Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Er dere enige i at denne er positiv? Tok ut spiralen for knappe 2 uker siden 

IMG_8361.jpeg

Anonymkode: 64fa4...5db

Ja, veldig positiv! ☺️

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Er dere enige i at denne er positiv? Tok ut spiralen for knappe 2 uker siden 

IMG_8361.jpeg

Positiv, ja.

Anonymkode: 7bebf...e4e

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Meg igjen som la ut den positive testen i morges. Tok ny test i ettermiddag som var blitt negativ. Noen som vet om egget har sluppet da? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Meg igjen som la ut den positive testen i morges. Tok ny test i ettermiddag som var blitt negativ. Noen som vet om egget har sluppet da? 

EL skjer vanligvis 24-48timer ETTER positiv test, så jeg vil anta at det ikke har skjedd just nå enda. Men det er selvfølgelig mulig. Husk at egget også overlever og kan la seg befrukte i ca 24timer. Så hvis du skal bli gravid er det ikke for sent å legg inn aksjer! 

Anonymkode: 7bebf...e4e

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei! 
Er denne positiv? 🌸

IMG_4682.jpeg

Anonymkode: 6c783...594

Skrevet (endret)

F

Endret av Summer00
Skrevet (endret)

Jeg er 6 dpo (6 dager etter eggløsning) i dag, og fikk en så sterk eggløsningstest nettopp. Pleier vanligvis og være mye svakere enn det når det er  "utenom eggløsningstid" 🤞☺️
Hva kan dette bety? Eggløsningen nærmer seg jo ikke nå, når jeg hadde den for 6 dager siden..

Kan dette bety at HCG-nivået har begynt å komme og at jeg er blitt gravid? 🤞 Vet at en tidlig graviditetstest ikke slår ut helt enda! Men har hørt at en eggløsningstest kan slå ut før en graviditetstest hvis HCG-nivået har begynt å komme!🤞 

IMG_9140.jpeg

Endret av Summer00
Skrevet (endret)

Jeg er 6 dpo (6 dager etter eggløsning) i dag, og fikk en så sterk eggløsningstest nettopp. Pleier vanligvis og være mye svakere enn det når det er  "utenom eggløsningstid" 🤞☺️
Hva kan dette bety? Eggløsningen nærmer seg jo ikke nå, når jeg hadde den for 6 dager siden..

Kan dette bety at HCG-nivået har begynt å komme og at jeg er blitt gravid? 🤞 Vet at en tidlig graviditetstest ikke slår ut helt enda! Men har hørt at en eggløsningstest kan slå ut før en graviditetstest hvis HCG-nivået har begynt å komme!🤞 

IMG_9140.jpeg

Endret av Summer00
Skrevet

Nei. 6 dpo er for tidlig å få positive tester. Om du skulle vært gravid nå ville du fått positive gravid test. 

Så dette er at lh hormon kan gå opp og ned etter eggløsning også..og før

Skrevet
Summer00 skrev (2 timer siden):

Jeg er 6 dpo (6 dager etter eggløsning) i dag, og fikk en så sterk eggløsningstest nettopp. Pleier vanligvis og være mye svakere enn det når det er  "utenom eggløsningstid" 🤞☺️

Kan dette bety at HCG-nivået har begynt å komme og at jeg er blitt gravid? 🤞 Vet at en tidlig graviditetstest ikke slår ut helt enda! Men har hørt at en eggløsningstest kan slå ut før en graviditetstest hvis HCG-nivået har begynt å komme!🤞 

IMG_9140.jpeg

Nei. 6 dpo er for tidlig å få positive tester. Om du skulle vært gravid nå ville du fått positive gravid test. 

Så dette er at lh hormon kan gå opp og ned etter eggløsning også..og før

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke dette, trodde jeg skulle ha eggløsning i dag, har tatt tre tester og siste ble svikere, kan jeg ha misset den eller har den ikke kommet?

IMG_3709.png

Anonymkode: 9532a...237

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Skjønner ikke dette, trodde jeg skulle ha eggløsning i dag, har tatt tre tester og siste ble svikere, kan jeg ha misset den eller har den ikke kommet?

IMG_3709.png

Anonymkode: 9532a...237

Det kan jo hende du misset den ja - jeg tok eggløsningstester denne mnd for å tracke siden jeg tok ut spiralen i april, og hadde jeg ikke testet så hyppig så hadde jeg misset toppen min. Jeg fikk knallpositiv test  i 0830 på morgenen, og så testet jeg igjen noen få timer senere, og da var den blitt svakere, så jeg må ha hatt veldig kort LH topp.

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke vant til makesure sine tester, alltid brukt babyplan. Men denne syklusen er eggløsningen halvannen uke forsinket, så måtte kjøpe nye tester på butikk. Er denne positiv? Den ble slik når det var gått 4-5 min (da ble også bilde tatt). Vet man sier den er gyldig de første fem minuttene men når jeg har hatt EL med babyplan blir de veldig positiv med engang. Denne var negativ (men sterk) og så ble den gradvis minutt for minutt positiv. Hva tenker dere?

IMG_2628.jpeg

IMG_2627.jpeg

Anonymkode: 7a2db...ce4

• 2 uker senere...
Skrevet

Er dette en positiv eggløsningstest? Eller mangler det litt på streken til venstre, for at den skal bli helt positiv?☺️

IMG_9999.jpeg

Skrevet

Positiv eggløsningstest? ☺️ 

IMG_9999.jpeg

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange ganger må folk fortelle deg at du skal bruke samletråden? Ingen gidder å svare når du ikke gidder å gjøre som oss andre.

Anonymkode: b946f...10e

Skrevet
Summer00 skrev (12 timer siden):

Positiv eggløsningstest? ☺️ 

IMG_9999.jpeg

For svak til å være positiv, men tar nok ikke lang tid.

AnonymBruker
Skrevet

Dere som er erfarne med testing.. betyr det at vi nærmer oss eggløsning når testene begynner å bli sterkere? Fortsatt for svak, men er sterkere idag enn den har vært tidligere.

IMG_7718.jpeg

Anonymkode: 0baa1...80e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dere som er erfarne med testing.. betyr det at vi nærmer oss eggløsning når testene begynner å bli sterkere? Fortsatt for svak, men er sterkere idag enn den har vært tidligere.

IMG_7718.jpeg

Har aldri fått positiv utslag på rfsu sine, selv ikke da jeg hadde positive tester fra babyplan (testet på samme urin). Ville lagt inn aksjer hvis jeg var deg!

AnonymBruker
Skrevet
HeleneHS skrev (12 minutter siden):

Har aldri fått positiv utslag på rfsu sine, selv ikke da jeg hadde positive tester fra babyplan (testet på samme urin). Ville lagt inn aksjer hvis jeg var deg!

Dette er makesure🫣 men jeg har ikke så mye erfaring.. syns det tar veldig lang tid før fargen trekker skikkelig igjennom. Men nå har testene vært ca sånn der igår og idag, og de har vært mye svakere i forkant.. Håper det er eggløsning på vei iallefall. Legger inn aksjer i dagene fremover i alle fall😃

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...