AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 06:54 #7941 Skrevet tirsdag kl. 06:54 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Hva tenker dere om denne? 😊 Anonymkode: 07ef0...5bf Den er ikke helt positiv ennå, men hvis den neste testen blir svakere igjen hadde jeg vurdert denne som positiv, hvis du skjønner Den er sterk nok til at det tyder på eggløsning, men om man har kort peak er det vanskelig å få testet akkurat når den er 100% positiv. Anonymkode: 9c621...2ca
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 06:59 #7942 Skrevet tirsdag kl. 06:59 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Den er ikke helt positiv ennå, men hvis den neste testen blir svakere igjen hadde jeg vurdert denne som positiv, hvis du skjønner Den er sterk nok til at det tyder på eggløsning, men om man har kort peak er det vanskelig å få testet akkurat når den er 100% positiv. Anonymkode: 9c621...2ca Takk for svar ❤️ Her er de tre testene jeg har tatt, de to i går og den siste i dag tidlig. De stiger jo bittelitt men går jo veldig sakte😅 Anonymkode: 07ef0...5bf
HeleneHS Skrevet tirsdag kl. 07:21 #7943 Skrevet tirsdag kl. 07:21 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva tenker dere om denne? 😊 Anonymkode: 07ef0...5bf Negativ, men hvis du har korte topper ville jeg testet i gjen senere i dag.
Lehkor Skrevet torsdag kl. 22:57 #7944 Skrevet torsdag kl. 22:57 Hei! Nå er det lenge siden jeg har drevet med dette, så trenger litt hjelp her. Forrige syklus fikk jeg positiv el-test rundt da jeg forventet det. Jeg har litt varierende lengde på syklusene mine. Denne syklusen startet jeg kanskje litt sent med å teste etter eggløsning, for den ble nære positiv på første test på cd16, men den var da positiv på cd21 forrige syklus. Jeg har testet to ganger daglig hele uken, og vil vel kanskje si at den var positiv på cd16, og resten av testene har vært ganske svake. Har jeg hatt eggløsning, tror dere? Jeg hadde litt murringer og el-utflod søndag/mandag denne uken, altså rundt da jeg fikk positiv el-test. Men det er så mange dager tidligere enn sist. Trenger litt tips og hjelp her..
Lehkor Skrevet torsdag kl. 22:58 #7945 Skrevet torsdag kl. 22:58 (endret) . Endret torsdag kl. 23:08 av Lehkor Fant svar, trengte ikke kommentaren likevel.
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 23:05 #7946 Skrevet torsdag kl. 23:05 Lehkor skrev (5 minutter siden): Hei! Nå er det lenge siden jeg har drevet med dette, så trenger litt hjelp her. Forrige syklus fikk jeg positiv el-test rundt da jeg forventet det. Jeg har litt varierende lengde på syklusene mine. Denne syklusen startet jeg kanskje litt sent med å teste etter eggløsning, for den ble nære positiv på første test på cd16, men den var da positiv på cd21 forrige syklus. Jeg har testet to ganger daglig hele uken, og vil vel kanskje si at den var positiv på cd16, og resten av testene har vært ganske svake. Har jeg hatt eggløsning, tror dere? Jeg hadde litt murringer og el-utflod søndag/mandag denne uken, altså rundt da jeg fikk positiv el-test. Men det er så mange dager tidligere enn sist. Trenger litt tips og hjelp her.. Her fikk jeg lagt inn bilder ja. øverste testene er fra forrige syklus, startet å teste på cd16 begge gangene. Anonymkode: fcea0...d8b
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 07:28 #7947 Skrevet fredag kl. 07:28 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Her fikk jeg lagt inn bilder ja. øverste testene er fra forrige syklus, startet å teste på cd16 begge gangene. Anonymkode: fcea0...d8b Ja, basert på disse ville jeg tenkt at du hadde eggløsning tidligere enn vanlig Anonymkode: 9c621...2ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå