Dame1989 Skrevet 15. mai 2023 #6921 Del Skrevet 15. mai 2023 t0nje skrev (1 time siden): Ja, de er positive. Dere kan godt legge inn aksjer i morgen kveld også. Det kan ta opp til 48 timer før egget slipper ☺️ Hvis du legger inn testene dine på fanen «Others» vil det være lettere å se når du får positiv, fordi nå legger du dem inn på «Premom» og det ser ut som Babyplan sine tester. Legger du dem inn på «Others» er 1.0 og over lik positiv (med mindre jeg er helt på bærtur) Takk for svar Da skal jeg starte å legge inn testene på others neste syklus 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t0nje Skrevet 15. mai 2023 #6922 Del Skrevet 15. mai 2023 Tidligtest 9/10DPO. Gårsdagens var helt blendet, dagens har svak rosa strek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 15. mai 2023 #6923 Del Skrevet 15. mai 2023 t0nje skrev (6 minutter siden): Tidligtest 9/10DPO. Gårsdagens var helt blendet, dagens har svak rosa strek Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 15. mai 2023 #6924 Del Skrevet 15. mai 2023 Laura80 skrev (Akkurat nå): Gratulerer Dette er forresten ikke en tidligtest men en vanlig test. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t0nje Skrevet 15. mai 2023 #6925 Del Skrevet 15. mai 2023 Laura80 skrev (6 timer siden): Dette er forresten ikke en tidligtest men en vanlig test. Innså det nettopp😂 At det er mulig sier bare jeg, her er tidligtest: 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #6926 Del Skrevet 19. mai 2023 Hvordan ville dere tolket denne? Anonymkode: ec3c0...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2023 #6927 Del Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Hvordan ville dere tolket denne? Anonymkode: ec3c0...65e Jeg fikk typ en sånn i går. Her er gårsdagens: Her er dagens: Så kanskje du får en sånn som bilde nr 2 i morgen? Anonymkode: e1534...5a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t0nje Skrevet 19. mai 2023 #6928 Del Skrevet 19. mai 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvordan ville dere tolket denne? Anonymkode: ec3c0...65e Positiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #6929 Del Skrevet 20. mai 2023 Har noen spm ang dette med testene.. i går(cd17) fikk jeg en sterk test. I går kveld var den svak igjen..på første urin i dag var den super svak… så svak at jeg ikke engang gadd å legge den i appen.. så fikk jeg litt stikking på siden av magen etter hvert, det gikk like fort over som det kom. Testet på nytt, da fikk jeg positiv(den som merkes som peak i følge appen), og så i efta er den fortsatt sterk men ikke like sterk. Ville dere antatt at el hadde vært da? Og i såfall, ville ikke dagens første og går kveldens test vært sterkere da? Anonymkode: ec3c0...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t0nje Skrevet 20. mai 2023 #6930 Del Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Har noen spm ang dette med testene.. i går(cd17) fikk jeg en sterk test. I går kveld var den svak igjen..på første urin i dag var den super svak… så svak at jeg ikke engang gadd å legge den i appen.. så fikk jeg litt stikking på siden av magen etter hvert, det gikk like fort over som det kom. Testet på nytt, da fikk jeg positiv(den som merkes som peak i følge appen), og så i efta er den fortsatt sterk men ikke like sterk. Ville dere antatt at el hadde vært da? Og i såfall, ville ikke dagens første og går kveldens test vært sterkere da? Anonymkode: ec3c0...65e Peak-testen indikerer at EL vil finne sted innen de neste 12-48t. Testene skal synke etter du har peaket og EL kommer først etter at du har peaket og testene blir svakere igjen☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #6931 Del Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Har noen spm ang dette med testene.. i går(cd17) fikk jeg en sterk test. I går kveld var den svak igjen..på første urin i dag var den super svak… så svak at jeg ikke engang gadd å legge den i appen.. så fikk jeg litt stikking på siden av magen etter hvert, det gikk like fort over som det kom. Testet på nytt, da fikk jeg positiv(den som merkes som peak i følge appen), og så i efta er den fortsatt sterk men ikke like sterk. Ville dere antatt at el hadde vært da? Og i såfall, ville ikke dagens første og går kveldens test vært sterkere da? Anonymkode: ec3c0...65e Vil ikke tro el har vært enda, ikke før testene er tydelig negative igjen. Her har du mange ca positive tester på rad, veldig sterk fra cd 11, så kan være et dårlig tegn dersom de ikke går ned til å bli åpenbart negative igjen. Anonymkode: bee08...0b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2023 #6932 Del Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vil ikke tro el har vært enda, ikke før testene er tydelig negative igjen. Her har du mange ca positive tester på rad, veldig sterk fra cd 11, så kan være et dårlig tegn dersom de ikke går ned til å bli åpenbart negative igjen. Anonymkode: bee08...0b8 Testene mine kan vær som cd 11 ganske jevnt over uavhengig av når i syklus.. Anonymkode: ec3c0...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t0nje Skrevet 20. mai 2023 #6933 Del Skrevet 20. mai 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Testene mine kan vær som cd 11 ganske jevnt over uavhengig av når i syklus.. Anonymkode: ec3c0...65e Her er mine til sammenligning. N/A er fra tiden jeg ikke visste hvor jeg var i syklus. Tok ut hormonspiral 11/4. CD1 er fra 22/4 og fram til CD14 i inneværende syklus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saras Skrevet 20. mai 2023 #6934 Del Skrevet 20. mai 2023 Denne må vel være ugyldig? Den ser i hvert fall veldig rar ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t0nje Skrevet 20. mai 2023 #6935 Del Skrevet 20. mai 2023 saras skrev (1 time siden): Denne må vel være ugyldig? Den ser i hvert fall veldig rar ut. Kanskje, den kan også være positiv. Jeg hadde tatt en ny om jeg hadde en strimmel liggende ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #6936 Del Skrevet 21. mai 2023 Jeg er ikke så dreven med eggløsningstester, har bare tatt noen i ny og ne, og egentlig aldri fått noen helt positive. Denne syklusen har jeg testet et par dager, og de har vært betydelig svakere enn denne. Jeg antar denne også er negativ, siden strekene ikke er helt like sterke, men kan dette indikere at eggløsning nærmer seg? I følge syklusen som er på 30-33 dager skal jeg ha eggløsning i disse dager. Anonymkode: 7b98c...31e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
t0nje Skrevet 21. mai 2023 #6937 Del Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er ikke så dreven med eggløsningstester, har bare tatt noen i ny og ne, og egentlig aldri fått noen helt positive. Denne syklusen har jeg testet et par dager, og de har vært betydelig svakere enn denne. Jeg antar denne også er negativ, siden strekene ikke er helt like sterke, men kan dette indikere at eggløsning nærmer seg? I følge syklusen som er på 30-33 dager skal jeg ha eggløsning i disse dager. Anonymkode: 7b98c...31e Enten det eller så har du akkurat peaket også er testene på vei ned igjen. Vanskelig å si, men begge deler sannsynlig ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #6938 Del Skrevet 21. mai 2023 Noen som har erfaring med å få skygge på graviditetstest når man har el? Fikk denne nå, og jeg skimter liksom en strek… gjorde det sist syklus jeg hadde positiv el-test også, da var den mye tydeligere enn nå… Anonymkode: ec3c0...65e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #6939 Del Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Testene mine kan vær som cd 11 ganske jevnt over uavhengig av når i syklus.. Anonymkode: ec3c0...65e Hvor lange er da syklusene dine? Er de regelmessige ? Anonymkode: bee08...0b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2023 #6940 Del Skrevet 21. mai 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Noen som har erfaring med å få skygge på graviditetstest når man har el? Fikk denne nå, og jeg skimter liksom en strek… gjorde det sist syklus jeg hadde positiv el-test også, da var den mye tydeligere enn nå… Anonymkode: ec3c0...65e Har ingenting med el å gjøre, hcg tester slår ikke ut på lh. Dette er en negativ test, en skygge. Dagens tester er rett og slett for gode, de fanger opp skygger av lavt hcg helt nede i 5, spesielt tidlig tester. Anonymkode: bee08...0b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå