AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #721 Del Skrevet 11. mai 2017 1 minutt siden, Strawberrygirl skrev: Takker for svar! Jeg er nesten på gråten fordi det ser ut til at det ikke blir noe sex i dag heller 😐 men vi hadde oss jo på dag 11, så kan jo hende det går greit.. Er så kjedelig å gå å vente! Jeg har ikke hatt veldig stabile sykluser, men har mellom 23 og 26 dager syklus. Dersom jeg ikke blir gravid i denne PP, så bestiller jeg flere el tester og tester neste periode også. Så får jeg se hvordan det blir resten. Jeg er fornøyd med at jeg fant el denne gangen, for fant den ikke sist! Men da begynte jeg nok for sent i og med at jeg hadde syklus på 23 dager.. Eller kan jo hende at jeg har kort lutealfase.. Uff..du får prøve å forklare han litt om syklus til neste gang om det ikke går nå og forklare at sex etter eggløsning er ganske bortkasta om man vil lage seg barn med det. Syklusene dine er relativt stabile. Jeg tror du har funnet det ca. seneste eggløsning kan være nå, ved kortere syklus vil den nok ligge enda tidligere. Hvis du tester dag 8/9 til 12 skal du være ganske sikker på å treffe selv de mnd med kortere syklus. Anonymkode: bc053...6a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #722 Del Skrevet 12. mai 2017 Er den positiv? Anonymkode: 8f7c0...a04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sizz Skrevet 12. mai 2017 #723 Del Skrevet 12. mai 2017 Positiv eller negativ tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 12. mai 2017 #724 Del Skrevet 12. mai 2017 Nesten positiv. Kjør på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #725 Del Skrevet 13. mai 2017 Er det "vits" med sex dagen etter positiv test, når den begynner å bli svakere? Anonymkode: 8f7c0...a04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 13. mai 2017 #726 Del Skrevet 13. mai 2017 Nope. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2017 #727 Del Skrevet 14. mai 2017 20 timer siden, Silfen skrev: Nope. Hvorfor det? Hvis eggløsning er 12 til 36 timer etter positiv test, spermen bruker 6-12 timer opp til egget og egget lever ett døgn vil jo også dagen etter positiv test også regnes som max-fertil? Anonymkode: bc053...6a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 14. mai 2017 #728 Del Skrevet 14. mai 2017 12 timer for sæd opp, 12 timer for egg ned. Kan jo være heldig men generelt sett så er sex et døgn og mer etter positiv test lite fruktbart. Skader jo aldri å prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mortilen Skrevet 20. mai 2017 #729 Del Skrevet 20. mai 2017 Prøver på nytt etter MA. Aner ikke om jeg har hatt TR, hadde noe som lignet. Har iallefall testet etter det jeg trodde var TR. Fikk en "topp" som trolig var eggløsning, men testene blir ikke ordentlig svake som i begynnelsen av rekke (Se bilde). Det har vært sånn en uke nå. Burde ikke eggløsningstestene blitt svake nå? Som de i begynnelsen?.. kanskje det er noe feil og at eggløsningen fortsatt kan finne sted tenkte jeg. 🤔 Hmm. Føler alt er surr etter MA. Blør litt her og der, spesielt etter sex. Så aner ikke hva som mer menstruasjon og ikke 🤔.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2017 #730 Del Skrevet 21. mai 2017 Ville tatt en graviditetstest Anonymkode: bc053...6a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mortilen Skrevet 22. mai 2017 #731 Del Skrevet 22. mai 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ville tatt en graviditetstest Anonymkode: bc053...6a9 Har tatt (mange) 🙈.. både eggløsningstester og de blir enda ikke svakere.. men disse graviditetstestene, de gir meg skyggestreker. Syns bare i rette vinkel, har en sånn fertilitetsmonitor jeg satt opp etter utskrapningsdatoen. Den var "ikke gravid". surr altså 🙈.. er 5 uker siden jeg var til utskrapning uten noe "ordentlig" menstruasjon. De sa at den ville bli sterkere enn vanlig menstruasjon, det har jeg ikke sett. Aner jo ikke hvor mange dpo jeg er egentlig. Skrev ikke ned når jeg tok de testene på bildet, så nå går alt i surr 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #732 Del Skrevet 22. mai 2017 Positiv eller negativ? Anonymkode: 87caf...3b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 22. mai 2017 #733 Del Skrevet 22. mai 2017 Negativ. Det er jo soleklart. Like sterk eller sterkere. Sukk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2017 #734 Del Skrevet 22. mai 2017 Så nedlatende du er. Hvis vi andre, som du åpenbart syns er så utrolig dumme, hadde vært sikre på hva testen viste selv, hadde vi ikke skrevet her. Det er merkelig at du fortsetter å svare her inne, når du blir så oppgitt. Takk for hjelpa, uansett. Anonymkode: 87caf...3b7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mortilen Skrevet 22. mai 2017 #735 Del Skrevet 22. mai 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Positiv eller negativ? Anonymkode: 87caf...3b7 Rett rundt hjørnet.. hadde hoppet til køys for å være helt sikker 😉. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2017 #736 Del Skrevet 23. mai 2017 Jeg skal begynne med disse strips-testene i morgen. Har bare hatt en mens siden jeg sluttet på ppiller og etter 12 år på prevensjon aner jeg ingenting om egen syklus. Men jeg antar at det er 28 dager, og prøver meg frem. I følge ulike apper (og egne regninger) skal det være eggløsning 31.mai/1.juni, og muligheter for å bli gravid fra og med denne helgen. Er det ikke da greiest å bare ha sex hver dag/annenhverdag (ihvertfall begge dagene 31. og 1.)? Anonymkode: f7ae2...be6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mortilen Skrevet 23. mai 2017 #737 Del Skrevet 23. mai 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal begynne med disse strips-testene i morgen. Har bare hatt en mens siden jeg sluttet på ppiller og etter 12 år på prevensjon aner jeg ingenting om egen syklus. Men jeg antar at det er 28 dager, og prøver meg frem. I følge ulike apper (og egne regninger) skal det være eggløsning 31.mai/1.juni, og muligheter for å bli gravid fra og med denne helgen. Er det ikke da greiest å bare ha sex hver dag/annenhverdag (ihvertfall begge dagene 31. og 1.)? Anonymkode: f7ae2...be6 Du vil få svaret etter noen sykluser ift hva som er normalt for deg. Strimlene er perfekt til å kartlegge. Før jg hadde en ma fant jeg ut at jeg hadde ganske seint eggløsning, har 31 dagers syklus. Så vi traff når jeg endelig så et mønster. Ha sex annenhver dag så er man sikret iallefall /:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
latterbolla Skrevet 24. mai 2017 #738 Del Skrevet 24. mai 2017 Første gang jeg prøver å finne eggløsning. Har uregelmessig og lang syklus. Men siden den er såpass sterk er jeg i nærheten av eggløsning da? Enten det er før eller etter? Eller er den egentlig ganske svak? Blødde av og på fra 25 april til 14 mai. Har mistet i løpet av den perioden så vet ikke når jeg burde begynne å teste. Fikk positiv grav.test den 2. Mai da fikk jeg veldig vondt også.. tror jeg har hatt fra 30 til 40 dagers syklus noen ganger lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m.bee Skrevet 25. mai 2017 #739 Del Skrevet 25. mai 2017 Positiv eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
latterbolla Skrevet 25. mai 2017 #740 Del Skrevet 25. mai 2017 Kan noen legge ut bilde av bruksanvisningen på de grønne testene i rosa pakning? Lurer på om jeg har lest de feil vei. Og dermed har den vært positiv i dag og i går? Har fått kastet mitt. Øverste i går/natt og nederste nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå