Gå til innhold

Samletråd for tolking av eggløsningstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uff.. 

Det kommer før el, og man er mest fruktbar når man har mest el-slim, viser forskning. Fra en til flere dager er vanlig.

El kommer på siste eller nest siste dag med el-slim ifølge

Anonymkode: a054a...92e

Takk for svar.🙂 har masse i dag også og fått positive tester så da er det bare og hoppe i køya😄

Anonymkode: e06d5...524

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar❤️ Jeg fikk en like sterk eggløsningstest idag, betyr det at egget ennå ikke er sluppet? Setter så pris på svar. 

Anonymkode: 90afd...be0

Når testen blir negativ, da har du 24-36 timer på deg. Så om testen i dag er positiv, så har du eggløsning i morgen om den er negativ🥳

Anonymkode: a054a...92e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er denne positiv?

B9B197C3-94A3-459E-BD3E-CF5972B72A8E.jpeg

Nei dessverre. Teststreken skal være sterkere enn kontrollstreken. Likevel vil jeg tro det er rett rundt hjørnet. Kanskje ta en ny nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, kvinne35+ skrev:

Nei dessverre. Teststreken skal være sterkere enn kontrollstreken. Likevel vil jeg tro det er rett rundt hjørnet. Kanskje ta en ny nå?

Skal teste meg på nytt om 1,5 time for da har jeg holdt meg i over 4 timer.. Syns bare at det er så rart for jeg har fått maksimal på clearblue monitoren min😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og clearblue advanced digital (lilla) har også blitt positive. Alt utenom clearblue digital (rosa) og billig strimler..🤨 og gynekologen sa at jeg skulle få eggløsning nå til helgen.🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og clearblue advanced digital (lilla) har også blitt positive. Alt utenom clearblue digital (rosa) og billig strimler..🤨 og gynekologen sa at jeg skulle få eggløsning nå til helgen.🙂

hopp i høyet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarte ikke å holde meg mer🙈 nå fikk jeg endelig smilefjes på clearblue digital (rosa) også. Tror den strimmel testen også er positiv, den kunne sikkert vært litt sterkere. Men det er det sterkeste jeg har fått til hittil😍

8329F8A1-F191-4403-A6CC-7EBFB1112B2F.jpeg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, kvinne35+ skrev:

hopp i høyet

Det har vi allerede gjort🙈🥰 får ta en runde til i morgen. Stakkars gubben som ligger med feber og forkjølelse og som i tillegg må prestere på andre måter også🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har vi allerede gjort🙈🥰 får ta en runde til i morgen. Stakkars gubben som ligger med feber og forkjølelse og som i tillegg må prestere på andre måter også🙈

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katteelskeren

Jeg forstår ingenting. For noen dager siden fikk jeg nesten positiv eggløsningstest og i dag er det omtrent ikke en teststrek på den testen jeg tok i dag. Forventet el er i morgen, og jeg får alltid uten noen unntak ømme bryster når el finner sted. 

Hvis el testen har blitt negativ igjen så må el ha kommet? 

Mine el tester blir alltid sterkere for hver dag helt til den er positiv, men det ble den ikke denne mnd og har heller ikke ømme bryster. 

Forrige måned fikk jeg positiv el test men hadde ikke eggløsning. 

Hadde samleie den 26, og kjente masse murringer og stikkinger på kvelden samme dag, kanskje el plutselig ville komme på det tidspunktet? Men igjen, hvor er de ømme brystene 🤪 Blir ikke klok på kroppen noen ganger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ! 

SOS!! 😂

noen som har fått negativ eggløsningstest dagen før eggløsning ? Idag er jeg på jobb med skikkelig smerter på venstre side. Kjennes ut som strekk og er veldig oppblåst. Men tok test Igår , og den var veldig negativ 😕 skal ta en test i ettermiddag også. Har jeg eggløsning idag, så har jeg ca en 26-27 dagers syklus. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, helene89 skrev:

Hei ! 

SOS!! 😂

noen som har fått negativ eggløsningstest dagen før eggløsning ? Idag er jeg på jobb med skikkelig smerter på venstre side. Kjennes ut som strekk og er veldig oppblåst. Men tok test Igår , og den var veldig negativ 😕 skal ta en test i ettermiddag også. Har jeg eggløsning idag, så har jeg ca en 26-27 dagers syklus. 

bare elske likevel! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. 

Hatt smerter (sterke) og slim i 3 dager nå. Fikk første blødningsdag 22 november etter p pille slutt. De billigtestene har jeg alltid fått skikkelig svak strek på. Og syns den var ganske sterk nå.. betyr det at noe er på vei? Eller har det ikkenoe å si? 

Clearblue sin var negativ så 😔😔

B57BC348-0B5B-43B9-9443-25067E4EA411.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 timer siden, Elleeenn skrev:

Ser jeg feil, eller er denne positiv nå?😃

417F679C-D7A9-4549-8808-8FF3B2489CC4.jpeg

Nei dessverre.

41 minutter siden, helene89 skrev:

Hei. 

Hatt smerter (sterke) og slim i 3 dager nå. Fikk første blødningsdag 22 november etter p pille slutt. De billigtestene har jeg alltid fått skikkelig svak strek på. Og syns den var ganske sterk nå.. betyr det at noe er på vei? Eller har det ikkenoe å si? 

Clearblue sin var negativ så 😔😔

B57BC348-0B5B-43B9-9443-25067E4EA411.jpeg

Veldig vanskelig å si. Noen ser en nøyaktig stigning på testene når det nærmer seg, andre får sterke og svake tester i hytt og dynevær før de blir positiv :) 

Anonymkode: 565dc...e7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei dessverre.

Veldig vanskelig å si. Noen ser en nøyaktig stigning på testene når det nærmer seg, andre får sterke og svake tester i hytt og dynevær før de blir positiv :) 

Anonymkode: 565dc...e7f

Ja ikkesant. Kan ikke beskrive hvor vondt jeg har hatt de siste dagene. Vondt og ha samleie til og med. Men alle testene har vært svake og negative , til denne var ganske sterk idag. Rart ikke clearblue sin viste stigning en gang 🤔 men får bare vente å se. Tar en ny i morgen 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Elleeenn skrev:

Det er vel teststreken som skal bli sterkere enn kontrollstreken, så da er den positiv 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Elleeenn skrev:

Denne er postiv😊 Teststrek sterkere enn kontrollstrek

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...