HeleneHS Skrevet 15. august #7841 Skrevet 15. august AnonymBruker skrev (8 timer siden): Anonymkode: 34624...57b Syns streken er ørlite lysere enn kontrollen, men hvis det er rfsu test, så ville jeg likevel tolket den som positiv. Uansett, fortsett å teste, hvis neste test er negativ, så tolk denne som positivt. Hvis enste er tydeligere positiv, så har du det 👍
AnonymBruker Skrevet 15. august #7842 Skrevet 15. august HeleneHS skrev (5 timer siden): Syns streken er ørlite lysere enn kontrollen, men hvis det er rfsu test, så ville jeg likevel tolket den som positiv. Uansett, fortsett å teste, hvis neste test er negativ, så tolk denne som positivt. Hvis enste er tydeligere positiv, så har du det 👍 Den var posetiv i går Anonymkode: 34624...57b
AnonymBruker Skrevet 15. august #7843 Skrevet 15. august Ny på dette, hva betyr dette? Anonymkode: 34624...57b
AnonymBruker Skrevet 17. august #7845 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (1 time siden): Er denne positiv? Anonymkode: c5ecd...388 ja Anonymkode: a0c5c...126
AnonymBruker Skrevet 17. august #7846 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (9 timer siden): ja Anonymkode: a0c5c...126 Fikk om ikke enda sterkere strek nå, så det er vel en topp nå ja Anonymkode: c5ecd...388 1
HeleneHS Skrevet 17. august #7847 Skrevet 17. august AnonymBruker skrev (13 timer siden): Er denne positiv? Anonymkode: c5ecd...388 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Fikk om ikke enda sterkere strek nå, så det er vel en topp nå ja Anonymkode: c5ecd...388 Jeg ville sagt den første er nesten positiv. Andre er tydelig positiv, ja!
AnonymBruker Skrevet 18. august #7848 Skrevet 18. august HeleneHS skrev (21 timer siden): Jeg ville sagt den første er nesten positiv. Andre er tydelig positiv, ja! Satser på det blir klaff! Fikk lagt inn aksjer senere samme kveld🏆 Anonymkode: c5ecd...388
AnonymBruker Skrevet 22. august #7849 Skrevet 22. august Tolker denne som positiv, men den er min første test noensinne! Så blir litt i tvil… hva tenker dere? Tatt kl. 10 på dag 11 i syklusen. Anonymkode: 0894f...b6d
Karmelia Skrevet 22. august #7850 Skrevet 22. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Tolker denne som positiv, men den er min første test noensinne! Så blir litt i tvil… hva tenker dere? Tatt kl. 10 på dag 11 i syklusen. Anonymkode: 0894f...b6d Synes den ser nesten positiv ut. Teststreken er ikke sterkere enn kontrollstreken. Men er veldig nært å være det, så hadde hoppet i høyet 🙂
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 11:14 #7851 Skrevet tirsdag kl 11:14 Er denne testen positiv til ikveld tror dere? Anonymkode: 3a9cf...023
HeleneHS Skrevet tirsdag kl 11:41 #7852 Skrevet tirsdag kl 11:41 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Er denne testen positiv til ikveld tror dere? Anonymkode: 3a9cf...023 Denne er fortsatt negativ. Kan gå fort at den blir positivt senere i dag, men også mulig at det ikke blir før i morgen - hvordan er det vanligvis for deg?
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 15:15 #7853 Skrevet tirsdag kl 15:15 HeleneHS skrev (3 timer siden): Denne er fortsatt negativ. Kan gå fort at den blir positivt senere i dag, men også mulig at det ikke blir før i morgen - hvordan er det vanligvis for deg? Fikk sterk positiv 2 timer etter😄 Den stjal fargen fra kontrollstreken🙈 Da blir det vel eggløsningen i morgen får jeg håpe Anonymkode: 3a9cf...023 1
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:02 #7854 Skrevet tirsdag kl 18:02 Når kan jeg forvente eggslipp nå? Når lønner det seg å ha samleie? Anonymkode: 3a9cf...023
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl 18:48 #7855 Skrevet tirsdag kl 18:48 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Når kan jeg forvente eggslipp nå? Når lønner det seg å ha samleie? Anonymkode: 3a9cf...023 Tenker at den er positiv ja 😊 Jeg pleier å teste ca to ganger daglig fra positiv til den er negativ igjen. Så regner jeg med eggløsning en dag etter peak, altså etter sterkeste test. Men har samleie minst annenhver dag i fruktbar periode, og anbefaler det til alle som har mulighet 😊 Anonymkode: abce6...d9c 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl 08:45 #7856 Skrevet onsdag kl 08:45 Hvorfor får jeg kjempepositiv test med Make sure, også er rfsu og normaltesten negativ? Hvilken test skal man liksom stole på? Anonymkode: 3a9cf...023
HeleneHS Skrevet onsdag kl 09:09 #7857 Skrevet onsdag kl 09:09 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hvorfor får jeg kjempepositiv test med Make sure, også er rfsu og normaltesten negativ? Hvilken test skal man liksom stole på? Anonymkode: 3a9cf...023 Jeg har aldri fått positiv test fra rfsu 🤷🏼♀️ tror dem er ikke veldig ømfintlige..
Amatariel Skrevet onsdag kl 12:18 #7858 Skrevet onsdag kl 12:18 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvorfor får jeg kjempepositiv test med Make sure, også er rfsu og normaltesten negativ? Hvilken test skal man liksom stole på? Anonymkode: 3a9cf...023 Ymse kvalitet på testene der ute, som reagerer forskjellig på ulik urinkonsentrasjon. Jeg vil sterkt anbefale å bruke Clearblue digitale EL-tester i tillegg. Det gjorde alltid jeg da jeg testet. Ikke hele syklusen, men når jeg fikk strimler som jeg var usikre på. Da dobbeltsjekket jeg alltid med CB, og fikk klart svar. På den måten lærte jeg hvilke tester som fungerte bra og ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå