Gå til innhold

Samletråd for tolking av eggløsningstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

LJo11 skrev (På 18.2.2025 den 20.45):

Øverst tatt for 2 dager siden, mellomste i går kveld, siste nå i kveld. Har jeg testet for sent? Syklus er helt å kjøre etter fødsel i -23 med ca 58 dager. Testet første på cd 14 så var bare et skudd i blinde 😅 cd var helt blank så ventet noen dager for å få strek, men kanskje jeg ventet litt lenge? 🥲

20250218_202909.jpg

Jeg tror du missa akkurat :) ser jo tydelig at øverste strek er tydeligst. Merket du noen andre symptomer?

Jeg får skikkelig vondt i eggstokken, så her er det egentlig mer bare å teste for å få visuell bekreftelse 🙈

Endret av stAre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

stAre skrev (11 minutter siden):

Jeg tror du missa akkurat :) ser jo tydelig at øverste strek er tydeligst. Merket du noen andre symptomer?

Jeg får skikkelig vondt i eggstokken, så her er det egentlig mer bare å teste for å få visuell bekreftelse 🙈

Har hatt skikkelig vondt i eggstokk på venstre side men har pågått noen dager allerede. Har hatt en del slim også men det har pågått siden cd 6-7. 

Tok første eggløsningstest cd 10 som var blank. Skulle stå i første innlegget men tallet datt ut 😌 Så ja, jeg missa det helt sikkert med 1 dag eller 2 🙃 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hei! 
Mulig dette er utrolig dumme spørsmål.

Jeg har prøvd å bli gravid en stund. I starten tok jeg det helt rolig, visste sånn ca når jeg skulle ha eggløsning og timet prøving til det. Etter noen måneder innså jeg at syklusen min kanskje var bitte litt ustabil og antar at jeg har bomma på EL noen ganger. 

De siste månedene har jeg testet EL og forstått at positiv test = EL innen 12-48 timer. 
Men hvor mange dager etter positiv test bør jeg teste? Helt til den blir negativ? 
Og dette med temping. Hvordan går jeg frem for å starte med dette?

Anonymkode: 0e088...70e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...