Gå til innhold

Samletråd for tolking av eggløsningstester

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Hvilken app bruker dere til å logge eggløsningstestene deres? 😊 ser ut som at dere har så fin oversikt/liste med utviklingen på testene deres. 

Anonymkode: 8229c...402

Bruker premom😊

Anonymkode: 59562...ecc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Bruker premom😊

Anonymkode: 59562...ecc

Takk! 😄

Anonymkode: 8229c...402

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Hvor lenge venter dere før dere legger inn testen i premom? Jeg tok en test i dag ettermiddag og la den i premom noen minutter senere. Den viste 0,26. Siden jeg hadde tatt vare på testen så la jeg den i premom igjen og nå viser den 0,69. Første gang jeg bruker appen så er litt usikker. Bruker make sure sine tester.

Endret av Amra2023
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amra2023 skrev (1 time siden):

Ikke helt enda tenker jeg. Streken bør være enda sterkere. 

Nei denne ville jeg definitivt tolket som positiv 

Anonymkode: 34e39...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Nei denne ville jeg definitivt tolket som positiv 

Dette er dagens på morgenurin. Denne er mye sterkere. Denne kan vel vertfall tenkes som positiv? Skal jeg tenke at gårsdagens er første positive, eller dagens? Min samboer er syk. Vi hadde samleie igår, vet ikke om vi klarer idag...😪

Snapchat-981817214.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver95 skrev (4 timer siden):

Dette er dagens på morgenurin. Denne er mye sterkere. Denne kan vel vertfall tenkes som positiv? Skal jeg tenke at gårsdagens er første positive, eller dagens? Min samboer er syk. Vi hadde samleie igår, vet ikke om vi klarer idag...😪

Snapchat-981817214.jpg

Oi, nå var den sterkere ja. Jeg ville tolket begge som positive, og tenker at dere timet det veldig bra om dere hadde samleie i går. Jeg tror absolutt det er nok. Men om dere får til noe i dag og evt i morgen også ville nok ikke skadet da. Skjønner jo det er vanskelig med sykdom. Men de sier jo at det beste er å ha sex i dagene før eggløsning. Men sikkert også på selve eggløsningsdagen.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er vel positiv? 1,19 på Premom. Virker til at premom vil jeg skal fortsette å teste for å finne peak? Men det er vel ikke nødvendig?

IMG_2792.jpeg

Endret av prompelompe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

prompelompe skrev (8 timer siden):

Denne er vel positiv? 1,19 på Premom. Virker til at premom vil jeg skal fortsette å teste for å finne peak? Men det er vel ikke nødvendig?

IMG_2792.jpeg

Når du får en test som er svakere igjen, så vil den si at denne er "peak". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville dere sagt at det nærmer seg nå? Ser jo at den ikke er positiv. Men ser likevel tydeligere strek enn i går. Holder på å teste for innsett ved IVF og redd for å misse noe her.

IMG_1116.jpeg

Anonymkode: b8825...f35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ville dere sagt at det nærmer seg nå? Ser jo at den ikke er positiv. Men ser likevel tydeligere strek enn i går. Holder på å teste for innsett ved IVF og redd for å misse noe her.

IMG_1116.jpeg

Mine ser stort sett slik ut når det _ikke_ nærmer seg. De er sånn «hele tiden» gjennom syklusen. Så det kommer kanskje an på hva som kjennetegner at det nærer seg for akkurat deg? Og hvordan de ellers ser ut? 

Anonymkode: 37d84...5d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Mine ser stort sett slik ut når det _ikke_ nærmer seg. De er sånn «hele tiden» gjennom syklusen. Så det kommer kanskje an på hva som kjennetegner at det nærer seg for akkurat deg? Og hvordan de ellers ser ut? 

Anonymkode: 37d84...5d3

Som sagt, var svakere i går på testen.Begynner å kjenne at det skjer ting nede i magen. Men er kanskje ikke helt der enda da 🤔

men er kanskje veldig individuelt ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Som sagt, var svakere i går på testen.Begynner å kjenne at det skjer ting nede i magen. Men er kanskje ikke helt der enda da 🤔

men er kanskje veldig individuelt ja.

Jeg får bare strek når det nærmer seg:)

Anonymkode: f0737...7fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg får bare strek når det nærmer seg:)

Anonymkode: f0737...7fa

Ja ikke sant, kanskje det blir i løpet av de neste dagene da 🥰 har ikke så mye erfaring med eggløsningstester..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om dette er riktig tråde men prøver meg: hva slags rutiner lage dere for dere selv når dere skal teste med eggløsningstest? Har lest både at man skal teste èn gang om dagen. Èn gang men alltid på kvelden og hele tre ganger (morgen, midt på dagen og kveld) Vil dere dele hva dere eventuelt gjøre? Takk 

Anonymkode: 2e90e...30d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er ny i testegamet. Har testet litt men ikke opplevd noe annet enn kontrollstrek. Idag kom det strek ved siden av kontrollstreken, men ikke like sterk eller sterkere. Vil det si at eggløsning er på vei? Hvordan ofte bør jeg teste de nærmeste dagene isåfall? For å ikke gå glipp av EL. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...