AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:04 #7641 Del Skrevet søndag kl 11:04 AnonymBruker skrev (20 timer siden): De siste månedene har jeg begynt å få eggløsningsslim ikke så lenge etter mens er ferdig. Kanskje 3-4 dager etter. Men eggløsningstesten blir ikke positiv før 4-5 dager etter det igjen. Jeg har jeg lest at for å bli gravid så må man ha eggløsningsslim. Men så står det jo også at man ha sex etter positiv eggløsningstest, men da har jo ikke jeg nødvendigvis så mye slim lenger. Så jeg blir jo rett og slett litt forvirret over når jeg egentlig bør ha samleie. Jeg vet jo at sædcellene kan overleve i flere dager, men hva blir egentlig riktig? Anonymkode: cba26...cce Du kan ikke bli gravid bare fordi du har slim nei. Sperm må møte egg.. Sperm kan leve i flere dager ja - hvor lenge avhengiger av spermkvalitet, forhold inni det etc.. Egget slipper ETTER positv EL test. Anonymkode: 08651...638 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:09 #7642 Del Skrevet søndag kl 11:09 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du kan ikke bli gravid bare fordi du har slim nei. Sperm må møte egg.. Sperm kan leve i flere dager ja - hvor lenge avhengiger av spermkvalitet, forhold inni det etc.. Egget slipper ETTER positv EL test. Anonymkode: 08651...638 Nei, altså, det var jo ikke helt det jeg mente. Jeg bare tenker at kanskje jeg må ha samleie når jeg har slim, sånn at spermen kommer seg dit den skal og at den deretter "venter" på at egget slippes? Anonymkode: cba26...cce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:12 #7643 Del Skrevet søndag kl 11:12 Ha sex hver 2-3 dag, kos dere og slutt å stresse. Har aldri fulgt med på hverken eggløsningsslim, eggløsning eller noe som helst. Likevel har jeg blitt gravid 3 ganger etter fylte 30. Anonymkode: 160f5...445 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:15 #7644 Del Skrevet søndag kl 11:15 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ha sex hver 2-3 dag, kos dere og slutt å stresse. Har aldri fulgt med på hverken eggløsningsslim, eggløsning eller noe som helst. Likevel har jeg blitt gravid 3 ganger etter fylte 30. Anonymkode: 160f5...445 Jaja, da er du heldig. Jeg har hatt ubeskyttet samleie med samboer i noen år og ikke blitt gravid. Så da må det jo være noe. Anonymkode: cba26...cce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet søndag kl 11:23 #7645 Del Skrevet søndag kl 11:23 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jaja, da er du heldig. Jeg har hatt ubeskyttet samleie med samboer i noen år og ikke blitt gravid. Så da må det jo være noe. Anonymkode: cba26...cce Er du sikker på at du har eggløsning? Har du stabil syklus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:26 #7646 Del Skrevet søndag kl 11:26 mommyaka skrev (1 minutt siden): Er du sikker på at du har eggløsning? Har du stabil syklus? Jeg har stabil syklus, har positive eggløsningstester og eggløsningsslim. Anonymkode: cba26...cce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet søndag kl 11:28 #7647 Del Skrevet søndag kl 11:28 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har stabil syklus, har positive eggløsningstester og eggløsningsslim. Anonymkode: cba26...cce Hvor lenge har dere prøvd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 11:38 #7648 Del Skrevet søndag kl 11:38 Da må dere sjekke spermen til samboeren din. Er jo det som er enklest. Hvis dere har prøvd i noen år så må dere søke hjelp. Begynn med spermsjekk, det er lettest. Anonymkode: 160f5...445 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:02 #7649 Del Skrevet søndag kl 12:02 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Da må dere sjekke spermen til samboeren din. Er jo det som er enklest. Hvis dere har prøvd i noen år så må dere søke hjelp. Begynn med spermsjekk, det er lettest. Anonymkode: 160f5...445 Vi har ikke direkte prøvd og har vært perioder hvor vi har hatt lite sex. Anonymkode: cba26...cce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 12:03 #7650 Del Skrevet søndag kl 12:03 Hva skjer om spermen hans er helt ubrukelig? Anonymkode: cba26...cce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mommyaka Skrevet søndag kl 13:39 #7651 Del Skrevet søndag kl 13:39 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har ikke direkte prøvd og har vært perioder hvor vi har hatt lite sex. Anonymkode: cba26...cce Men prøver dere? Altså på 6 mnd hvor ofte prøver dere? Når du har eggløsning? Om sperm er dårlig blir du ikke gravid. Da må dere eventuelt prøve andre ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 09:44 #7652 Del Skrevet onsdag kl 09:44 Tenker dere at eggløsning nærmer seg? Masse eggløsningsslim, men foreløpig ikke positiv test😊 Anonymkode: 4617b...7ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå