AnonymBruker Skrevet 11. juni #7762 Skrevet 11. juni Hei Det første bildet er klart negativ. Det andre bildet er fra dagen etter. Er det ikke merkelig at testen ble såpass sterk på så kort tid? Jeg så for meg en mer gradvis økning. Er der trygt å anta at nr.2 er positiv? Ifølge appen så skal jeg ikke ha eggløsning før om 1 uke. Idag (test nr.2) er 12 dager etter første dag av mensen. Er det appen som er på bærtur? Anonymkode: 46f03...06e
HeleneHS Skrevet 11. juni #7763 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hei Det første bildet er klart negativ. Det andre bildet er fra dagen etter. Er det ikke merkelig at testen ble såpass sterk på så kort tid? Jeg så for meg en mer gradvis økning. Er der trygt å anta at nr.2 er positiv? Ifølge appen så skal jeg ikke ha eggløsning før om 1 uke. Idag (test nr.2) er 12 dager etter første dag av mensen. Er det appen som er på bærtur? Anonymkode: 46f03...06e Den er ikke helt positiv enda, men ganske vanlig at den plutselig blir sterkere ja. CD 12 er da ikke så uvanlig at stigningen starter, så ville trodd at appen din er på villspor.
AnonymBruker Skrevet 11. juni #7764 Skrevet 11. juni Hei! Tok for første gang EL test i dag, etter uttakk av spiral. 5 uker siden uttak og ingen mens enda. Ser denne er negativ, men kan det være at jeg har hatt eggløsning og at den nå synker?? Kan noen forklar meg litt om hvordan kurven pleier å være med slike tester? Anonymkode: 64ae6...c8d
HeleneHS Skrevet 11. juni #7765 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Hei! Tok for første gang EL test i dag, etter uttakk av spiral. 5 uker siden uttak og ingen mens enda. Ser denne er negativ, men kan det være at jeg har hatt eggløsning og at den nå synker?? Kan noen forklar meg litt om hvordan kurven pleier å være med slike tester? Anonymkode: 64ae6...c8d Veldig vanskelig å si med kun 1 test. Jeg ville trodd at dette er stigning av LH i forkant av EL, da testene i min erfaring blir ganske plutselig negative etter EL. Det beste er vel at du fortsetter å teste, så kan du se an utviklingen.
AnonymBruker Skrevet 11. juni #7766 Skrevet 11. juni Amra2023 skrev (På 30.5.2025 den 9.33): Siste er fra i dag morges? Har jeg hatt peak da? Den 8.22 så sterkest ut. Anonymkode: 706b1...f02 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni #7767 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hei Det første bildet er klart negativ. Det andre bildet er fra dagen etter. Er det ikke merkelig at testen ble såpass sterk på så kort tid? Jeg så for meg en mer gradvis økning. Er der trygt å anta at nr.2 er positiv? Ifølge appen så skal jeg ikke ha eggløsning før om 1 uke. Idag (test nr.2) er 12 dager etter første dag av mensen. Er det appen som er på bærtur? Anonymkode: 46f03...06e Ingen av disse er positive. Hvorfor ikke tempe? Mye bedre oversikt over kroppen da. Anonymkode: 706b1...f02
HeleneHS Skrevet 11. juni #7768 Skrevet 11. juni AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Ingen av disse er positive. Hvorfor ikke tempe? Mye bedre oversikt over kroppen da. Anonymkode: 706b1...f02 Temping gir kun indikasjon at EL allerede har skjedd - EL tester blir positive FØR EL, slik at man kan legge inn aksjer til riktig tid. Jeg sier ikke at det er noe galt med temping og slim observasjoner, mener bare at man må velge den blandingen av ting som man selv føler seg mest komfortabel med og som passer sin egen kropp og behov.
AnonymBruker Skrevet 13. juni #7769 Skrevet 13. juni Bruker clearblue digital eggløsningstest. Den er nå positiv andre dag på rad. Betyr det at EL mest sannsynlig ikke har skjedd, men at kroppen forbereder seg på det, eller kan det ha skjedd i går, likevel? Anonymkode: bb71b...da0
Karmelia Skrevet 16. juni #7771 Skrevet 16. juni AnonymBruker skrev (På 14.6.2025 den 9.44): Postitiv? Anonymkode: 6c129...539 Synes den er bittelitt svakere enn kontrollstreken, men vil tro at den var på topp kort tid etter.
AnonymBruker Skrevet 17. juni #7772 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (På 11.6.2025 den 9.25): Hei Det første bildet er klart negativ. Det andre bildet er fra dagen etter. Er det ikke merkelig at testen ble såpass sterk på så kort tid? Jeg så for meg en mer gradvis økning. Er der trygt å anta at nr.2 er positiv? Ifølge appen så skal jeg ikke ha eggløsning før om 1 uke. Idag (test nr.2) er 12 dager etter første dag av mensen. Er det appen som er på bærtur? Anonymkode: 46f03...06e Er det virkelig slik at ingen av disse testene over er positive? Den ble aldri mørkere enn det nederste bildet, alle jeg tok etter ble bare lysere i fargen. Nå ble jeg veldig forvirret og trenger hjelp fra dere erfarne damer. Desperat også. Hva skal jeg gjøre? Tester jeg feil? Nederste bildet er tatt NU...altså dagen jeg SKAL ha eggløsning ifølge appen. Kjenner meg helt dum på dette nå! Anonymkode: 46f03...06e
Karmelia Skrevet 17. juni #7773 Skrevet 17. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er det virkelig slik at ingen av disse testene over er positive? Den ble aldri mørkere enn det nederste bildet, alle jeg tok etter ble bare lysere i fargen. Nå ble jeg veldig forvirret og trenger hjelp fra dere erfarne damer. Desperat også. Hva skal jeg gjøre? Tester jeg feil? Nederste bildet er tatt NU...altså dagen jeg SKAL ha eggløsning ifølge appen. Kjenner meg helt dum på dette nå! Anonymkode: 46f03...06e Ingen av dem viser klar topp nei. Det kan hende topp skjedde mellom de to som var sterkest. Det er ikke alltid toppen plukkes opp av testene. Noen kvinnerhar korte topper som går fort ned igjen. Er litt vanskelig å si sikkert. Håper toppen din var mellom dem 😊
AnonymBruker Skrevet 17. juni #7774 Skrevet 17. juni Karmelia skrev (3 timer siden): Ingen av dem viser klar topp nei. Det kan hende topp skjedde mellom de to som var sterkest. Det er ikke alltid toppen plukkes opp av testene. Noen kvinnerhar korte topper som går fort ned igjen. Er litt vanskelig å si sikkert. Håper toppen din var mellom dem 😊 Tok en test om dag..hver dag? Ikke med morgenurin. Burde jeg bruke digitale tester? Anonymkode: 46f03...06e
AnonymBruker Skrevet 22. juni #7775 Skrevet 22. juni Jeg vet denne er negativ, men det er klart en stigning og eggløsning er snart ifølge min kalender, men jeg har nå 2 tester igjen og må disponere dem smart og hensiktsmessig 🤣 Så hva tror vi? En test til i kveld, eller satse på morgendagen og muligens dagen etter? Anonymkode: 66925...f1c
AnonymBruker Skrevet 8. juli #7776 Skrevet 8. juli Hva tenker dere om denne?🥰 Positiv? Anonymkode: 6c783...594
Fizzypo Skrevet 8. juli #7777 Skrevet 8. juli AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hva tenker dere om denne?🥰 Positiv? Anonymkode: 6c783...594 Nesten. Vil tro den er positiv imorgen, kanskje allerede ikveld. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juli #7778 Skrevet 9. juli Fizzypo skrev (På 8.7.2025 den 13.51): Nesten. Vil tro den er positiv imorgen, kanskje allerede ikveld. Kan se ut som det stemte gitt😅 Anonymkode: 6c783...594 2
HeleneHS Skrevet 10. juli #7779 Skrevet 10. juli AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kan se ut som det stemte gitt😅 Anonymkode: 6c783...594 Den er tydelig positiv, ja!
Karmelia Skrevet 11. juli #7780 Skrevet 11. juli AnonymBruker skrev (På 17.6.2025 den 17.16): Tok en test om dag..hver dag? Ikke med morgenurin. Burde jeg bruke digitale tester? Anonymkode: 46f03...06e Beklager sent svar. Det er lurt å teste flere ganger om dagen. 2-3 ganger. Gjerne type kl 10 og 16 om du tester 2 ganger. Også eventuelt en senere den dagen. Grunnen til dette er at noen har kort topp. Dvs at nivåene stiger og synker veldig raskt 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå