AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #1001 Del Skrevet 18. oktober 2017 Kan den øverste tolkes som positiv? Øverste tatt i går kveld, nederste i dag tidlig. Anonymkode: 19587...bd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #1002 Del Skrevet 18. oktober 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan den øverste tolkes som positiv? Øverste tatt i går kveld, nederste i dag tidlig. Anonymkode: 19587...bd9 Bildet er veldig mørkt, men begge ser negative ut. Men den fra i går kveld ser sterk ut: ta det med en klype salt, men syns den er såpass sterk at den kan ha vært positiv tidligere på dagen, den siste er klart negativ. Anonymkode: bc053...6a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #1003 Del Skrevet 18. oktober 2017 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Bildet er veldig mørkt, men begge ser negative ut. Men den fra i går kveld ser sterk ut: ta det med en klype salt, men syns den er såpass sterk at den kan ha vært positiv tidligere på dagen, den siste er klart negativ. Anonymkode: bc053...6a9 Takk for svar da ville jeg kanskje fått positiv test morgen/dag i går (17.)? Og eventuell eggløsning i dag da eller? Fikk det jeg tolker som en meget negativ test nå... legger ved bilde av testerekke.. Noen andre som vil synse litt også? Håper jeg har hatt el! temper i tillegg til el-test, så er vel bare å vente på stigning nå da? Anonymkode: 19587...bd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2017 #1004 Del Skrevet 18. oktober 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar da ville jeg kanskje fått positiv test morgen/dag i går (17.)? Og eventuell eggløsning i dag da eller? Fikk det jeg tolker som en meget negativ test nå... legger ved bilde av testerekke.. Noen andre som vil synse litt også? Håper jeg har hatt el! temper i tillegg til el-test, så er vel bare å vente på stigning nå da? Anonymkode: 19587...bd9 Positiv var nok enten før kveldtest i går eller senere på kvelden. Ville regnet med at eggløsning er i dag ja, siden siste test har stort fall. Anonymkode: bc053...6a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Radiogaga Skrevet 18. oktober 2017 #1005 Del Skrevet 18. oktober 2017 Regnes denne som negativ? Den i går var sterkere.. Syns det er så vanskelig å være sikker når strekene er såpass like. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sølvhjerte Skrevet 19. oktober 2017 #1006 Del Skrevet 19. oktober 2017 Er denne positiv? Blir helt surrete i hodet av all denne testingaer på dag 13 i syklusen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjokoladepiken Skrevet 19. oktober 2017 #1007 Del Skrevet 19. oktober 2017 2 timer siden, Sølvhjerte skrev: Er denne positiv? Blir helt surrete i hodet av all denne testingaer på dag 13 i syklusen. Jeg vil si denne er positiv ja. Teststreken er tydeligere enn kontrollstreken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sølvhjerte Skrevet 19. oktober 2017 #1008 Del Skrevet 19. oktober 2017 1 time siden, Sjokoladepiken skrev: Jeg vil si denne er positiv ja. Teststreken er tydeligere enn kontrollstreken. Tusen takk for svar. Da er det vel bare å hoppe i høyet da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malla1989 Skrevet 19. oktober 2017 #1009 Del Skrevet 19. oktober 2017 3 timer siden, Sølvhjerte skrev: Er denne positiv? Blir helt surrete i hodet av all denne testingaer på dag 13 i syklusen. Helt klart positiv ja! Lykke til 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sølvhjerte Skrevet 19. oktober 2017 #1010 Del Skrevet 19. oktober 2017 27 minutter siden, malla1989 skrev: Helt klart positiv ja! Lykke til 😊 Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #1011 Del Skrevet 22. oktober 2017 Negativ? EL-rundt hjørnet? Dag 13 i syklus. Anonymkode: 9c7fb...c6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #1012 Del Skrevet 22. oktober 2017 Er noen av disse positive? Henholdsvis CD10, 12, 13 ettermiddag og 13 kveld fra toppen. Anonymkode: a5afb...f57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2017 #1013 Del Skrevet 22. oktober 2017 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er noen av disse positive? Henholdsvis CD10, 12, 13 ettermiddag og 13 kveld fra toppen. Anonymkode: a5afb...f57 Nr 3 ser positiv ut. Anonymkode: 9c7fb...c6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #1014 Del Skrevet 24. oktober 2017 Hei! Er på dag 13 i syklusen idag, testet akkurat og det var så vidt jeg kunne se streken! Betyr det at el er veldig langt unna eller kan den plutselig bli positiv selv om den var så negativ som det går an? 😂 sist syklus var mensen 1.5 måned forsinket Anonymkode: f2577...a86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2017 #1015 Del Skrevet 24. oktober 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Er på dag 13 i syklusen idag, testet akkurat og det var så vidt jeg kunne se streken! Betyr det at el er veldig langt unna eller kan den plutselig bli positiv selv om den var så negativ som det går an? 😂 sist syklus var mensen 1.5 måned forsinket Anonymkode: f2577...a86 Svake tester forteller ingenting. Man har litt av hormonet testen reagerer på i seg alltid. Hvis mensen var 1,5 mnd forsinket sist er det meningsløst for deg å bruke eggløsningstester før syklus har stabilisert seg igjen. Hvis du har hatt regelmessig syklus før, kan du eventuelt trekke fra 17 dager fra siste syklusdag og teste frem til 14 dager før forventet mens ut i fra din normale syklus. Men ville heller ventet til syklus er normal for å ikke kaste bort penger på noe som antagelig ikke vil fungere. Det smarteste for deg er f.eks å se etter eggløsningsslim og bare ha sex 2.hver dag uka etter det dukker opp. Det vil nok fungere bedre en å teste tilfeldig når syklus er helt på styr. Anonymkode: bc053...6a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 25. oktober 2017 #1016 Del Skrevet 25. oktober 2017 Tatt tester i snart 1 uke nå.. Men får bare svake streker. Ingen positive el tester enda. Trodde kanskje jeg ville fått en stigning siden i går men tydeligvis ikke... hvorfor får jeg svake streker i det hele tatt da? Vil man til slutt få eggløsning når man får svake streker? Eller kan jeg plutselig bare få svakere og svakere streker fremover? Er på dag 15 i syklusen nå. Hatt syklus på 26 og 24 dager siden jeg slutta på pillen i juli. Kanskje ikke eggløsning kommer i det hele tatt denne syklusen? ☹ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2017 #1017 Del Skrevet 26. oktober 2017 11 timer siden, Sitronmelis skrev: Tatt tester i snart 1 uke nå.. Men får bare svake streker. Ingen positive el tester enda. Trodde kanskje jeg ville fått en stigning siden i går men tydeligvis ikke... hvorfor får jeg svake streker i det hele tatt da? Vil man til slutt få eggløsning når man får svake streker? Eller kan jeg plutselig bare få svakere og svakere streker fremover? Er på dag 15 i syklusen nå. Hatt syklus på 26 og 24 dager siden jeg slutta på pillen i juli. Kanskje ikke eggløsning kommer i det hele tatt denne syklusen? ☹ Lenge siden du sluttet på prevansjon? Anonymkode: 9c7fb...c6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blådiamant Skrevet 26. oktober 2017 #1018 Del Skrevet 26. oktober 2017 11 hours ago, Sitronmelis said: Tatt tester i snart 1 uke nå.. Men får bare svake streker. Ingen positive el tester enda. Trodde kanskje jeg ville fått en stigning siden i går men tydeligvis ikke... hvorfor får jeg svake streker i det hele tatt da? Vil man til slutt få eggløsning når man får svake streker? Eller kan jeg plutselig bare få svakere og svakere streker fremover? Er på dag 15 i syklusen nå. Hatt syklus på 26 og 24 dager siden jeg slutta på pillen i juli. Kanskje ikke eggløsning kommer i det hele tatt denne syklusen? ☹ Man vil nesten alltid få to streker på EL-tester fordi små doser av hormonet er tilstede hele tiden. Umulig å si om man vil få eggløsning selv om strekene er svake. Siden det ikke er så lenge siden du slutta på pillen kan nok syklusen klusse litt begynnelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronmelis Skrevet 26. oktober 2017 #1019 Del Skrevet 26. oktober 2017 4 timer siden, Blådiamant skrev: Man vil nesten alltid få to streker på EL-tester fordi små doser av hormonet er tilstede hele tiden. Umulig å si om man vil få eggløsning selv om strekene er svake. Siden det ikke er så lenge siden du slutta på pillen kan nok syklusen klusse litt begynnelsen. Åjaa Ja men jeg hadde jo eggløsning i forrige syklus Men kan jo hende den ikke dukker opp denne syklusen siden det ikke er så lenge siden jeg slutta på pillen. Ikke vet jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blådiamant Skrevet 26. oktober 2017 #1020 Del Skrevet 26. oktober 2017 1 minute ago, Sitronmelis said: Åjaa Ja men jeg hadde jo eggløsning i forrige syklus Men kan jo hende den ikke dukker opp denne syklusen siden det ikke er så lenge siden jeg slutta på pillen. Ikke vet jeg.. Fortsatt store muligheter for at den dukker opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå