AnonymBruker Skrevet 21. november #7601 Del Skrevet 21. november AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hadde sterkere tester for en uke siden så eggløsning har nok vært eller så har kroppen prøvd. Tidligere (7 år siden) Hadde jeg eggløsning på dag 20 men tok ut spiral 4 november så kan jo være den kom tidlig eller ikke i det heletatt Anonymkode: 575ff...c34 Kan hende. Det er i alle fall umulig å ta stilling til ut fra dette bildet. Du får bare følge med videre. Lykke til. Anonymkode: 37d84...5d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BroLo Skrevet 23. november #7602 Del Skrevet 23. november (endret) Eggløsning eller rett før? Takk:) (ps. ser nå at jeg holdt på urindelen😬 litt i ørska...) Endret 23. november av BroLo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november #7603 Del Skrevet 28. november Noen som har erfaring med svak strek på eltest en uke før ikm??? Enormt dårlig bilde. Streken var tydelig på avstand irl Anonymkode: 575ff...c34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. november #7604 Del Skrevet 28. november AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Noen som har erfaring med svak strek på eltest en uke før ikm??? Enormt dårlig bilde. Streken var tydelig på avstand irl Anonymkode: 575ff...c34 Helt vanlig at det er sånne steker gjennom en syklus. Betyr ingenting. LH er det gjerne litt av hele tiden. Den er uansett negativ, så kan ikke tolkes i retning av noe eventuell graviditet. Anonymkode: 37d84...5d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. desember #7605 Del Skrevet 1. desember Denne må jo være positiv? Eggløsning i morgen ifølge appen. Syklusdag 14. Anonymkode: 32208...31a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. desember #7606 Del Skrevet 2. desember Tanker? Anonymkode: ec3c0...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amra2023 Skrevet 2. desember #7607 Del Skrevet 2. desember AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tanker? Anonymkode: ec3c0...65e Negativ. Teststreken må være minst like sterk eller sterke enn kontrollstreken. Test igjen i morgen☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember #7608 Del Skrevet 5. desember Betyr dette at eggløsning er i dag?🥰 Anonymkode: 4617b...7ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym006 Skrevet 8. desember #7609 Del Skrevet 8. desember (endret) Er denne positiv? Har aldri fått så sterk strek før😅 Endret 8. desember av Anonym006 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember #7610 Del Skrevet 9. desember Trenger noen kloke hoder, jenter 🩷 Disse testene er, etter mine øyne, nesten identiske 😅 Den nederste testen klarte jeg å miste, så den har et hakk, men det var uansett etter den hadde tørket. EL må jo være rundt nå? 🤗 Anonymkode: e1a52...792 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym006 Skrevet 9. desember #7611 Del Skrevet 9. desember Positive? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember #7612 Del Skrevet 13. desember Dere som tester med eggløsningstester fra normal, kan dere legge ved bilde av hvordan strekene er ? Synes mine er så svake Anonymkode: 575ff...c34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember #7613 Del Skrevet 15. desember Hvordan ville du tolket dette? Anonymkode: ec3c0...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember #7614 Del Skrevet 17. desember Dere som har sen eggløsning, kan dere poste bilder av testene og hvilken cd? Anonymkode: 575ff...c34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember #7615 Del Skrevet 17. desember Positiv? 🙏 Anonymkode: 55000...9e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember #7616 Del Skrevet 22. desember Øverste fra igår kveld (7timer siden) Nederste nå (holdt meg i 7 timer) Er nederste (tatt nå) positiv? Anonymkode: 575ff...c34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senti Skrevet 22. desember #7617 Del Skrevet 22. desember AnonymBruker skrev (2 timer siden): Øverste fra igår kveld (7timer siden) Nederste nå (holdt meg i 7 timer) Er nederste (tatt nå) positiv? Anonymkode: 575ff...c34 Den nederste er definitivt sterkere, så det er iallefall noe på gang. Jeg ville gjettet i dag eller i morgen 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember #7618 Del Skrevet 22. desember senti skrev (2 timer siden): Den nederste er definitivt sterkere, så det er iallefall noe på gang. Jeg ville gjettet i dag eller i morgen 😊 Sånn, nå var den positiv. Teststreken er hikt mørkere enn kontroll i virkeligheten 🤗 Anonymkode: 575ff...c34 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet i går, 09:31 #7619 Del Skrevet i går, 09:31 Ønsker meg litt hjelp her. første dag med full mens var 18. des, så er vel på syklusdag 12. De siste 4 syklusene har variert mellom 26 og 33 dager, der den siste var 33 dager. Hadde litt vondt i magen 25. desember som jeg tror kan ha vært eggløsningssmerter, men det er jo dag 9, og kun to dager etter ferdig mens. Begynte å teste i går, og har fått følgende tester: betyr det at jeg har hatt eggløsning 27./28.? har tatt clear blue digital også, og fått runding uten noe i, som betyr ikke fertil dag. Testpinnene der ser slik ut: Har toget gått for 2024?😭 Anonymkode: 90ac4...b2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #7620 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (På 29.12.2024 den 10.31): Ønsker meg litt hjelp her. første dag med full mens var 18. des, så er vel på syklusdag 12. De siste 4 syklusene har variert mellom 26 og 33 dager, der den siste var 33 dager. Hadde litt vondt i magen 25. desember som jeg tror kan ha vært eggløsningssmerter, men det er jo dag 9, og kun to dager etter ferdig mens. Begynte å teste i går, og har fått følgende tester: betyr det at jeg har hatt eggløsning 27./28.? har tatt clear blue digital også, og fått runding uten noe i, som betyr ikke fertil dag. Testpinnene der ser slik ut: Har toget gått for 2024?😭 Anonymkode: 90ac4...b2d Ingen?😇 Anonymkode: 90ac4...b2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå