Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Hva tenker dere om denne? 😊

IMG_4044.jpeg

Anonymkode: 07ef0...5bf

Den er ikke helt positiv ennå, men hvis den neste testen blir svakere igjen hadde jeg vurdert denne som positiv, hvis du skjønner :) Den er sterk nok til at det tyder på eggløsning, men om man har kort peak er det vanskelig å få testet akkurat når den er 100% positiv.

Anonymkode: 9c621...2ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Den er ikke helt positiv ennå, men hvis den neste testen blir svakere igjen hadde jeg vurdert denne som positiv, hvis du skjønner :) Den er sterk nok til at det tyder på eggløsning, men om man har kort peak er det vanskelig å få testet akkurat når den er 100% positiv.

Takk for svar ❤️ Her er de tre testene jeg har tatt, de to i går og den siste i dag tidlig. De stiger jo bittelitt men går jo veldig sakte😅

IMG_4045.jpeg

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hva tenker dere om denne? 😊

IMG_4044.jpeg

Negativ, men hvis du har korte topper ville jeg testet i gjen senere i dag.

Skrevet

Hei! Nå er det lenge siden jeg har drevet med dette, så trenger litt hjelp her. 
Forrige syklus fikk jeg positiv el-test rundt da jeg forventet det. Jeg har litt varierende lengde på syklusene mine. 

Denne syklusen startet jeg kanskje litt sent med å teste etter eggløsning, for den ble nære positiv på første test på cd16, men den var da positiv på cd21 forrige syklus. Jeg har testet to ganger daglig hele uken, og vil vel kanskje si at den var positiv på cd16, og resten av testene har vært ganske svake. Har jeg hatt eggløsning, tror dere? Jeg hadde litt murringer og el-utflod søndag/mandag denne uken, altså rundt da jeg fikk positiv el-test. Men det er så mange dager tidligere enn sist. Trenger litt tips og hjelp her.. 

Skrevet (endret)

.

Endret av Lehkor
Fant svar, trengte ikke kommentaren likevel.
Skrevet
Lehkor skrev (5 minutter siden):

Hei! Nå er det lenge siden jeg har drevet med dette, så trenger litt hjelp her. 
Forrige syklus fikk jeg positiv el-test rundt da jeg forventet det. Jeg har litt varierende lengde på syklusene mine. 

Denne syklusen startet jeg kanskje litt sent med å teste etter eggløsning, for den ble nære positiv på første test på cd16, men den var da positiv på cd21 forrige syklus. Jeg har testet to ganger daglig hele uken, og vil vel kanskje si at den var positiv på cd16, og resten av testene har vært ganske svake. Har jeg hatt eggløsning, tror dere? Jeg hadde litt murringer og el-utflod søndag/mandag denne uken, altså rundt da jeg fikk positiv el-test. Men det er så mange dager tidligere enn sist. Trenger litt tips og hjelp her.. 

Her fikk jeg lagt inn bilder ja. 
øverste testene er fra forrige syklus, startet å teste på cd16 begge gangene. IMG_7019.thumb.png.4bdfdf3cb80021553c560b4f0d5e4c4b.png

IMG_7021.thumb.png.84294e2de9a25862f0bce4d967eed48d.png

Anonymkode: fcea0...d8b

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Her fikk jeg lagt inn bilder ja. 
øverste testene er fra forrige syklus, startet å teste på cd16 begge gangene. IMG_7019.thumb.png.4bdfdf3cb80021553c560b4f0d5e4c4b.png

IMG_7021.thumb.png.84294e2de9a25862f0bce4d967eed48d.png

Anonymkode: fcea0...d8b

Ja, basert på disse ville jeg tenkt at du hadde eggløsning tidligere enn vanlig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...