helene89 Skrevet 5. desember 2018 #2021 Del Skrevet 5. desember 2018 Altså hva skjer ? Testen i midten tok jeg for 3 timer siden. Nå tok jeg den nederste og clearblue sin. Syns den nederste relativt ser positiv ut. Så hvorfor viser ikke clearblue noe ? Noen som har opplevd det samme. Hadde jeg kun gått utifra symptomene mine og billigtesten, hadde jeg trodd jeg hadde eggløsning nå . Er på dag 14 i syklusen😊 hva tror dere ?💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 5. desember 2018 #2022 Del Skrevet 5. desember 2018 6 timer siden, Elleeenn skrev: Ser jeg feil, eller er denne positiv nå?😃 Veldig positiv. Teststreken er sterkere enn kontrollstreken. Eggløsning 12-42timer etter at testen blir negativ igjen. Elske hyppig neste 4 døgn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #2023 Del Skrevet 5. desember 2018 Hva tror dere om denne? Er på dag 17 etter første mensdag.. har gått på dobbel femarkur og enda ikke fått noe eggløsning😳 Anonymkode: f14b2...9e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 5. desember 2018 #2024 Del Skrevet 5. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva tror dere om denne? Er på dag 17 etter første mensdag.. har gått på dobbel femarkur og enda ikke fått noe eggløsning😳 Anonymkode: f14b2...9e2 Jeg synes at det er såpass nærme at dere bør elske som bare det de neste døgnene. Så sant mannen har normal sædkvalitet da Hvis ikke anbefaler de vel hver annen dag for de med lav kvalitet? Men det har dere vel blitt orientert om hos gynekolog i så fall i forbindelse med resept på Femar ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 5. desember 2018 #2025 Del Skrevet 5. desember 2018 1 time siden, helene89 skrev: Altså hva skjer ? Testen i midten tok jeg for 3 timer siden. Nå tok jeg den nederste og clearblue sin. Syns den nederste relativt ser positiv ut. Så hvorfor viser ikke clearblue noe ? Noen som har opplevd det samme. Hadde jeg kun gått utifra symptomene mine og billigtesten, hadde jeg trodd jeg hadde eggløsning nå . Er på dag 14 i syklusen😊 hva tror dere ?💗 Den nederste er ikke positiv enda. Teststreken skal være sterkere enn kontrollstreken. Kontrollstreken er den nærmest det grønne feltet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2018 #2026 Del Skrevet 5. desember 2018 3 minutter siden, kvinne35+ skrev: Jeg synes at det er såpass nærme at dere bør elske som bare det de neste døgnene. Så sant mannen har normal sædkvalitet da Hvis ikke anbefaler de vel hver annen dag for de med lav kvalitet? Men det har dere vel blitt orientert om hos gynekolog i så fall i forbindelse med resept på Femar ? Han har mer enn bra nok kvalitet, jeg derimot har pcos. Fikk baby med femar sist, men nå vil ikke eggløsning komme engang. Tatt tester i en uke snart og syntes alle er omtrent helt like Anonymkode: f14b2...9e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 5. desember 2018 #2027 Del Skrevet 5. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Han har mer enn bra nok kvalitet, jeg derimot har pcos. Fikk baby med femar sist, men nå vil ikke eggløsning komme engang. Tatt tester i en uke snart og syntes alle er omtrent helt like Anonymkode: f14b2...9e2 Det høres slitsomt ut å vente på at kanskje snart!! Håper EL kommer veldig øyeblikk for dere og at dere treffer blink. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #2028 Del Skrevet 6. desember 2018 Skal disse testenehelst bli tatt med morgenurin? Anonymkode: 076b3...2db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. desember 2018 #2029 Del Skrevet 6. desember 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal disse testenehelst bli tatt med morgenurin? Anonymkode: 076b3...2db Nei, helst utpå dagen. Anonymkode: f14b2...9e2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 7. desember 2018 #2030 Del Skrevet 7. desember 2018 (endret) Beste er kl.18-19. Samme klokke hver dag Endret 7. desember 2018 av kvinne35+ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #2031 Del Skrevet 10. desember 2018 Noen som vet hvorfor det er best å ta eggløsningstest på ettermiddagen, derav 18-19 tiden? hvordan vet kroppen hva tid det er? Feks for de som sover lengre ( 11-12) bør de da ta eggløsningstesten rett før leggetid igjen på kvelden? hehe Anonymkode: 17217...89c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 10. desember 2018 #2032 Del Skrevet 10. desember 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Noen som vet hvorfor det er best å ta eggløsningstest på ettermiddagen, derav 18-19 tiden? hvordan vet kroppen hva tid det er? Feks for de som sover lengre ( 11-12) bør de da ta eggløsningstesten rett før leggetid igjen på kvelden? hehe Anonymkode: 17217...89c samme klokke hver dag samme hvordan du sover og tisser. vet ikke hvorfor men jeg har fått positiv på den måten. 18-19 sies å være beste tidspunkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #2033 Del Skrevet 10. desember 2018 Hva skjer her? De to øverste er fra igår og de to nederste er fra idag. En morgen og en kveld. Vil dette si at jeg har eggløsning nå?! Anonymkode: 832de...fd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 10. desember 2018 #2034 Del Skrevet 10. desember 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva skjer her? De to øverste er fra igår og de to nederste er fra idag. En morgen og en kveld. Vil dette si at jeg har eggløsning nå?! Anonymkode: 832de...fd6 Det er ingen av disse som er positive eggløsningstester dessverre siden testestreken nærmest T skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken (C). Om du har hatt en LH-topp utenom disse testene er umulig å si, men ikke så sannsynlig siden du har testet morgen og kveld.. Kan være at du får en som er enda sterkere i morgen, men kanskje lite trolig siden den ene fra i dag var helt blank. Eller at kroppen har prøvd på EL, men ikke fått det til.. Testet mange sykluser med EL-tester? Har du stabil syklus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kvinne35+ Skrevet 10. desember 2018 #2035 Del Skrevet 10. desember 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva skjer her? De to øverste er fra igår og de to nederste er fra idag. En morgen og en kveld. Vil dette si at jeg har eggløsning nå?! Anonymkode: 832de...fd6 Ingen av de LH testene er positive. For å være positiv må teststreken være sterkere enn kontrollstreken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. desember 2018 #2036 Del Skrevet 10. desember 2018 50 minutter siden, prøverpåny skrev: Det er ingen av disse som er positive eggløsningstester dessverre siden testestreken nærmest T skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken (C). Om du har hatt en LH-topp utenom disse testene er umulig å si, men ikke så sannsynlig siden du har testet morgen og kveld.. Kan være at du får en som er enda sterkere i morgen, men kanskje lite trolig siden den ene fra i dag var helt blank. Eller at kroppen har prøvd på EL, men ikke fått det til.. Testet mange sykluser med EL-tester? Har du stabil syklus? Takk for svar. Har PCOS og er ferdig med letrozol i håp om å få eggløsning noe jeg ikke er vandt med å få. Temp er på 37 og pleier vanligvis å være på 35/36. Skal ta ny test i morgen 😊 Anonymkode: 832de...fd6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 11. desember 2018 #2037 Del Skrevet 11. desember 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Har PCOS og er ferdig med letrozol i håp om å få eggløsning noe jeg ikke er vandt med å få. Temp er på 37 og pleier vanligvis å være på 35/36. Skal ta ny test i morgen 😊 Anonymkode: 832de...fd6 Så bra at tempen har økt, håper den fortsetter å være høy, det er jo eneste måten annet enn blodprøver/UL som kan si om du har hatt EL 😊 Har PCOS selv og fikk EL litt sent med letrozol (sent som i etter 14 dager), men den kom etterhvert 👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira07 Skrevet 12. desember 2018 #2038 Del Skrevet 12. desember 2018 Er den nederste positiv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. desember 2018 #2039 Del Skrevet 12. desember 2018 2 timer siden, Safira07 skrev: Er den nederste positiv? Ja 😊 Anonymkode: 832de...fd6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 14. desember 2018 #2040 Del Skrevet 14. desember 2018 Håper på enda sterkere test i kveld, den nederste var fra i går. 🤞☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå