Gå til innhold

Samletråd for tolking av eggløsningstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Vet ikke om dette er riktig tråde men prøver meg: hva slags rutiner lage dere for dere selv når dere skal teste med eggløsningstest? Har lest både at man skal teste èn gang om dagen. Èn gang men alltid på kvelden og hele tre ganger (morgen, midt på dagen og kveld) Vil dere dele hva dere eventuelt gjøre? Takk 

Anonymkode: 2e90e...30d

Har laget en rutine at jeg i hovedsak tester når jeg kommer hjem fra jobb (x1 dgl). Drikker ikke noe etter lunsj, så da er det fort 4-5 timer siden jeg sist var på toalettet 😂

Personlig klarer jeg ikke følge 4-timers «regelen» fler ganger om dagen uten å drikke 😅

Anonymkode: 8a413...5ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei dere. Lurer litt på dette med når det er viktig å få ligget sammen. Hadde det jeg trodde var positiv igår EL test i går ettermiddag (søndag) . Og i dag på morgene var det heeeelt tydelig positiv (mandag). Vi lå sammen lørdag morgen og igår kveld. Skal så mye idag så er litt slitsomt å tenke på å «plikt» ligge idag også. Er vi «good» og har ligget på den beste tiden, eller bør vi slå til i kveld også? Takk! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok ut spiral i september. Tok da 40 dager før TR kom. Varte deretter i 11 dager. Har nå begynt med EL tester fra makesure. 

Før spiral hadde jeg syklus på ca 26 dager, men har forstått at det kan ta litt tid før den stabiliserer seg igjen.

men kan det tenkes at jeg hadde en «topp» i helga? Fikk aldri testa på kvelden den 26. 

eller bør jeg teste videre?

IMG_0748.thumb.jpeg.e51e56dfb2cef037965f443a87f38ff6.jpeg

Anonymkode: 8a413...5ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...