stAre Skrevet 19. februar #7661 Del Skrevet 19. februar (endret) LJo11 skrev (På 18.2.2025 den 20.45): Øverst tatt for 2 dager siden, mellomste i går kveld, siste nå i kveld. Har jeg testet for sent? Syklus er helt å kjøre etter fødsel i -23 med ca 58 dager. Testet første på cd 14 så var bare et skudd i blinde 😅 cd var helt blank så ventet noen dager for å få strek, men kanskje jeg ventet litt lenge? 🥲 Jeg tror du missa akkurat ser jo tydelig at øverste strek er tydeligst. Merket du noen andre symptomer? Jeg får skikkelig vondt i eggstokken, så her er det egentlig mer bare å teste for å få visuell bekreftelse 🙈 Endret 19. februar av stAre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LJo11 Skrevet 19. februar #7662 Del Skrevet 19. februar stAre skrev (11 minutter siden): Jeg tror du missa akkurat ser jo tydelig at øverste strek er tydeligst. Merket du noen andre symptomer? Jeg får skikkelig vondt i eggstokken, så her er det egentlig mer bare å teste for å få visuell bekreftelse 🙈 Har hatt skikkelig vondt i eggstokk på venstre side men har pågått noen dager allerede. Har hatt en del slim også men det har pågått siden cd 6-7. Tok første eggløsningstest cd 10 som var blank. Skulle stå i første innlegget men tallet datt ut 😌 Så ja, jeg missa det helt sikkert med 1 dag eller 2 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar #7663 Del Skrevet 21. februar Hei! Mulig dette er utrolig dumme spørsmål. Jeg har prøvd å bli gravid en stund. I starten tok jeg det helt rolig, visste sånn ca når jeg skulle ha eggløsning og timet prøving til det. Etter noen måneder innså jeg at syklusen min kanskje var bitte litt ustabil og antar at jeg har bomma på EL noen ganger. De siste månedene har jeg testet EL og forstått at positiv test = EL innen 12-48 timer. Men hvor mange dager etter positiv test bør jeg teste? Helt til den blir negativ? Og dette med temping. Hvordan går jeg frem for å starte med dette? Anonymkode: 0e088...70e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #7664 Del Skrevet 26. februar Er denne positiv? Anonymkode: 11691...6d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar #7665 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er denne positiv? Anonymkode: 11691...6d0 Nei, men mulig kommer toppen i natt eller morgen tidlig, slik er det for meg hvertfall. snu den andre veien. Kontrollstreken er nærmest den grønne. Last ned "premom" så kan du få bilde av testene og få de til å analysere. Da kan man også lettere se hvor raskt det pleier å gå fra man får slik strek du har nå og topp Anonymkode: e2aed...ac7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stAre Skrevet 26. februar #7666 Del Skrevet 26. februar AnonymBruker skrev (På 21.2.2025 den 10.03): Hei! Mulig dette er utrolig dumme spørsmål. Jeg har prøvd å bli gravid en stund. I starten tok jeg det helt rolig, visste sånn ca når jeg skulle ha eggløsning og timet prøving til det. Etter noen måneder innså jeg at syklusen min kanskje var bitte litt ustabil og antar at jeg har bomma på EL noen ganger. De siste månedene har jeg testet EL og forstått at positiv test = EL innen 12-48 timer. Men hvor mange dager etter positiv test bør jeg teste? Helt til den blir negativ? Og dette med temping. Hvordan går jeg frem for å starte med dette? Anonymkode: 0e088...70e Jeg får negativ test dagen etter El 🤣 jeg tester som regel til jeg ser den går nedover, da har den peaket. Last ned appen Flo så kan du legge inn mål på temp der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #7667 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (11 timer siden): Nei, men mulig kommer toppen i natt eller morgen tidlig, slik er det for meg hvertfall. snu den andre veien. Kontrollstreken er nærmest den grønne. Last ned "premom" så kan du få bilde av testene og få de til å analysere. Da kan man også lettere se hvor raskt det pleier å gå fra man får slik strek du har nå og topp Anonymkode: e2aed...ac7 I dag var streken nesten ikke til å se. Har EL vært da? Anonymkode: 11691...6d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #7668 Del Skrevet 27. februar Hvis man ikke har testpinner, men kjøper på dag 10 i syklus og tar en test som viser omtrent positiv og man dagen etter får en svakere strek, er man da for sent ute med å ha sex den syklusen? Har sykluslengde 26-27 dager Anonymkode: 11691...6d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #7669 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (På 27.2.2025 den 9.20): I dag var streken nesten ikke til å se. Har EL vært da? Anonymkode: 11691...6d0 Ja 🙂 Anonymkode: e2aed...ac7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mars #7670 Del Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (På 27.2.2025 den 9.22): Hvis man ikke har testpinner, men kjøper på dag 10 i syklus og tar en test som viser omtrent positiv og man dagen etter får en svakere strek, er man da for sent ute med å ha sex den syklusen? Har sykluslengde 26-27 dager Anonymkode: 11691...6d0 Nei, enten misset du akkurat positiv test og da skjer jo eggløsning 12-24 timer, ellers var positiv test mellom tiden du testet og dagen etter er det fremdeles da inni vinduet. Anonymkode: e2aed...ac7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mars #7671 Del Skrevet 8. mars Fikk symptomer på EL noen dager tidligere enn vanlig denne gangen. EL er egentlig estimert til onsdag neste uke. Har tatt tester hver dag, og i dag var teststreken bittelitt svakere enn kontrollstreken etter 1 minutt. Men ble bare sterkere og etter 5 min var den mye tydeligere i fargen enn kontrollstreken. Hva tror dere? Er toppen nådd nå? Og hvordan burde jeg legge opp løypa for å maksimere sjansene denne gangen? Syns egentlig det er litt rart. Har en syklus som varierer med 1-2 dager, men har aldri opplevd at EL kommer 4 dager for tidlig 🤔 Anonymkode: 0e088...70e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summer00 Skrevet 12. mars #7672 Del Skrevet 12. mars Ser dette ut som en positiv eggløsningstest?🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet 12. mars #7673 Del Skrevet 12. mars Ikke helt ennå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mars #7674 Del Skrevet 13. mars Nei men innen 1 døgn vil jeg tro🙏 Anonymkode: 5e4ca...bf6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #7675 Del Skrevet 8 timer siden Er denne positiv? Har hatt mye murringer i dag og en del seigt eggløsningsslim. Har ikke prøvd å teste etter eggløsning før 😅 Anonymkode: 6f57a...caa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå