Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Alle disse er veldig negative, fortsett å test 

Anonymkode: 52096...41e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Må nok vente litt til da begge testene slår positiv ut så lenge det er hcg igjen. Tok ni uker hos meg…

Anonymkode: 8f175...18b

AnonymBruker
Skrevet
Summer00 skrev (17 timer siden):

Øverste test tatt i dag morges kl 7.

Nederste test tatt i dag kl 13:30.

Ser den nederste eggløsningstesten positiv ut?🥹🥹

IMG_8733.jpeg

Ja

Anonymkode: bee08...0b8

AnonymBruker
Skrevet
Summer00 skrev (19 timer siden):

Øverste test tatt i dag morges kl 7.

Nederste test tatt i dag kl 13:30.

Ser den nederste eggløsningstesten positiv ut?🥹🥹

IMG_8733.jpeg

Nei, ikke helt, men du testet kanskje enda en gang på kvelden som ble positivt? Eller i dag?

Anonymkode: 7bebf...e4e

AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har nylig tatt en test for å sjekke hvordan eggløsningen ligger an. Men uten erfaring sa ikke dette meg noe. Er det noen som kan hjelpe meg forstå litt av denne testen? 🙂 er denne testen positiv og vi kan nå prøve bli gravide, eller er den enda negativ? Hvordan ville dere gjort det ut fra dette i så fall? 🙂 

IMG_6642.jpeg

Anonymkode: dd3e4...373

Skrevet

Negativt. Hvor lang er syklusen din?

AnonymBruker
Skrevet

Den er ikke positiv før teststreken er like sterk som den andre.

Anonymkode: fd416...36b

AnonymBruker
Skrevet

Er dere enige i at denne er positiv? Tok ut spiralen for knappe 2 uker siden 

IMG_8361.jpeg

Anonymkode: 64fa4...5db

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

IMG_8361.jpeg

Ja, veldig positiv! ☺️

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

IMG_8361.jpeg

Positiv, ja.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Meg igjen som la ut den positive testen i morges. Tok ny test i ettermiddag som var blitt negativ. Noen som vet om egget har sluppet da? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Meg igjen som la ut den positive testen i morges. Tok ny test i ettermiddag som var blitt negativ. Noen som vet om egget har sluppet da? 

EL skjer vanligvis 24-48timer ETTER positiv test, så jeg vil anta at det ikke har skjedd just nå enda. Men det er selvfølgelig mulig. Husk at egget også overlever og kan la seg befrukte i ca 24timer. Så hvis du skal bli gravid er det ikke for sent å legg inn aksjer! 

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei! 
Er denne positiv? 🌸

IMG_4682.jpeg

Anonymkode: 6c783...594

Skrevet (endret)

F

Endret av Summer00
Skrevet (endret)

Jeg er 6 dpo (6 dager etter eggløsning) i dag, og fikk en så sterk eggløsningstest nettopp. Pleier vanligvis og være mye svakere enn det når det er  "utenom eggløsningstid" 🤞☺️
Hva kan dette bety? Eggløsningen nærmer seg jo ikke nå, når jeg hadde den for 6 dager siden..

Kan dette bety at HCG-nivået har begynt å komme og at jeg er blitt gravid? 🤞 Vet at en tidlig graviditetstest ikke slår ut helt enda! Men har hørt at en eggløsningstest kan slå ut før en graviditetstest hvis HCG-nivået har begynt å komme!🤞 

IMG_9140.jpeg

Endret av Summer00
Skrevet (endret)

Jeg er 6 dpo (6 dager etter eggløsning) i dag, og fikk en så sterk eggløsningstest nettopp. Pleier vanligvis og være mye svakere enn det når det er  "utenom eggløsningstid" 🤞☺️
Hva kan dette bety? Eggløsningen nærmer seg jo ikke nå, når jeg hadde den for 6 dager siden..

Kan dette bety at HCG-nivået har begynt å komme og at jeg er blitt gravid? 🤞 Vet at en tidlig graviditetstest ikke slår ut helt enda! Men har hørt at en eggløsningstest kan slå ut før en graviditetstest hvis HCG-nivået har begynt å komme!🤞 

IMG_9140.jpeg

Endret av Summer00
Skrevet

Nei. 6 dpo er for tidlig å få positive tester. Om du skulle vært gravid nå ville du fått positive gravid test. 

Så dette er at lh hormon kan gå opp og ned etter eggløsning også..og før

Skrevet
Summer00 skrev (2 timer siden):

Jeg er 6 dpo (6 dager etter eggløsning) i dag, og fikk en så sterk eggløsningstest nettopp. Pleier vanligvis og være mye svakere enn det når det er  "utenom eggløsningstid" 🤞☺️

Kan dette bety at HCG-nivået har begynt å komme og at jeg er blitt gravid? 🤞 Vet at en tidlig graviditetstest ikke slår ut helt enda! Men har hørt at en eggløsningstest kan slå ut før en graviditetstest hvis HCG-nivået har begynt å komme!🤞 

IMG_9140.jpeg

Nei. 6 dpo er for tidlig å få positive tester. Om du skulle vært gravid nå ville du fått positive gravid test. 

Så dette er at lh hormon kan gå opp og ned etter eggløsning også..og før

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke dette, trodde jeg skulle ha eggløsning i dag, har tatt tre tester og siste ble svikere, kan jeg ha misset den eller har den ikke kommet?

IMG_3709.png

Anonymkode: 9532a...237

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Skjønner ikke dette, trodde jeg skulle ha eggløsning i dag, har tatt tre tester og siste ble svikere, kan jeg ha misset den eller har den ikke kommet?

IMG_3709.png

Anonymkode: 9532a...237

Det kan jo hende du misset den ja - jeg tok eggløsningstester denne mnd for å tracke siden jeg tok ut spiralen i april, og hadde jeg ikke testet så hyppig så hadde jeg misset toppen min. Jeg fikk knallpositiv test  i 0830 på morgenen, og så testet jeg igjen noen få timer senere, og da var den blitt svakere, så jeg må ha hatt veldig kort LH topp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...