Summer00 Skrevet 8. mai #7721 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Er dere enige i at denne er positiv? Tok ut spiralen for knappe 2 uker siden Anonymkode: 64fa4...5db Ja, veldig positiv! ☺️ 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai #7722 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er dere enige i at denne er positiv? Tok ut spiralen for knappe 2 uker siden Anonymkode: 64fa4...5db Positiv, ja. Anonymkode: 7bebf...e4e 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai #7723 Skrevet 8. mai Meg igjen som la ut den positive testen i morges. Tok ny test i ettermiddag som var blitt negativ. Noen som vet om egget har sluppet da? Anonymkode: 64fa4...5db
AnonymBruker Skrevet 8. mai #7724 Skrevet 8. mai AnonymBruker skrev (4 timer siden): Meg igjen som la ut den positive testen i morges. Tok ny test i ettermiddag som var blitt negativ. Noen som vet om egget har sluppet da? Anonymkode: 64fa4...5db EL skjer vanligvis 24-48timer ETTER positiv test, så jeg vil anta at det ikke har skjedd just nå enda. Men det er selvfølgelig mulig. Husk at egget også overlever og kan la seg befrukte i ca 24timer. Så hvis du skal bli gravid er det ikke for sent å legg inn aksjer! Anonymkode: 7bebf...e4e 1
Summer00 Skrevet 9. mai #7727 Skrevet 9. mai (endret) Jeg er 6 dpo (6 dager etter eggløsning) i dag, og fikk en så sterk eggløsningstest nettopp. Pleier vanligvis og være mye svakere enn det når det er "utenom eggløsningstid" 🤞☺️ Hva kan dette bety? Eggløsningen nærmer seg jo ikke nå, når jeg hadde den for 6 dager siden.. Kan dette bety at HCG-nivået har begynt å komme og at jeg er blitt gravid? 🤞 Vet at en tidlig graviditetstest ikke slår ut helt enda! Men har hørt at en eggløsningstest kan slå ut før en graviditetstest hvis HCG-nivået har begynt å komme!🤞 Endret 9. mai av Summer00
Summer00 Skrevet 9. mai #7728 Skrevet 9. mai (endret) Jeg er 6 dpo (6 dager etter eggløsning) i dag, og fikk en så sterk eggløsningstest nettopp. Pleier vanligvis og være mye svakere enn det når det er "utenom eggløsningstid" 🤞☺️ Hva kan dette bety? Eggløsningen nærmer seg jo ikke nå, når jeg hadde den for 6 dager siden.. Kan dette bety at HCG-nivået har begynt å komme og at jeg er blitt gravid? 🤞 Vet at en tidlig graviditetstest ikke slår ut helt enda! Men har hørt at en eggløsningstest kan slå ut før en graviditetstest hvis HCG-nivået har begynt å komme!🤞 Endret 9. mai av Summer00
mommyaka Skrevet 9. mai #7729 Skrevet 9. mai Nei. 6 dpo er for tidlig å få positive tester. Om du skulle vært gravid nå ville du fått positive gravid test. Så dette er at lh hormon kan gå opp og ned etter eggløsning også..og før
mommyaka Skrevet 9. mai #7730 Skrevet 9. mai Summer00 skrev (2 timer siden): Jeg er 6 dpo (6 dager etter eggløsning) i dag, og fikk en så sterk eggløsningstest nettopp. Pleier vanligvis og være mye svakere enn det når det er "utenom eggløsningstid" 🤞☺️ Hva kan dette bety? Eggløsningen nærmer seg jo ikke nå, når jeg hadde den for 6 dager siden.. Kan dette bety at HCG-nivået har begynt å komme og at jeg er blitt gravid? 🤞 Vet at en tidlig graviditetstest ikke slår ut helt enda! Men har hørt at en eggløsningstest kan slå ut før en graviditetstest hvis HCG-nivået har begynt å komme!🤞 Nei. 6 dpo er for tidlig å få positive tester. Om du skulle vært gravid nå ville du fått positive gravid test. Så dette er at lh hormon kan gå opp og ned etter eggløsning også..og før
AnonymBruker Skrevet 11. mai #7731 Skrevet 11. mai Skjønner ikke dette, trodde jeg skulle ha eggløsning i dag, har tatt tre tester og siste ble svikere, kan jeg ha misset den eller har den ikke kommet? Anonymkode: 9532a...237
AnonymBruker Skrevet 12. mai #7732 Skrevet 12. mai AnonymBruker skrev (9 timer siden): Skjønner ikke dette, trodde jeg skulle ha eggløsning i dag, har tatt tre tester og siste ble svikere, kan jeg ha misset den eller har den ikke kommet? Anonymkode: 9532a...237 Det kan jo hende du misset den ja - jeg tok eggløsningstester denne mnd for å tracke siden jeg tok ut spiralen i april, og hadde jeg ikke testet så hyppig så hadde jeg misset toppen min. Jeg fikk knallpositiv test i 0830 på morgenen, og så testet jeg igjen noen få timer senere, og da var den blitt svakere, så jeg må ha hatt veldig kort LH topp. Anonymkode: 64fa4...5db
AnonymBruker Skrevet 17. mai #7733 Skrevet 17. mai Er ikke vant til makesure sine tester, alltid brukt babyplan. Men denne syklusen er eggløsningen halvannen uke forsinket, så måtte kjøpe nye tester på butikk. Er denne positiv? Den ble slik når det var gått 4-5 min (da ble også bilde tatt). Vet man sier den er gyldig de første fem minuttene men når jeg har hatt EL med babyplan blir de veldig positiv med engang. Denne var negativ (men sterk) og så ble den gradvis minutt for minutt positiv. Hva tenker dere? Anonymkode: 7a2db...ce4
Summer00 Skrevet 27. mai #7734 Skrevet 27. mai Er dette en positiv eggløsningstest? Eller mangler det litt på streken til venstre, for at den skal bli helt positiv?☺️
AnonymBruker Skrevet 28. mai #7736 Skrevet 28. mai Hvor mange ganger må folk fortelle deg at du skal bruke samletråden? Ingen gidder å svare når du ikke gidder å gjøre som oss andre. Anonymkode: b946f...10e
HeleneHS Skrevet 28. mai #7737 Skrevet 28. mai Summer00 skrev (12 timer siden): Positiv eggløsningstest? ☺️ For svak til å være positiv, men tar nok ikke lang tid.
AnonymBruker Skrevet 29. mai #7738 Skrevet 29. mai Dere som er erfarne med testing.. betyr det at vi nærmer oss eggløsning når testene begynner å bli sterkere? Fortsatt for svak, men er sterkere idag enn den har vært tidligere. Anonymkode: 0baa1...80e
HeleneHS Skrevet 29. mai #7739 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dere som er erfarne med testing.. betyr det at vi nærmer oss eggløsning når testene begynner å bli sterkere? Fortsatt for svak, men er sterkere idag enn den har vært tidligere. Anonymkode: 0baa1...80e Har aldri fått positiv utslag på rfsu sine, selv ikke da jeg hadde positive tester fra babyplan (testet på samme urin). Ville lagt inn aksjer hvis jeg var deg!
AnonymBruker Skrevet 29. mai #7740 Skrevet 29. mai HeleneHS skrev (12 minutter siden): Har aldri fått positiv utslag på rfsu sine, selv ikke da jeg hadde positive tester fra babyplan (testet på samme urin). Ville lagt inn aksjer hvis jeg var deg! Dette er makesure🫣 men jeg har ikke så mye erfaring.. syns det tar veldig lang tid før fargen trekker skikkelig igjennom. Men nå har testene vært ca sånn der igår og idag, og de har vært mye svakere i forkant.. Håper det er eggløsning på vei iallefall. Legger inn aksjer i dagene fremover i alle fall😃 Anonymkode: 0baa1...80e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå