AnonymBruker Skrevet 2. desember 2017 #1061 Del Skrevet 2. desember 2017 1 time siden, Aryamili skrev: Akkurat sånn er min i dag! Jeg er usikker. Noen andre som vet? Tester to ganger om dagen og denne var fra i morges. Testet for kvelden nå og den var knallpositiv. Med andre ord: er ikke din positiv, er det nok rett rundt hjørnet Lykke til! Anonymkode: d8981...4f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 2. desember 2017 #1062 Del Skrevet 2. desember 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tester to ganger om dagen og denne var fra i morges. Testet for kvelden nå og den var knallpositiv. Med andre ord: er ikke din positiv, er det nok rett rundt hjørnet Lykke til! Anonymkode: d8981...4f5 Takk! Satser på det. 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2017 #1063 Del Skrevet 4. desember 2017 Hvor fort stiger LH nivået ift testene? Er det slik at når det kommer en begynnende strek, så nærmer det seg EL? Tok nylig en test (CD8) som var negativ. I følge skjema skulle jeg begynne å måle i dag (syklus på 25 dager). Er det like greit å vente et par dager med neste test da? Anonymkode: b30ae...664 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nethieo Skrevet 5. desember 2017 #1064 Del Skrevet 5. desember 2017 (endret) 18 hours ago, AnonymBruker said: Hvor fort stiger LH nivået ift testene? Er det slik at når det kommer en begynnende strek, så nærmer det seg EL? Tok nylig en test (CD8) som var negativ. I følge skjema skulle jeg begynne å måle i dag (syklus på 25 dager). Er det like greit å vente et par dager med neste test da? Anonymkode: b30ae...664 Kanskje denne kan være til hjelp? Jeg hadde to dager med økt østrogen (blinkende smilefjes på clare Blue dobbel hormonindilator = høy fertilitet, CD11 & CD12) før LH steg og jeg fikk ikke-blinkende smilefjes = maksimal fertilitet, på CD13, altså idag. Jeg har tatt strips hele uken, tenker å legge ut bilde senere idag, kanskje interessant for noen å se hvordan en stigning kan se ut Endret 5. desember 2017 av Nethieo 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nethieo Skrevet 5. desember 2017 #1065 Del Skrevet 5. desember 2017 Jeg tok vare på alle testene mine, for sammenligning og framgang og endelig ble den positiv! Begynte som dere ser på CD7. Kjente stikking i magen/eggstokkene på lørdag kveld (CD10) og valgte å ta en clare blue, den var negativ. Tok på søndag og den blinket, samme blinking på mandag og positiv idag, tirsdag. Håper spira sitter 🤞🏻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #1066 Del Skrevet 7. desember 2017 Hei 😀Har fulgt med her en stund, men blir ikke klok på denne testingen. I følge sykluskalender skulle eggløsning vært på mandag- men jeg fikk ingen positive tester dagene før eller på mandag. Nå i kveld fikk jeg den sterkeste streken jeg har fått hele uken, men den er kanskje ikke sterk nok? Noen som har mere peiling enn meg? Anonymkode: f7731...9b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aryamili Skrevet 7. desember 2017 #1067 Del Skrevet 7. desember 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei 😀Har fulgt med her en stund, men blir ikke klok på denne testingen. I følge sykluskalender skulle eggløsning vært på mandag- men jeg fikk ingen positive tester dagene før eller på mandag. Nå i kveld fikk jeg den sterkeste streken jeg har fått hele uken, men den er kanskje ikke sterk nok? Noen som har mere peiling enn meg? Anonymkode: f7731...9b8 Jeg er ingen ekspert, men den er negativ. Fortsett å teste, tester du to ganger om dagen? Det er sikkert like før, kanskje 1-2 dager. Litt gjetting, men ofte blir de jo sterkere opp mot EL hvis man tester på samme tid på dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. desember 2017 #1068 Del Skrevet 7. desember 2017 12 minutter siden, Aryamili skrev: Jeg er ingen ekspert, men den er negativ. Fortsett å teste, tester du to ganger om dagen? Det er sikkert like før, kanskje 1-2 dager. Litt gjetting, men ofte blir de jo sterkere opp mot EL hvis man tester på samme tid på dagen. Tester som regel bare en gang til dagen, hver kveld. Trodde jeg hadde stabil syklus- mensen kommer når den skal i følge app hver måned - men er vel mulig at EL ikke er når jeg tror den er.. Trodde sjansen var over for denne måneden rundt søndag/mandag- men da var testene mye svakere enn nå.. Får teste igjen i morgen tidlig 😀 Anonymkode: f7731...9b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nethieo Skrevet 8. desember 2017 #1069 Del Skrevet 8. desember 2017 Uæ, følte endelig at jeg hadde full kontroll her på tirsdag når jeg fikk positiv EL-test både på strips og clear blue dobbel fertilitetsmonitor... men så fikk jeg positiv EL-test på onsdag også. Og så fikk jeg positiv EL-test idag (torsdag) også. Tenkte at OK, da skal det hvertfall dabbe av nå, så jeg tok en til nå i kveld rundt midnatt og den var like positiv?! CB slutter å virke i 48 timer etter at den påviser forhøyet Ø+LH, så jeg har ikke kunnet sjekke opp mot den, men hvis jeg fortsatt har positiv EL-strips imorgen, tar jeg ny digital test. Legger ved bilde av torsdagens tester, nederst var idag rundt 12 og øverste var rundt midnatt. Begge sterkere enn kontrollstreken, dessuten pleier strekene mine om kvelden å være utvannet og mye, mye svakere. Spent på morgendagen, håper LH synker etter 3 dager med positive og at jeg faktisk har hatt eggløsning 😳 noen som har opplevd lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 13. desember 2017 #1070 Del Skrevet 13. desember 2017 Etter negativt IVF forsøk har jeg testet eggløsning. Siden det ikke ga utslag mellom dag 14-32 stoppet jeg. Flere kan ha manglende el etter IVF. Nå tok jeg ny test på dag 41, ingen mens enda og har hatt litt el slim. Hadde det også for en uke siden uten at det ga utslag på tester da. Testen i går var litt sterk og idag fikk jeg denne. Vet IVF kan tulle til skikkelig med syklus.. men 41 (!!!) dager?🤔 Må teste igjen utover dagen, men for dere som tester mye, positiv test ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuppelene Skrevet 13. desember 2017 #1071 Del Skrevet 13. desember 2017 Test 2 tatt nå. Positiv i mine øyne?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. desember 2017 #1072 Del Skrevet 13. desember 2017 10 minutter siden, tuppelene said: Test 2 tatt nå. Positiv i mine øyne?! Jeg synes også de ser positive ut Anonymkode: cf9a4...cc5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malla1989 Skrevet 13. desember 2017 #1073 Del Skrevet 13. desember 2017 10 timer siden, tuppelene skrev: Test 2 tatt nå. Positiv i mine øyne?! Positiv ja 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2017 #1074 Del Skrevet 21. desember 2017 Hva synst dere? Jeg tenker positiv selv. Ifølge appen så kom den noen dager før jeg forventet. Godt jeg testet idag😅 Ifølge appen skulle eggløsning vært på julaften. Anonymkode: 1585a...312 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene25 Skrevet 21. desember 2017 #1075 Del Skrevet 21. desember 2017 På 8.12.2017 den 2.00, Nethieo skrev: Uæ, følte endelig at jeg hadde full kontroll her på tirsdag når jeg fikk positiv EL-test både på strips og clear blue dobbel fertilitetsmonitor... men så fikk jeg positiv EL-test på onsdag også. Og så fikk jeg positiv EL-test idag (torsdag) også. Tenkte at OK, da skal det hvertfall dabbe av nå, så jeg tok en til nå i kveld rundt midnatt og den var like positiv?! CB slutter å virke i 48 timer etter at den påviser forhøyet Ø+LH, så jeg har ikke kunnet sjekke opp mot den, men hvis jeg fortsatt har positiv EL-strips imorgen, tar jeg ny digital test. Legger ved bilde av torsdagens tester, nederst var idag rundt 12 og øverste var rundt midnatt. Begge sterkere enn kontrollstreken, dessuten pleier strekene mine om kvelden å være utvannet og mye, mye svakere. Spent på morgendagen, håper LH synker etter 3 dager med positive og at jeg faktisk har hatt eggløsning 😳 noen som har opplevd lignende? Eneste gangene jeg har hatt positive etter hverandre var når jeg var gravid 😇🤞🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nethieo Skrevet 21. desember 2017 #1076 Del Skrevet 21. desember 2017 53 minutter siden, Lene25 said: Eneste gangene jeg har hatt positive etter hverandre var når jeg var gravid 😇🤞🏼 Er dessverre ikke det 😞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene25 Skrevet 22. desember 2017 #1077 Del Skrevet 22. desember 2017 Hei! Hva tenker dere her? Hadde SA i slutten av oktober. Fikk mensen etter 7 uker (7-12 des ca) . Jeg føler selv alle de 3 siste er positive? 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tutta23 Skrevet 22. desember 2017 #1078 Del Skrevet 22. desember 2017 38 minutter siden, Lene25 skrev: Hei! Hva tenker dere her? Hadde SA i slutten av oktober. Fikk mensen etter 7 uker (7-12 des ca) . Jeg føler selv alle de 3 siste er positive? 🙄 Syns de ser positive ut ☺ ser ut akkurat som mine til de samme tidene 😅 vi får håoe det klaffer for oss denne gangen 🙅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lene25 Skrevet 22. desember 2017 #1079 Del Skrevet 22. desember 2017 2 timer siden, tutta23 skrev: Syns de ser positive ut ☺ ser ut akkurat som mine til de samme tidene 😅 vi får håoe det klaffer for oss denne gangen 🙅 Vi får krysse fingrene 🤞🏼😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tyah Skrevet 23. desember 2017 #1080 Del Skrevet 23. desember 2017 1. I går etter middag 2. Kveld igår 3. I dag morges. Vet at alle er negative, men tror dere EL nærmer seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå