AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #1021 Del Skrevet 26. oktober 2017 1 time siden, Sitronmelis skrev: Åjaa Ja men jeg hadde jo eggløsning i forrige syklus Men kan jo hende den ikke dukker opp denne syklusen siden det ikke er så lenge siden jeg slutta på pillen. Ikke vet jeg.. Du tester for sent i syklus! Når syklus er på 24-26 dager er dag 9-11 de mest sannsynlige dagene for en positiv test. Ville begynt å teste senest dag 8 og testet til 12/13. Du har testet fra dag 12. Det er altfor sent for så kort syklus. Anonymkode: bc053...6a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 26. oktober 2017 #1022 Del Skrevet 26. oktober 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Du tester for sent i syklus! Når syklus er på 24-26 dager er dag 9-11 de mest sannsynlige dagene for en positiv test. Ville begynt å teste senest dag 8 og testet til 12/13. Du har testet fra dag 12. Det er altfor sent for så kort syklus. Anonymkode: bc053...6a9 Nei jeg startet å teste på dag 6 eller 7. Men jeg har ikke tatt vare på de testene slik som de på bildet over her. Det var bare svake streker på de også så jeg kastet de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2017 #1023 Del Skrevet 27. oktober 2017 CD13 CD14 CD15 CD16 kastet jeg før jeg tok bilde. Var negativ. Nedenfor ligger to stk fra CD17. Tatt med kun 10 min mellomrom, fordi jeg nektet å tro resultatet. Litt lite urin på siste test. De er positive, er de ikke? Eller er de defekte?? Spent på hva den viser idag. Tror syklusen min er litt trøblete. Anonymkode: 9c7fb...c6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 27. oktober 2017 #1024 Del Skrevet 27. oktober 2017 Sterkere strek idag på CD17. Men ser den er negativ. Spent på om den blir sterkere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 29. oktober 2017 #1025 Del Skrevet 29. oktober 2017 Testet igjen i går på dag 18 i syklusen, da fikk jeg disse: De to øverste er fra i går kveld kl 18.00 og den andre er på natta kl 2-halv 3. Da var jeg litt beruset fordi vi var på halloweenfest, og tisset var vel ganske utvannet av alkohol De to nederste er fra i dag tidlig og nå i kveld. Ser ut som den øverste og nederste testen er positiv eller? Vi la inn aksjer i natt ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. oktober 2017 #1026 Del Skrevet 29. oktober 2017 Om den ikke er positiv, så blir den det iløpet av noen timer iallefall. @Sitronmelis Anonymkode: 9c7fb...c6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #1027 Del Skrevet 4. november 2017 Er denne positiv? bildet er tatt etter 5 minutter Anonymkode: f2577...a86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malla1989 Skrevet 5. november 2017 #1028 Del Skrevet 5. november 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Er denne positiv? bildet er tatt etter 5 minutter Anonymkode: f2577...a86 Ja 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2017 #1029 Del Skrevet 6. november 2017 Noen som kan hjelpe meg? Jeg fikk endelig eggløsningstester i posten idag, som jeg skal bruke neste syklus. Jeg måtte bare prøve en idag, for å se at kontrollstreken dukker opp og testene er i orden. Jeg har sett at det er mange som har svaake svaake streker lenge før eggløsning, og noen som bare har kontrollstrek. Jeg skal ha mensen i morgen, og fikk en ganske tydelig strek selvom testen er negativ. Er dette normalt? Noen som alltid har tydelig strek gjennom hele syklus? Anonymkode: f29eb...c45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malla1989 Skrevet 6. november 2017 #1030 Del Skrevet 6. november 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som kan hjelpe meg? Jeg fikk endelig eggløsningstester i posten idag, som jeg skal bruke neste syklus. Jeg måtte bare prøve en idag, for å se at kontrollstreken dukker opp og testene er i orden. Jeg har sett at det er mange som har svaake svaake streker lenge før eggløsning, og noen som bare har kontrollstrek. Jeg skal ha mensen i morgen, og fikk en ganske tydelig strek selvom testen er negativ. Er dette normalt? Noen som alltid har tydelig strek gjennom hele syklus? Anonymkode: f29eb...c45 Ja, det er helt normalt. Det sier forsåvidt lite om hvor man er i syklusen også, men for min egen del ser jeg ofte sterkere streker frem mot eggløsning. Likevel har jeg alltid tydelig to streker på eggløsningstester uansett hvor jeg er i syklusen. Lykke til 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 11. november 2017 #1031 Del Skrevet 11. november 2017 Ofte så får man sterkere tester rett før mens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus123 Skrevet 12. november 2017 #1032 Del Skrevet 12. november 2017 Første gang jeg bruker eggløsningstester, trenger derfor litt tips :-) Har testet en gang i døgnet (begynte først på morgenen, men endret til kl 15.00 for 3 dager siden - derfor to tester på cd13). Den siste er fra i dag kl 15.00 cd15. Er den positiv? Når bør jeg teste igjen? :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siri_H Skrevet 14. november 2017 #1033 Del Skrevet 14. november 2017 På 12.11.2017 den 15.06, Kaktus123 skrev: Første gang jeg bruker eggløsningstester, trenger derfor litt tips :-) Har testet en gang i døgnet (begynte først på morgenen, men endret til kl 15.00 for 3 dager siden - derfor to tester på cd13). Den siste er fra i dag kl 15.00 cd15. Er den positiv? Når bør jeg teste igjen? :-) Alle er negative, med CD 15 ser ut som det er noe på gang straks, eller at du nettopp har hatt eggløsning. Du kan med fordel teste 2 ganger i døgnet (morgen og kveld) de dagene hvor det er størst sjanse for eggløsning. På meg kan jeg ha negativ test på morgenen, positiv test på kvelden og så negativ dagen etter igjen. Hadde jeg ikke testet 2x pr døgn ville jeg gått glipp av eggløsningen flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tullehøna Skrevet 17. november 2017 #1034 Del Skrevet 17. november 2017 Denne er Positiv vell? Tatt idag og lagt inn aksjer like etter testen ble tatt. Skal legge inn litt mer i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roseslime Skrevet 20. november 2017 #1035 Del Skrevet 20. november 2017 Hei jenter den nederste strimmeltesten og den digitale er fra i dag. Samme urin. Strimmelen er nesten positiv og den digitale sier negativ😨 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malla1989 Skrevet 20. november 2017 #1036 Del Skrevet 20. november 2017 (endret) 13 minutter siden, Roseslime skrev: Hei jenter den nederste strimmeltesten og den digitale er fra i dag. Samme urin. Strimmelen er nesten positiv og den digitale sier negativ😨 Strimmeltesten er ikke positiv. Når det gjelder eggløsningstester sier ikke teststreken så mye, utenom når den er positiv. Da er den like sterk, eller sterkere enn kontrollstreken. I forhold til de andre testene, kan det virke som at eggløsning nærmer seg. Fortsett å test noen dager til 😊 Lykke til! Endret 20. november 2017 av malla1989 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roseslime Skrevet 20. november 2017 #1037 Del Skrevet 20. november 2017 2 minutter siden, malla1989 skrev: Strimmeltesten er ikke positiv. Når det gjelder eggløsningstester sier ikke teststreken så mye, utenom når den er positiv. Da er den like sterk, eller sterkere enn kontrollstreken. I forhold til de andre testene, kan det virke som at eggløsning nærmer seg. Fortsett å test noen dager til 😊 Lykke til! Det var derfor jeg tok den digitale da den skal oppdage 4 fruktbare dager😉 men vi la inn aksjer i går. Og blir nok mer i løpet av uka😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2017 #1038 Del Skrevet 21. november 2017 Ser jeg endelig en positiv eggløsningstest?! Anonymkode: 19587...bd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malla1989 Skrevet 22. november 2017 #1039 Del Skrevet 22. november 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser jeg endelig en positiv eggløsningstest?! Anonymkode: 19587...bd9 Ja, den er positiv 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 #1040 Del Skrevet 22. november 2017 12 timer siden, malla1989 skrev: Ja, den er positiv 😊 Juhu! legger ved bilde av den positive fra i går (nederst), en fra i dag tidlig (midterst) og en fra nå i kveld (øverst).. ser ut til at eggløsning var i går kveld/i natt da eller? Syns den fra i dag tidlig også virker positiv, men den fra i kveld negativ. Holder det at vi la inn aksjer i går kveld? 🙈 Anonymkode: 19587...bd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå