Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er denne positiv eller snart positiv? Og hvorfor viser premom to forskjellige resultater? Bildet er tatt ca 6-7 min etter test. IMG_8777.thumb.jpeg.5422aeb2a9b216794b171ed2a887ef98.jpegIMG_8778.thumb.png.b73b15dd699c706670bafb1680fa7af7.png

AnonymBruker
Skrevet
Amra2023 skrev (11 timer siden):

Hei! Er denne positiv eller snart positiv? Og hvorfor viser premom to forskjellige resultater? Bildet er tatt ca 6-7 min etter test. IMG_8777.thumb.jpeg.5422aeb2a9b216794b171ed2a887ef98.jpegIMG_8778.thumb.png.b73b15dd699c706670bafb1680fa7af7.png

Enig at det er vanskelig, ville tolket som positivt enn så lenge, men testet videre i morgen. 

Anonymkode: 7bebf...e4e

Skrevet (endret)

IMG_8790.thumb.png.11c202c5ae265c857bb7c017b3c6f65e.pngSiste er fra i dag morges? Har jeg hatt peak da?

Endret av Amra2023
AnonymBruker
Skrevet

Burde jeg ta flere tester idag eller kan jeg vente til morgen? Tenker liksom at denne snart bør være positiv..? Eller?🤔

IMG_7740.jpeg

Anonymkode: 0baa1...80e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Burde jeg ta flere tester idag eller kan jeg vente til morgen? Tenker liksom at denne snart bør være positiv..? Eller?🤔

IMG_7740.jpeg

Ville testet ikveld, tipper den er positiv da

Anonymkode: 7a2db...ce4

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Aaah, håpa den skulle være helt på topp nå på kvelden!! Er det noe vits å teste enda en gang i kveld for å ikke misse den, eller ville dere testet i morgen tidlig?

første bilde er tatt etter 4-5 min, men syns ikke fargen trakk helt igjennom så siste bilde er etter en halvtime..

har også flere symptomer på eggløsning nå i kveld. Håper den er snart!🤞🏼

IMG_7747.jpeg

IMG_7749.jpeg

AnonymBruker
Skrevet
Amra2023 skrev (12 timer siden):

IMG_8790.thumb.png.11c202c5ae265c857bb7c017b3c6f65e.pngSiste er fra i dag morges? Har jeg hatt peak da?

Da var nok den fra i går så positiv som det blir for deg 👍

Anonymkode: 7bebf...e4e

AnonymBruker
Skrevet

Meg med nesten-positive tester igår ettermiddag/kveld. 
I dag var den mye svakere igjen og jeg blir litt redd jeg ikke har eggløsning? 

Hadde hodepine, oppblåst og murring igår kveld, men vet jo ikke om det betyr eggløsning. 
Burde jeg fortsatt teste videre eller er det like greit å droppe det og vente på mensen? Nå nærmer det seg uansett forventet mens, så kommer el så er uansett lutealfasen defekt. 

IMG_7777.jpeg

IMG_7778.jpeg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.5.2025 den 9.05):

Meg med nesten-positive tester igår ettermiddag/kveld. 
I dag var den mye svakere igjen og jeg blir litt redd jeg ikke har eggløsning? 

Hadde hodepine, oppblåst og murring igår kveld, men vet jo ikke om det betyr eggløsning. 
Burde jeg fortsatt teste videre eller er det like greit å droppe det og vente på mensen? Nå nærmer det seg uansett forventet mens, så kommer el så er uansett lutealfasen defekt. 

IMG_7777.jpeg

IMG_7778.jpeg

Hva er det du snakker om? Du hadde jo en helt tydelig positiv eggløsningstest i går? Trodde du den var negativ?

Det vil si at eggløsningen antakelig skjer nå. Så dere burde hatt sex både i går, i dag og helst i morgen også for å sikre. 

Anonymkode: 34e39...6d5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hva er det du snakker om? Du hadde jo en helt tydelig positiv eggløsningstest i går? Trodde du den var negativ?

Det vil si at eggløsningen antakelig skjer nå. Så dere burde hatt sex både i går, i dag og helst i morgen også for å sikre. 

Ja fordi den var bittelitt svakere enn kontrollstreken, mens etter en halvtime når all fargen var trukket helt inn, da var den tydelig positiv. Men da etter fristen.. så ifølge appen her så er jo ikke den positiv? 

har forøvrig hatt sex annenhver dag i disse dagene siden jeg bare blir usikker. Men tenkte siden testene er negative igjen nå at jeg bare misset toppen kanskje? Aner ikke🙈

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja fordi den var bittelitt svakere enn kontrollstreken, mens etter en halvtime når all fargen var trukket helt inn, da var den tydelig positiv. Men da etter fristen.. så ifølge appen her så er jo ikke den positiv? 

har forøvrig hatt sex annenhver dag i disse dagene siden jeg bare blir usikker. Men tenkte siden testene er negative igjen nå at jeg bare misset toppen kanskje? Aner ikke🙈

Jeg tror at du med all sannsynlighet har hatt eggløsning ja. For det er det som er normalen, at eggløsning kommer hver måned. Du misset bare toppen, som du sier. Jeg har nesten aldri fått tydelig positiv eggløsningstest, men sitter her gravid i uke 25 nå likevel. Den appen ville jeg ikke lagt så mye vekt på, den sier mye rart.

• Hjerte 1
Skrevet

Er denne positiv eller nesten positiv? Test fra Normal 

IMG_5031.png

AnonymBruker
Skrevet

Hei 

Det første bildet er klart negativ. Det andre bildet er fra dagen etter. Er det ikke merkelig at testen ble såpass sterk på så kort tid? Jeg så for meg en mer gradvis økning. Er der trygt å anta at nr.2 er positiv? 

Ifølge appen så skal jeg ikke ha eggløsning før om 1 uke.  Idag (test nr.2) er 12 dager etter første dag av mensen. Er det appen som er på bærtur? 

20250610_085509.jpg

20250611_092157.jpg

Anonymkode: 46f03...06e

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hei 

Det første bildet er klart negativ. Det andre bildet er fra dagen etter. Er det ikke merkelig at testen ble såpass sterk på så kort tid? Jeg så for meg en mer gradvis økning. Er der trygt å anta at nr.2 er positiv? 

Ifølge appen så skal jeg ikke ha eggløsning før om 1 uke.  Idag (test nr.2) er 12 dager etter første dag av mensen. Er det appen som er på bærtur? 

20250610_085509.jpg

20250611_092157.jpg

Den er ikke helt positiv enda, men ganske vanlig at den plutselig blir sterkere ja. CD 12 er da ikke så uvanlig at stigningen starter, så ville trodd at appen din er på villspor.

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei! Tok for første gang EL test i dag, etter uttakk av spiral. 5 uker siden uttak og ingen mens enda. Ser denne er negativ, men kan det være at jeg har hatt eggløsning og at den nå synker?? Kan noen forklar meg litt om hvordan kurven pleier å være med slike tester?

IMG_1832.jpeg

Anonymkode: 64ae6...c8d

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Hei! Tok for første gang EL test i dag, etter uttakk av spiral. 5 uker siden uttak og ingen mens enda. Ser denne er negativ, men kan det være at jeg har hatt eggløsning og at den nå synker?? Kan noen forklar meg litt om hvordan kurven pleier å være med slike tester?

IMG_1832.jpeg

Anonymkode: 64ae6...c8d

Veldig vanskelig å si med kun 1 test. Jeg ville trodd at dette er stigning av LH i forkant av EL, da testene i min erfaring blir ganske plutselig negative etter EL. Det beste er vel at du fortsetter å teste, så kan du se an utviklingen. 

AnonymBruker
Skrevet
Amra2023 skrev (På 30.5.2025 den 9.33):

Den 8.22 så sterkest ut.

Anonymkode: 706b1...f02

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hei 

20250610_085509.jpg

20250611_092157.jpg

Ingen av disse er positive.

Hvorfor ikke tempe? Mye bedre oversikt over kroppen da.

Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Ingen av disse er positive.

Hvorfor ikke tempe? Mye bedre oversikt over kroppen da.

Temping gir kun indikasjon at EL allerede har skjedd - EL tester blir positive FØR EL, slik at man kan legge inn aksjer til riktig tid. Jeg sier ikke at det er noe galt med temping og slim observasjoner, mener bare at man må velge den blandingen av ting som man selv føler seg mest komfortabel med og som passer sin egen kropp og behov.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...