AnonymBruker Skrevet 17. mai #7741 Skrevet 17. mai Er ikke vant til makesure sine tester, alltid brukt babyplan. Men denne syklusen er eggløsningen halvannen uke forsinket, så måtte kjøpe nye tester på butikk. Er denne positiv? Den ble slik når det var gått 4-5 min (da ble også bilde tatt). Vet man sier den er gyldig de første fem minuttene men når jeg har hatt EL med babyplan blir de veldig positiv med engang. Denne var negativ (men sterk) og så ble den gradvis minutt for minutt positiv. Hva tenker dere? Anonymkode: 7a2db...ce4
Summer00 Skrevet 27. mai #7742 Skrevet 27. mai Er dette en positiv eggløsningstest? Eller mangler det litt på streken til venstre, for at den skal bli helt positiv?☺️
AnonymBruker Skrevet 28. mai #7744 Skrevet 28. mai Hvor mange ganger må folk fortelle deg at du skal bruke samletråden? Ingen gidder å svare når du ikke gidder å gjøre som oss andre. Anonymkode: b946f...10e
HeleneHS Skrevet 28. mai #7745 Skrevet 28. mai Summer00 skrev (12 timer siden): Positiv eggløsningstest? ☺️ For svak til å være positiv, men tar nok ikke lang tid.
AnonymBruker Skrevet 29. mai #7746 Skrevet 29. mai Dere som er erfarne med testing.. betyr det at vi nærmer oss eggløsning når testene begynner å bli sterkere? Fortsatt for svak, men er sterkere idag enn den har vært tidligere. Anonymkode: 0baa1...80e
HeleneHS Skrevet 29. mai #7747 Skrevet 29. mai AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dere som er erfarne med testing.. betyr det at vi nærmer oss eggløsning når testene begynner å bli sterkere? Fortsatt for svak, men er sterkere idag enn den har vært tidligere. Anonymkode: 0baa1...80e Har aldri fått positiv utslag på rfsu sine, selv ikke da jeg hadde positive tester fra babyplan (testet på samme urin). Ville lagt inn aksjer hvis jeg var deg!
AnonymBruker Skrevet 29. mai #7748 Skrevet 29. mai HeleneHS skrev (12 minutter siden): Har aldri fått positiv utslag på rfsu sine, selv ikke da jeg hadde positive tester fra babyplan (testet på samme urin). Ville lagt inn aksjer hvis jeg var deg! Dette er makesure🫣 men jeg har ikke så mye erfaring.. syns det tar veldig lang tid før fargen trekker skikkelig igjennom. Men nå har testene vært ca sånn der igår og idag, og de har vært mye svakere i forkant.. Håper det er eggløsning på vei iallefall. Legger inn aksjer i dagene fremover i alle fall😃 Anonymkode: 0baa1...80e
Amra2023 Skrevet 29. mai #7749 Skrevet 29. mai Hei! Er denne positiv eller snart positiv? Og hvorfor viser premom to forskjellige resultater? Bildet er tatt ca 6-7 min etter test.
AnonymBruker Skrevet 30. mai #7750 Skrevet 30. mai Amra2023 skrev (11 timer siden): Hei! Er denne positiv eller snart positiv? Og hvorfor viser premom to forskjellige resultater? Bildet er tatt ca 6-7 min etter test. Enig at det er vanskelig, ville tolket som positivt enn så lenge, men testet videre i morgen. Anonymkode: 7bebf...e4e
Amra2023 Skrevet 30. mai #7751 Skrevet 30. mai (endret) Siste er fra i dag morges? Har jeg hatt peak da? Endret 30. mai av Amra2023
AnonymBruker Skrevet 30. mai #7752 Skrevet 30. mai Burde jeg ta flere tester idag eller kan jeg vente til morgen? Tenker liksom at denne snart bør være positiv..? Eller?🤔 Anonymkode: 0baa1...80e
AnonymBruker Skrevet 30. mai #7753 Skrevet 30. mai AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Burde jeg ta flere tester idag eller kan jeg vente til morgen? Tenker liksom at denne snart bør være positiv..? Eller?🤔 Anonymkode: 0baa1...80e Ville testet ikveld, tipper den er positiv da Anonymkode: 7a2db...ce4 1 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai #7754 Skrevet 30. mai Aaah, håpa den skulle være helt på topp nå på kvelden!! Er det noe vits å teste enda en gang i kveld for å ikke misse den, eller ville dere testet i morgen tidlig? første bilde er tatt etter 4-5 min, men syns ikke fargen trakk helt igjennom så siste bilde er etter en halvtime.. har også flere symptomer på eggløsning nå i kveld. Håper den er snart!🤞🏼 Anonymkode: 0baa1...80e
AnonymBruker Skrevet 30. mai #7755 Skrevet 30. mai Amra2023 skrev (12 timer siden): Siste er fra i dag morges? Har jeg hatt peak da? Da var nok den fra i går så positiv som det blir for deg 👍 Anonymkode: 7bebf...e4e
AnonymBruker Skrevet 31. mai #7756 Skrevet 31. mai Meg med nesten-positive tester igår ettermiddag/kveld. I dag var den mye svakere igjen og jeg blir litt redd jeg ikke har eggløsning? Hadde hodepine, oppblåst og murring igår kveld, men vet jo ikke om det betyr eggløsning. Burde jeg fortsatt teste videre eller er det like greit å droppe det og vente på mensen? Nå nærmer det seg uansett forventet mens, så kommer el så er uansett lutealfasen defekt. Anonymkode: 0baa1...80e
AnonymBruker Skrevet 1. juni #7757 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (På 31.5.2025 den 9.05): Meg med nesten-positive tester igår ettermiddag/kveld. I dag var den mye svakere igjen og jeg blir litt redd jeg ikke har eggløsning? Hadde hodepine, oppblåst og murring igår kveld, men vet jo ikke om det betyr eggløsning. Burde jeg fortsatt teste videre eller er det like greit å droppe det og vente på mensen? Nå nærmer det seg uansett forventet mens, så kommer el så er uansett lutealfasen defekt. Anonymkode: 0baa1...80e Hva er det du snakker om? Du hadde jo en helt tydelig positiv eggløsningstest i går? Trodde du den var negativ? Det vil si at eggløsningen antakelig skjer nå. Så dere burde hatt sex både i går, i dag og helst i morgen også for å sikre. Anonymkode: 34e39...6d5
AnonymBruker Skrevet 1. juni #7758 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva er det du snakker om? Du hadde jo en helt tydelig positiv eggløsningstest i går? Trodde du den var negativ? Det vil si at eggløsningen antakelig skjer nå. Så dere burde hatt sex både i går, i dag og helst i morgen også for å sikre. Anonymkode: 34e39...6d5 Ja fordi den var bittelitt svakere enn kontrollstreken, mens etter en halvtime når all fargen var trukket helt inn, da var den tydelig positiv. Men da etter fristen.. så ifølge appen her så er jo ikke den positiv? har forøvrig hatt sex annenhver dag i disse dagene siden jeg bare blir usikker. Men tenkte siden testene er negative igjen nå at jeg bare misset toppen kanskje? Aner ikke🙈 Anonymkode: 0baa1...80e
AnonymBruker Skrevet 1. juni #7759 Skrevet 1. juni AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja fordi den var bittelitt svakere enn kontrollstreken, mens etter en halvtime når all fargen var trukket helt inn, da var den tydelig positiv. Men da etter fristen.. så ifølge appen her så er jo ikke den positiv? har forøvrig hatt sex annenhver dag i disse dagene siden jeg bare blir usikker. Men tenkte siden testene er negative igjen nå at jeg bare misset toppen kanskje? Aner ikke🙈 Anonymkode: 0baa1...80e Jeg tror at du med all sannsynlighet har hatt eggløsning ja. For det er det som er normalen, at eggløsning kommer hver måned. Du misset bare toppen, som du sier. Jeg har nesten aldri fått tydelig positiv eggløsningstest, men sitter her gravid i uke 25 nå likevel. Den appen ville jeg ikke lagt så mye vekt på, den sier mye rart. Anonymkode: 34e39...6d5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå