AnonymBruker Skrevet 15. august 2018 #1681 Del Skrevet 15. august 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Positiv eller negativ? Anonymkode: 093d7...f0c Jeg er samme som over, legger til et bedre bilde Anonymkode: 093d7...f0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Febmamma Skrevet 15. august 2018 #1682 Del Skrevet 15. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er samme som over, legger til et bedre bilde Anonymkode: 093d7...f0c Negativ, vil jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppa Skrevet 16. august 2018 #1683 Del Skrevet 16. august 2018 Positiv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavterskel Skrevet 16. august 2018 #1684 Del Skrevet 16. august 2018 5 minutter siden, tuppa skrev: Positiv? Ja, positiv😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvildeivf Skrevet 16. august 2018 #1685 Del Skrevet 16. august 2018 13 minutter siden, Lavterskel skrev: Ja, positiv😊 Jepp ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavterskel Skrevet 18. august 2018 #1686 Del Skrevet 18. august 2018 Har hatt positiv EL test tre ganger nå på en drøy måned. De tre testene her er tatt 09.07, 31.07 og 18.08. Ingen tegn til mensen eller positiv graviditetstest noen av gangene. Andre som opplever at kroppen prøver på flere EL uten å faktisk slippe egg? Noen erfaringer på når egget slipper? Skal begynne å tempe, men har ikke klart å få stabilt tidspunkt på dette ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 19. august 2018 #1687 Del Skrevet 19. august 2018 Muligens hormonkluss. Har du nylig vært gravid eller gått på hormonprevensjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavterskel Skrevet 19. august 2018 #1688 Del Skrevet 19. august 2018 39 minutter siden, Silfen skrev: Muligens hormonkluss. Har du nylig vært gravid eller gått på hormonprevensjon? Ja, sluttet på p-piller for noen måneder siden😊 Stabiliserer seg vel etterhvert kanskje da😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #1689 Del Skrevet 20. august 2018 Er den nesten positiv eller positiv? Tatt nå nettopp. Vi hadde sex på kvelden den 18 og på mårningen i dag. Pleier å ha positiv el-test i 2-3 dager. Bør vi gjøre det i kveld også eller vente til imorgen tidlig? Anonymkode: b7f8c...0a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #1690 Del Skrevet 20. august 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Er den nesten positiv eller positiv? Tatt nå nettopp. Vi hadde sex på kvelden den 18 og på mårningen i dag. Pleier å ha positiv el-test i 2-3 dager. Bør vi gjøre det i kveld også eller vente til imorgen tidlig? Anonymkode: b7f8c...0a9 Positiv eller positiv Men ja, jeg syns den ser positiv ut! Er vel slik at etter positiv test så er sjansen for å treffe størst etter 24 timer, men før 48 timer Anonymkode: b439f...972 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2018 #1691 Del Skrevet 20. august 2018 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Positiv eller positiv Men ja, jeg syns den ser positiv ut! Er vel slik at etter positiv test så er sjansen for å treffe størst etter 24 timer, men før 48 timer Anonymkode: b439f...972 Det står «nesten positiv eller positiv» 😝 Tok en ny nå, den var enda sterkere så da får vi prøve oss imorgen tidlig også 😊 Anonymkode: b7f8c...0a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lavterskel Skrevet 21. august 2018 #1692 Del Skrevet 21. august 2018 (endret) Opplever dere at tester blir mer positive etter hvor lenge de ligger? Testen under er fra idag lest av etter fem min og etter 10 min. Ser positiv ut etter 10, men ikke helt etter 5. Ville dere tolket denne positiv? Er ogås tatt på morgenurin. Noen som opplever å få falsk positiv da? Tar vanligvis senere på dagen da jeg var lest det er best. Endret 21. august 2018 av Lavterskel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hotfudge Skrevet 21. august 2018 #1693 Del Skrevet 21. august 2018 2 timer siden, Lavterskel skrev: Opplever dere at tester blir mer positive etter hvor lenge de ligger? Testen under er fra idag lest av etter fem min og etter 10 min. Ser positiv ut etter 10, men ikke helt etter 5. Ville dere tolket denne positiv? Er ogås tatt på morgenurin. Noen som opplever å få falsk positiv da? Tar vanligvis senere på dagen da jeg var lest det er best. Har opplevd det samme, men vet ikke hvorfor det er sånn.. Jeg tolket de som negative, men vet ikke om det er riktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #1694 Del Skrevet 21. august 2018 Jeg tester ikke på morgenurin, men holder meg noen timer og tester mellom 12-15 ca. Hørt man kan få falsk positiv på morgenurin. Fikk positiv i dag også. Og det kom litt lyst blod i do etterpå. Er det bra tro? 🤔 Får hoppe i høyet i dag også. Anonymkode: b7f8c...0a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. august 2018 #1695 Del Skrevet 21. august 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg tester ikke på morgenurin, men holder meg noen timer og tester mellom 12-15 ca. Hørt man kan få falsk positiv på morgenurin. Fikk positiv i dag også. Og det kom litt lyst blod i do etterpå. Er det bra tro? 🤔 Får hoppe i høyet i dag også. Anonymkode: b7f8c...0a9 Har hørt det er vanlig med en liten blødning ved eggløsning. Noen sier man er ekstra fruktbar da også😉 Anonymkode: a055a...240 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2018 #1696 Del Skrevet 22. august 2018 Er den negativ igjen nå? Hadde positiv før i dag, men denne regner jeg som negativ? Anonymkode: b7f8c...0a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #1697 Del Skrevet 27. august 2018 Synes disse eBay testene her er utrolig vanskelige å tolke. Den mørkeste fargen på teststreken er like mørk som kontroll streken, men det er kun en tynn strek. Resten av streken er lysere. Men sånn har alle testene vært, helt fra streken nesten var usynlig. Skal jeg da tolke den som positiv eller? Anonymkode: ff147...a51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nøtta Skrevet 27. august 2018 #1698 Del Skrevet 27. august 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Synes disse eBay testene her er utrolig vanskelige å tolke. Den mørkeste fargen på teststreken er like mørk som kontroll streken, men det er kun en tynn strek. Resten av streken er lysere. Men sånn har alle testene vært, helt fra streken nesten var usynlig. Skal jeg da tolke den som positiv eller? Anonymkode: ff147...a51 Jeg syntes den ser negativ ut. Har ikke erfaring med ebay sine tester, jeg brukte babyplan sine. Mine så slik ut dagen før positiv test. Når jeg hadde positiv ble kontrollstreken MYE tydligere og sterkere enn kontrollstreken og ble det med en gang på bare noen sekunder...😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #1699 Del Skrevet 27. august 2018 17 minutter siden, nøtta skrev: Jeg syntes den ser negativ ut. Har ikke erfaring med ebay sine tester, jeg brukte babyplan sine. Mine så slik ut dagen før positiv test. Når jeg hadde positiv ble kontrollstreken MYE tydligere og sterkere enn kontrollstreken og ble det med en gang på bare noen sekunder...😊 Ser at bildet var litt dårlig, men streken er sterkere eller like sterk i farge altså. Den er bare så sabla tynn! Haha😅 Får vel ta turen på apoteket og få kjøpt noen ordentlige EL tester. Alle jeg tar får kun denne tynne stripen! Irriterende🙈 Anonymkode: ff147...a51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2018 #1700 Del Skrevet 27. august 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser at bildet var litt dårlig, men streken er sterkere eller like sterk i farge altså. Den er bare så sabla tynn! Haha😅 Får vel ta turen på apoteket og få kjøpt noen ordentlige EL tester. Alle jeg tar får kun denne tynne stripen! Irriterende🙈 Anonymkode: ff147...a51 Her er det kanskje litt enklere å tyde? Nederst er fra onsdag, altså første dagen jeg testet. Og øverst er i dag. Så EL må jo ha vært på en av dagene i midten? Anonymkode: ff147...a51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå