AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #2041 Del Skrevet 14. desember 2018 På 11.12.2018 den 7.44, prøverpåny skrev: Så bra at tempen har økt, håper den fortsetter å være høy, det er jo eneste måten annet enn blodprøver/UL som kan si om du har hatt EL 😊 Har PCOS selv og fikk EL litt sent med letrozol (sent som i etter 14 dager), men den kom etterhvert 👍 Tok digital i dag😊 Den var negativ på morgenen, men for et par timer siden tok jeg en ny😃 Anonymkode: 832de...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 14. desember 2018 #2042 Del Skrevet 14. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Tok digital i dag😊 Den var negativ på morgenen, men for et par timer siden tok jeg en ny😃 Anonymkode: 832de...fd6 Herlig! Passet jo fint med helg da ☺️ Jeg fikk også positiv test i dag, syklusdag 28(!) Nederste test er fra i dag 😊🤞 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #2043 Del Skrevet 14. desember 2018 2 minutter siden, prøverpåny skrev: Herlig! Passet jo fint med helg da ☺️ Jeg fikk også positiv test i dag, syklusdag 28(!) Nederste test er fra i dag 😊🤞 Så spennende😄 Syklus dag 17 her. Krysser fingrene for oss 😍🤞🏼 Lykke til! Anonymkode: 832de...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2018 #2044 Del Skrevet 14. desember 2018 Tror syklus er helt ute. Sist mnd kom EL 4 dager senere enn sist, og syklus var 1 dag kortere enn sist. Nå skal jeg liksom ha EL i morgen, men testene har ikke i nærmet seg positiv slik som den gjorde sist. Da jobbet den seg gradvis opp. Hvis jeg fortsatt har 28 dagers syklus vil jeg ikke rekke å få et festet egg før mensen.. blir gææren! Brukt babyplan som funket bra sist, nada nix nå. Bare ultrasvak teststrek 🤔🤔🤔 Anonymkode: ac297...26a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 15. desember 2018 #2045 Del Skrevet 15. desember 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror syklus er helt ute. Sist mnd kom EL 4 dager senere enn sist, og syklus var 1 dag kortere enn sist. Nå skal jeg liksom ha EL i morgen, men testene har ikke i nærmet seg positiv slik som den gjorde sist. Da jobbet den seg gradvis opp. Hvis jeg fortsatt har 28 dagers syklus vil jeg ikke rekke å få et festet egg før mensen.. blir gææren! Brukt babyplan som funket bra sist, nada nix nå. Bare ultrasvak teststrek 🤔🤔🤔 Anonymkode: ac297...26a Dersom eggløsning er sen, vil stort sett mensen komme tilsvarende sent siden lutealfasen (tiden mellom EL og mens) er tilnærmet konstant. Mener du at din lutealfase endrer seg syklus for syklus? Temper du eller vært på UL/blodprøve for å vite når EL er, eller baserer du det kun på positive tester? De er i så fall ikke laget for å kunne vite om eggløsning har funnet sted, bare at LH er på et så høyt nivå som trengs for at EL skal kunne finne sted.. Lykke til uansett! Og jeg har brukt veldig mange tester denne syklusen inntil positiv test i dag på syklusdag 28... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2018 #2046 Del Skrevet 15. desember 2018 Positiv eggløsningtest igår og idag. Hatt sex nesten hver dag siden mandag. Eggløsning er veldig nytt for meg da jeg har PCOS. Istad fikk jeg kraftige smerter og stikkniger i magen og underlivet. Jeg klarte ikke å tisse en gang, det kjentes ut som underlivet skulle sprenge 😩 Temp holder seg høy. Men hva kan dette være? Noen som har opplevd lignende? Anonymkode: 832de...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #2047 Del Skrevet 17. desember 2018 Hva synes dere om denne? Testen i går morges var helt klar positiv etter å ha sovet natta igjennom. Denne tok jeg i morges, men da hadde jeg vært oppe og tissa ila natta. --------------------- -Josefine Anonymkode: e76d0...4d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #2048 Del Skrevet 17. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva synes dere om denne? Testen i går morges var helt klar positiv etter å ha sovet natta igjennom. Denne tok jeg i morges, men da hadde jeg vært oppe og tissa ila natta. --------------------- -Josefine Anonymkode: e76d0...4d8 Kan legge til at tempen fortsatt er lav. Kanskje slipper egget ila dagen? --------------- -Josefine Anonymkode: e76d0...4d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 17. desember 2018 #2049 Del Skrevet 17. desember 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan legge til at tempen fortsatt er lav. Kanskje slipper egget ila dagen? --------------- -Josefine Anonymkode: e76d0...4d8 Ja, men husk at positiv test slår ut en stund før eggløsning, og at tempen stiger etter eggløsning pga frigjørin av progesteron, så det er en god periode mellom positiv test og tempøkning der eggløsning skjer. Hvis dere ønsker barn, så er det uansett greit å legge inn en innsats og gjøre det inntil tempen har steget. ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 17. desember 2018 #2050 Del Skrevet 17. desember 2018 På 15.12.2018 den 21.45, AnonymBruker skrev: Positiv eggløsningtest igår og idag. Hatt sex nesten hver dag siden mandag. Eggløsning er veldig nytt for meg da jeg har PCOS. Istad fikk jeg kraftige smerter og stikkniger i magen og underlivet. Jeg klarte ikke å tisse en gang, det kjentes ut som underlivet skulle sprenge 😩 Temp holder seg høy. Men hva kan dette være? Noen som har opplevd lignende? Anonymkode: 832de...fd6 Det er typiske eggløsningssmerter for min del, og dersom du ikke er vant til ordentlige/gode eggløsninger pga PCOSen kan man kjenne det skikkelig godt. Jeg merker eggløsning mye mer etter å ha fått barn. Lykke til! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #2051 Del Skrevet 17. desember 2018 Hva tenker dere her? Anonymkode: 076b3...2db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #2052 Del Skrevet 17. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere her? Anonymkode: 076b3...2db Tror jeg hadde tolket den som negativ, men regnet med positiv ganske snart Anonymkode: b439f...972 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. desember 2018 #2053 Del Skrevet 17. desember 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker dere her? Anonymkode: 076b3...2db Ta en digitaltest😊 Anonymkode: 832de...fd6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leilani Skrevet 18. desember 2018 #2054 Del Skrevet 18. desember 2018 Hei, jeg lurer på om det er noen her som ikke har eggløsning? Jeg har testet nå i 6 dager (fra syklusdag 8 til 13) og får bare negative eggløsningstester. Igår testet jeg morgen og kveld og begge testene hadde ingen teststrek. Jeg har en syklus som varierer fra 25 til 29 dager, men som stort sett er rundt 27 dager. Kan det være at noen ikke får eggløsning? Kan det være noe galt? Igår og idag så merket jeg at jeg var tydelig mer fuktig/våt nedentil og tror det er eggløsningsslim. I tillegg så er livmortappen ganske langt oppe(vanskelig å nå). Så jeg føler jeg har alle tegnene på at eggløsningen er her eller er nærme, men så er eggsløsningstestene negative. Fikk ikke positiv test sist periode heller, men da glemte jeg en dag så da antok jeg at den hadde vært. Har noen vært i lignende situasjon og hvor vanlig er det å ikke få eggløsning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #2055 Del Skrevet 18. desember 2018 2 timer siden, Leilani skrev: Hei, jeg lurer på om det er noen her som ikke har eggløsning? Jeg har testet nå i 6 dager (fra syklusdag 8 til 13) og får bare negative eggløsningstester. Igår testet jeg morgen og kveld og begge testene hadde ingen teststrek. Jeg har en syklus som varierer fra 25 til 29 dager, men som stort sett er rundt 27 dager. Kan det være at noen ikke får eggløsning? Kan det være noe galt? Igår og idag så merket jeg at jeg var tydelig mer fuktig/våt nedentil og tror det er eggløsningsslim. I tillegg så er livmortappen ganske langt oppe(vanskelig å nå). Så jeg føler jeg har alle tegnene på at eggløsningen er her eller er nærme, men så er eggsløsningstestene negative. Fikk ikke positiv test sist periode heller, men da glemte jeg en dag så da antok jeg at den hadde vært. Har noen vært i lignende situasjon og hvor vanlig er det å ikke få eggløsning? Jeg vet ikke hvor vanlig det er, men det kan skje så vidt jeg har forstått. Ville begynt å tempe for å se om du har eggløsning. ------------- -Josefine Anonymkode: e76d0...4d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. desember 2018 #2056 Del Skrevet 18. desember 2018 3 timer siden, Leilani skrev: Hei, jeg lurer på om det er noen her som ikke har eggløsning? Jeg har testet nå i 6 dager (fra syklusdag 8 til 13) og får bare negative eggløsningstester. Igår testet jeg morgen og kveld og begge testene hadde ingen teststrek. Jeg har en syklus som varierer fra 25 til 29 dager, men som stort sett er rundt 27 dager. Kan det være at noen ikke får eggløsning? Kan det være noe galt? Igår og idag så merket jeg at jeg var tydelig mer fuktig/våt nedentil og tror det er eggløsningsslim. I tillegg så er livmortappen ganske langt oppe(vanskelig å nå). Så jeg føler jeg har alle tegnene på at eggløsningen er her eller er nærme, men så er eggsløsningstestene negative. Fikk ikke positiv test sist periode heller, men da glemte jeg en dag så da antok jeg at den hadde vært. Har noen vært i lignende situasjon og hvor vanlig er det å ikke få eggløsning? Hei I følge gyn har jeg ikke alltid hatt eggløsning og jeg har heller aldri fått positiv EL-test før denne perioden. Jeg har en syklus på rundt 28 dager. Denne syklusen har jeg begynt på eggløsningstabletter og begynte å teste fra syklusdag 12, og jeg fikk ikke positiv test før syklus dag 18. Prøv å test flere dager å se om du får positiv eggløsningstest litt senere i syklusen Jeg har vært gravid før og ble satt tilbake på UL, fordi eggløsningen har vært mye senere enn jeg hadde trodd. Håper du får positiv el test snart Anonymkode: 00309...398 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leilani Skrevet 19. desember 2018 #2057 Del Skrevet 19. desember 2018 Takk for at dere tok dere tid til å svare ❤️ Da skal jeg fortsette å ta tester og tempe samtidig for å få bedre oversikt. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #2058 Del Skrevet 19. desember 2018 Hei, jeg har testet litt med strimler tidligere og da har testene vært klar positiv og negativ dagen etter. Denne perioden skulle jeg etter syklusen ha eggløsning på søndag. Da var test streken skikkelig positiv og det var ingen tvil. Det jeg synes er så rart nå er at strekene er veldig sterke både mandag, og nå i på morgenen i dag (tok to, en fra make sure og en fra babyplan for å se om det var noe forskjell)! Noen som vet hva det kan komme av? Om egget ikke har sluppet, kan man da ha lh topper over så lang tid? Anonymkode: ae851...fb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #2059 Del Skrevet 19. desember 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg har testet litt med strimler tidligere og da har testene vært klar positiv og negativ dagen etter. Denne perioden skulle jeg etter syklusen ha eggløsning på søndag. Da var test streken skikkelig positiv og det var ingen tvil. Det jeg synes er så rart nå er at strekene er veldig sterke både mandag, og nå i på morgenen i dag (tok to, en fra make sure og en fra babyplan for å se om det var noe forskjell)! Noen som vet hva det kan komme av? Om egget ikke har sluppet, kan man da ha lh topper over så lang tid? Anonymkode: ae851...fb6 Eggløsning er ikke før 24-36 timer etter negativ LH test. Så kan bare være at egget ikke hsr sluppet enda, men at det skjer gange snart vil jeg tro. Anonymkode: a054a...92e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2018 #2060 Del Skrevet 19. desember 2018 Vet at denne er negativ, men greia er; jeg skulle egentlig hatt EL for 9-10 dager siden. Da hadde jeg positive EL tester, slim, temp dipp og hele pakka. Men hadde endel murringer de siste dagene, så tok en ny EL test nå, og streken er jo så sterk.. De pleier aldri å bli sånn hos meg. Her blir teststrek nesten hvit etter EL, og forblir sånn til Syklusdag 10-12.. Er det sannsynlig at kroppen prøver å slippe et egg nå, fordi den ikke fikk det til sist? Mannen min jobber natt hele uken, og på lørdag skal vi til svigers. Så eneste mulighet vi har er i morgen og på fredag formiddag, da minsten sover i senga med oss hos svigers. Tror dere denne blir positiv før helgen? Anonymkode: 1fe84...c42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå