gjort "alt riktig" - lykke til og håper at det klaffer med en gang 🤗 TUSEN TAKK, litt nytt for meg.. men tester fordi jeg har uregelmessig mens😅 Anonymkode: 8c6ea...2f4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå